אם פעם היינו חייבים למשש ולהריח את מוצרי האיפור והטיפוח שלנו, היום מספיק לנו לראות תמונה כדי להאמין. כן, אפילו שזה נשמע תמוה, עולם האינטרנט עשה מהפכה בהרגלי הקנייה שלנו גם כשמדברים על עולם הקוסמטיקה. בשנתיים האחרונות עלו לאוויר כמה אתרי קניות אונליין מצליחים בתחום, והחודש הצטרף עוד שחקן לחגיגה - חברת הקוסמטיקה קליניק. החברה העלתה לאוויר את האתר שלה בעברית, ובו הלקוחות אמורים להשלים את חוויית הקנייה שלהם. האתר, לדברי החברה, לא אמור להחליף את הדיילות האהובות עלינו ואת המפגש האישי, אלא לאפשר ללקוחות להשלים חוסרים, להתוודע למוצרים חדשים, ולרכוש בכל זמן נתון.
באתר מופיע מידע על כל מוצרי הטיפוח שהחברה מציעה בארץ, תמונות של כל מוצר - כולל של מוצרי האיפור והבישום, מחיר המוצרים ואופן השימוש. מלבד כל המוצרים המוכרים, האתר יציע גם מוצרים בלעדיים שלא נמכרים בנקודות המכירה, וגם מוצרים במתכונת של השקה ראשונית, רגע לפני הגעתם לחנויות. מבחינת עלויות, חלק מהמוצרים יימכרו בהנחות משתנות, ובקנייה מעל סכום מסוים יינתנו הטבות מיוחדות או קיטים להתנסות.
גזר הדין: בניגוד לאתרי טיפוח אחרים, חוויית הקנייה באתר נוחה למדי. הכל מסודר לפי קטגוריות ברורות, ויש הסבר מפורט על אופן השימוש במוצרים ועל מטרתם. גם מבחינת זמן האספקה, החוויה מצוינת. השליחות הגיעה מאוד מהר, אפילו עד מקום העבודה.
עלות משלוח: בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר המשלוח יהיה בחינם. בתום שלושת חודשי ההשקה המשלוח יהיה חינם בקנייה מעל 200 שקלים. בהזמנה נמוכה מ־200 שקלים, המשלוח יעלה 15 שקלים.
כתובת האתר: www.clinique.co.il
כל מאפר יודע שהכוח האמיתי טמון בבסיס. בסיס יכול לגרום לאיפור להצליח או ליפול. ולכן את רוב הזמן משקיעים המאפרים ביסודות. כדי שאיפור יחזיק שעות רבות, במיוחד באזור העיניים,תוכלו להשתמש למשל בפריימר מקבע צלליות, כמו זה של SMASHBOX COSMETICS.

הפריימר הזה גורם לכך שהצללית תישאר לאורך זמן, או כמו שהם מציינים - עד 24 שעות.
גזר הדין: אני לא מבינה מי רוצה לשמור על איפור למשך 24 שעות, אך אין ספק שאם יש אירוע מיוחד או יום עבודה ארוך, הפריימר עושה את העבודה. הוא גורם לפיגמנט של הצללית להיות יציב ולא להתפורר.
מחיר: 109 שקלים.
ניתן להשיג ברשת אפריל.
גם במאק השיקו פריימר עיניים ל־24 שעות, בשם Prep + Prime 24 Hour Extend Eye Base. לפריימר יש נוסחה עמידה בזיעה ובלחות, ובזכותה האיפור נשאר יציב וחזק. הפרמייר מתאים לכל סוגי העור. הנוסחה קלילה ולא דביקה, ובבסיסה יש ויטמין E ופולימר נושם, ששומר על העור גמיש.
גזר הדין: הפריימר גמיש ואין לו צבע, כך שהוא לא משפיע בכלל על הפיגמנט של האיפור אלא רק מקבע אותו. הוא שומר על איפור רענן, גם אחרי שתעברו יום שלם.
מחיר: 121 שקלים.
ניתן להשיג בחנויות הרשת.
האביב הוא תקופה נפלאה בשנה, אך בעוד חלקינו נהנים מהפריחה מסביב, אחרים מתקשים ליהנות בשל אדמומיות ורגישות בעור. לאחרונה השיק מותג הטיפוח לה רוש־פוזה, שמוצריו מבוססים על המים הטרמליים ממעיינות לה רוש־פוזה, קרם לחות לאזור הפנים והעיניים בשם ״טולריאן אולטרה פלואיד״. הקרם מיועד לבעלי עור רגיש במיוחד, והוא מכיל ניורוסנסין, אשר מרגיע עור מגורה ומעקצץ. הקרם לא שומני, בעל מרקם קליל ולחות עדינה.
גזר הדין: מי שסובל מאדמומיות בפנים, יודע שלא פשוט למצוא קרם טוב שיעביר אותה שאינו שומני מדי. הקרם של לה רוש־פוזה מרענן ומקל גם את תחושת הגירוי. הוא אינו מכיל פרבנים, ומגיע באריזה הרמטית כדי להקטין את הסיכוי שהקרם יתחמצן או יתקלקל. 
מחיר: 170 שקלים.
ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים.