טלה
מיקום השמש במזל סרטן (החל מיום שני) עשוי להדגיש בחודש הקרוב את ענייני הבית והמשפחה, קריירה ומעמד. הדרישות והציפיות מכם גבוהות, ואף שתרגישו שאתם מוכרחים להצטיין, השתדלו לא לשחוק את עצמכם בעבודה.
טיפ השבוע: שישי־שבת הם הימים הפוריים שלכם השבוע. פעילות חברתית עשויה לשפר את הרגשתכם. בשני-שלישי יביטו עליכם בעין בוחנת, מבקרת ונוקשה המתריעה מפני סוגיות שדורשות טיפול. מתנו את הביקורת שלכם.

שור
השור נחשב למזל רגוע ושייך למזלות היציבים המחפשים שלווה, שקט, קביעות וביטחון לאורך זמן. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בהחלט בולט עכשיו. החודש הקרוב עשוי להעצים בכם את הכמיהה הזאת לחפש לעצמכם פינה שקטה ופסטורלית כדי לזכות במנוחה ואיזון אנרגטי. בימי סוף השבוע מומלץ להתרכז בענייני בית ומשפחה.
טיפ השבוע: צאו מהשגרה, היענו להזמנות שתקבלו ונצלו קשרים חברתיים. ענייני כספים עשויים לאפיין את ימים שני-שלישי. כדאי להיות עם האצבע על הדופק.
תאומים
צאו מהשגרה בשישי-שבת. מיקום ונוס באריה (עד אמצע יולי): מגביר את היצירתיות ומסייע למערכות היחסים וליכולת הביטוי שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים.
טיפ השבוע: שני-שלישי: ימים אלה יסחפו למרמור ובלבול, מצב שעשוי להשפיע על עבודתכם ועל היחסים עם קולגות. פזיזות וחוסר פתיחות עלולים להפריע ולגרור קונפליקט. הימנעו מחיטוט יתר ועיסוק בבעיות קיומיות.
סרטן
כניסת השמש לסרטן (ביום שני) תחזק אתכם. נוכחותו במזלכם מאשרת שיש עכשיו ברשותכם מספיק כוחות כדי להתמודד עם כל עשייה, קשה כקלה. מתחיל חודש נוח ואופטימי יותר מבחינתכם.
טיפ השבוע: אתם זקוקים נואשות לאוורור ולשינוי. התקופה חשובה לבניית קשרים שיש בהם פוטנציאל למימוש ולהכרה עבורכם. מיקום ונוס באריה עשוי להעניק התחדשות פיננסית, המאפשרת עד אמצע יולי גדילה בעוצמה מחודשת מהסוג שמביא מודעות לשיא.
אריה
 
מיקום כוכב ונוס במזלכם עד אמצע חודש יולי יקל על יצירת קשרים. תוכלו עכשיו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. חלקים מהמשך החודש מרמזים על פעילות תקשורתית מחמיאה ומפרגנת. אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם - מושכים ובולטים. ימי סוף השבוע מומלצים לרענון מגעים חברתיים.
טיפ השבוע: שימו לב: מיקום השמש בסרטן עד 22 ביולי מגביר קונפליקט ומצבי רפיון ותשישות. אלה עשויים לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם.
בתולה
 
העתיד המקצועי ושאיפותיכם למעמד תדמיתי מרכזיים בחייכם כרגע. ימים אלה חשובים לענייני תדמית ולעיסוק בעניינים שוטפים ועסקיים, ומעמידים אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. לבני המזל מביניכם ייתכן שינוי במעמד, סגלו גישה רצינית ואחראית.
טיפ השבוע: אתם עלולים לסבול משינויים תכופים במצבי הרוח שיגרמו לתחושת מוגבלות ולקושי לפעול במסגרת האילוצים. כדאי לדחות כל מה שלא ממש חיוני או דחוף. חבל לקלקל עכשיו דברים בשל חוסר רגישות.
מאזניים
כוכבכם ונוס ממוקם באריה (עד אמצע יולי) ומצופה מכם להיות אקטואליים, חברותיים ועדכניים. בילוי בימי סוף השבוע עשוי להיטיב עם הרגשתכם.
טיפ השבוע: אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. בנוסף, היו זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ונוטפי שרמנטיות. בהשפעת ונוס תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. רביעי-חמישי: רעננו מגעים חברתיים.
עקרב
ענייני יצירה ורגשות במגמה סוחפת, זה הזמן להיענות להזמנות, להיפתח אנרגטית ולא להסתגר. מיקום ונוס בבית החברתי שלכם (עד 22 ביולי) מדגיש עניינים חברתיים ושולח אליכם זרקור קרייריסטי מחמיא.
טיפ השבוע: במישור המקצועי זוהי תקופה מאמצת ולא מפנקת, אך גם הישגית, לכן כדאי לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אל תמהרו לשרוף גשרים, יותר מתמיד תזדקקו למסגרת ולמשמעת, ואלה דורשים התארגנות מעשית.
קשת
מיקום ונוס באריה (עד אמצע יולי): מומלץ לעודד נסיעות, התכתבויות, להיענות לחיזורים רומנטיים וגם ליזום כאלה. מנגד, שימו לב: ייתכן שאתם בוחנים אדם כלשהו מבעד למשקפיים ורודים מדי. אל תשכחו כי כגודל הציפיות - כך גודל האכזבות.
טיפ השבוע: לקשרים שהופכים להיות תובעניים, אין מקום עכשיו. קשר אישי, משפחתי או מקצועי מורכב יוצר פוטנציאל לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות רגשית גבוהה. אי הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

גדי

אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם, ולמעשה, זו תהיה שעתם היפה של הביישנים והמופנמים שביניכם, שגישתם לחיים רצינית ושקולה. אם כי חשוב לציין שכל סוג של יחסים נשען יותר על שיקולי תועלת שאינטרס בצדם.
 
טיפ השבוע: קשה לדמיין מצב שבו לא יהיו מספר היבטים צורמים, אולם יחסית אפשר להתכונן לרגיעה. יש לצפות למשימה כבדת משקל שתשדרג את חייכם משמעותית בהמשך.

דלי

אתם דורשים מעצמכם הרבה, והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. הימנעו ממאמץ יתר, תכננו את סדר היום שלכם בזהירות, והפחיתו את הדרישות המוגזמות מעצמכם.
 
טיפ השבוע: לאלה מכם בעלי הציפיות שלא מתממשות כרגע, כדאי להיות סבלניים. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר מאחורי חומות ההגנה שבניתם לעצמכם. כוכבים טובים ומיטיבים בהמשך החודש יעזרו לכם להשתקם.

דגים

הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים. בחודש הקרוב מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי חברות וידידות חובקי עולם. בשורות טובות יהפכו נושא מטריד למדאיג פחות.
 
טיפ השבוע: שימו לב: כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי המפתה ולהתייחס להבטחות בזהירות.