משרד הבריאות האמריקאי אישר היום (רביעי) גלולה שמטרתה לעזור לנשים להגדיל את הדחף המיני. הגלולה הוורודה הקטנה המוכנה פליבאנסרין, סוף סוף קיבלה את האישור מארגון ה-FDA של משרד הבריאות האמריקאי  לאחר פעמיים בהם נכשלה התרופה לעבור את בדיקות הארגון.

התרופה, המכונה לעיתים "ויאגרה נשית" פועלת באופן דומה לתרופות נוגדות דיכאון, בניגוד לוויאגרה שמרפה שרירים ומאפשרת זרימת דם לאיבר המין. את הגלולה הוורודה הקטנה יצטרכו נשים לקחת מידי יום, בניגוד לוויאגרה אותה לוקחים לפני קיום יחסי מין.
"האישור של התרופה יעזור לנשים שסובלות מחשק מיני ירוד לקבל אפשרות טיפול מאושרת" אמרה ד"ר ג'נט וודקוק, מנהלת מכן המחקר של משרד הבריאות האמריקאי. "ה-FDA שואף להגן ולקדם את בריאות האישה ומחויב לפיתוח פתרונות בטוחים ואפקטיביים לטיפול בקשיים בתפקוד המיני בקרב נשים". 

אמנדה פריש הייתה אחת מ-11,000 נשים שהשתתפו בשלב הניסויים בפליבאנסרין. לפני שהצטרפה לניסוי, היא הייתה מנסה להתחמק ממגע עם בעלה ולהמנע משינה משותפת. לאחר שהחלה ליטול את הגגלולה היא דיווחה שלא הייתה כל השפעה במהלך היום אך הלילות שלה השתנו לגמרי.
"מה שהגלולה עשתה הוא שלאחר יום ארוך, לא משנה כמה עייפה הייתי, תמיד רציתי ליזום מגע מיני ולא הרגשתי שום קושי לעשות זאת"אמרה פריש לרשת הטלווזיה האמריקאית NBC. 
"הרגשתי שהיא מפלרטטת איתי שוב. היא החלה להשאיר לי פתקים על המראה במקלחת בבקרים" סיפר בעלה של פריש, בן. "אנחנו יודעים שהגלולה עובדת, אנחנו חווינו את זה".