טלה 21.3־20.4

ראש החודש בשלישי עלול ליצור תהפוכות. הדבר מלמד על אנרגיה של סחף רגשי מטלטל העלולה לגרור פזיזות, ערעור במערכות יחסים והתמודדות עם אנרגיה מחשמלת, בהשפעת כוכב אוראנוס. אתם חייבים וצריכים לספור עד עשר. 
 טיפ השבוע: ראש החודש בשלישי מייצר מצב רגיש של כוכבים, העשוי לגרור לשיא מצב רגיש ולחוץ. אל תיכנסו לתכתיבי הסביבה ושחררו את עצמכם ממחויבויות מתישות. שמרו על אופציות פתוחות ועסקו בפעילות מחזקת, שתפחית את המתח ואת העצבנות. 

סרטן 21.6־22.7
השבוע משפיע על התנהגותכם ונוסך ימים של נתינה, רוך ויצירתיות בשבוע לא אחיד ותזזיתי העשוי לסחוף לעימות. כדי להימנע ממריבה או מהצטברות של מרירות וכעס (בעבודה או בין בני המשפחה) ייתכן שתידרשו לוותר. ענייני כספים עשויים לאפיין את הימים שלישי–רביעי. 
 טיפ השבוע: מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל לעצמו מודעות עצמית ולהיות ממוקד, כדי לא להיגרר לאובססיות. התנחמו בעובדה שבשבוע הבא תוכלו להשתחרר מהצבת הלופתת אתכם עכשיו. 
מאזניים 23.9־23.10
ימים אלה עושים רושם דו־ערכי. הימנעו מקוצר רוח ביחסים וממעורבות רגשית גבוהה מדי. אתם מתלבטים בין הצורך שלכם בחופש ובמרחב לצורך המהותי שלכם ביציבות ובביטחון. ישתלם לכם לגלות סבלנות ואורך רוח.
 טיפ השבוע: יש להתנהל מול בני זוג בדיפלומטיות ובטקט. היבטים מורכבים קשורים השבוע בפלוטו ובאוראנוס, שיהפכו קשרים (אישיים או מקצועיים) לכפייתיים ולבעייתיים, במיוחד אלה שאינם מושתתים על בסיס יציב. 
גדי 22.12־20.1
אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות להרחיק מכם אידיאות השונות מאלה המקובלות עליכם. זה הזמן לגבור על יריביכם בשיטות מתוחכמות. השינויים שפלוטו מביא במזלכם הם לרוב בלתי הפיכים, ולכן כל מעבר שלו מבטא התחלה חדשה לא פחות מאשר סיום פרק חשוב. 
 טיפ השבוע: הספקות העצמיים והחששות מפחיתים מהיכולות שלכם ועלולים לגרור תחושות של חרדה וחשש. אל תתנו לזה להשתלט עליכם. גם אם שאיפותיכם לא נראות בנות־השגה, בהמשך החודש צפויה הקלה.
שור 21.4־20.5
מגיע לכם להשתחרר מהלחצים ולהרשות לעצמכם להירגע, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה. חשוב לשמור על איזון אנרגטי כי תזדקקו לו. 
 טיפ השבוע: נסו לשמור על פרופורציות ואל תקלקלו אנרגיה מיטיבה בימים עמוסים וצורמים. דאגו להקיף את עצמכם ברשת המסמלת עבורכם קביעות ושייכות. 
אריה 23.7־22.8
מומלץ להתחבר לפעילויות שיש בהן כיף, עניין ואתגר. מצד שני, שימו לב: הכוכבים אוראנוס ופלוטו עשויים להעיד על יריבות או על קשר מורכב ולהוביל את הדברים לקיצוניות. כדי להבין את הצורך של האריה בניצחון, צריך לדעת שהוא חייב לבטא את הייחודיות שלו כדי לבסס את אישיותו העצמאית.
 טיפ השבוע: השבוע חשוב לא להיחפז בקבלת החלטות. מיקום מרס בבית הכספים שלכם דורש מחשבה ותכנון, כמו גם הימנעות מהוצאות שיש לתכנן אותן ולהיערך לקראתן. 
עקרב 24.10־21.11
במחצית הראשונה של השבוע השמש נמצאת במיקום חלש מבחינתכם, ועד יום הולדתכם תרגישו נמרצים פחות מהרגיל. נחוץ לכם זמן עד שרגשותיכם יבשילו ותדעו מה הכיוון הנכון לכם. בתוך שבועיים תשתנה תמונת השמיים לטובתכם. 
 טיפ השבוע: גם אם אינכם מרגישים הקלה כרגע, בתוך שבוע וחצי צפוי שינוי. תתמלאו קלילות נפשית וגופנית ותחששו פחות לבאות. הצורך להתגבר על סוגיה כספית יפנה אתכם לנתיב מאתגר ומפתיע. 
דלי 21.1־18.2
לשמרניים שביניכם - זה הזמן לזרום עם אווירה משוחררת והרפתקנית. יש מביניכם כאלה שחושבים על נסיעה לחו"ל לצורך קידום הקשור למוניטין ולמעמד, או עוסקים בשיחות טרנס־אטלנטיות ובהתכתבויות באמצעות האינטרנט.
 טיפ השבוע: השבוע מתרחש בשמיים מפגש יוצא דופן שמקנה לחשיבה ולאינטואיציה חדשנות, ברק, מקוריות וסוג של חזון שלעתים מקדימים את זמנם, ובדרך כלל אינם מובנים דיים לאחרים.
תאומים 21.5־20.6
חלק מימי השבוע עשויים להתאפיין בהחרפת הבלבול ובתנודות במצב הרוח. חשוב שתשמרו על איזון אנרגטי. הגיע הזמן שמצב רוחכם יהיה שוב קליל ומרחף, משום שהיכולת להתעופף ולצאת מהשגרה דרושה לכם באמת. 
 טיפ השבוע: משהו שייעשה או שייאמר עלול להרתיח אתכם ולגרום להתפרצותכם. נסו לא לסכן יותר מדי או להיגרר לצעד קיצוני שאין ממנו חזרה. תיתכן גם התאהבות "מטורפת" אך קצרת ימים.
בתולה 23.8־22.9
מיקום מרס במזלכם, שיימצא בהיבטים הרמוניים לפלוטו, עוזר מאוד לאנשים פעילים, יוזמים ואמיצים במיצוי יכולותיהם. מרס ופלוטו נחשבים לכוכבים הישגיים וביצועיסטים המרמזים על עוצמה ועל התמדה, על התקדמות ברוכה ועל שינויים כתוצאה מתהפוכות ומיוזמות. 
 טיפ השבוע: נושאים כספיים הופכים רגישים במיוחד. היו זהירים בכל הוצאה כספית החורגת מהרגיל והימנעו מסיכונים, במיוחד בימי אמצע השבוע. 
קשת 22.11־21.12
אתם זקוקים להתנסות, להתרענן, ללמוד, לחפש, להרחיב אופקים, לראות עולם ולהתחדש. מנגד, יש מביניכם כאלה הממהרים להגיב ולתקוף אחרים מתוך כעס וחוסר טקט. נסו למצוא איזון נכון לקשר בדרך שלא תפגע באחר.
 טיפ השבוע: יש מביניכם גם כאלה שקצת לא מוצאים מרגוע לנפש. במקרה כזה, כדאי להתחבר לחיק הטבע וליהנות מבילויים עם בני המשפחה ומאפשרויות חברתיות. הגישה ההפוכה, של "שב ואל תעשה", רק עשויה להגביר את חוסר המנוחה שלכם. 
דגים 19.2־20.3
עניינים הקשורים למשא ומתן, למסחר ולשותפויות עלולים להיפגע השבוע. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות. למזלכם, קיימת מערכת כוכבית המגנה עליכם כשמאגרי האנרגיה מתרוקנים. 
 טיפ השבוע: קרוב לוודאי שמתגנבות תחושות ותגובות שמקורן אמוציונלי, וחשוב להפריד בין הרגש והשכל כדי לא לטעות. התעלמו ואל תיגררו לפרובוקציות. פעלו בהיגיון, חשבו על פרטי הפרטים והגיעו למסקנות מדויקות בכל מישור שבו תחליטו להשקיע ממרצכם.