טלה 21.3־20.4



שישי–שבת: יגבר בכם מיידית הצורך להרשים ולהתבלט, ותזדמן לכם אפשרות להתאוורר ולהיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן. שימו לב: הפסקת נסיגת מרקורי השבוע עשויה לגרור עיכובים, ויכוחים והשתלחויות.
 
טיפ השבוע: במחצית הראשונה של השבוע תיתכן עבודה תובענית ותידרש השקעה רבה במשימות מייגעות. נסו להגיע לרגיעה מנטלית כדי להשתחרר ממצבים קוטביים.

סרטן 21.6־22.7

עם סיום נסיגת מרקורי, כוכב התקשורת, מצופה מכם שיהיו לכם מטרות מוגדרות והגיוניות ושתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך התחשבות מקסימלית בסביבתכם ובמי שחי איתכם.
 
טיפ השבוע: בתוך שבוע מהיום עשויים לעלות נושאים או עיסוקים שמעצימים תחושה חווייתית ורגישויות. אפשר יהיה לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הרגשות שלכם, ויתברר לכם שתוכלו להזיז דברים בקצב ממש אחר.
 

מאזניים 23.9־23.10

המחצית הראשונה של השבוע עשויה להדגיש סוגיות שונות בענייני משפחה או עבודה. כל מצב נתון שתימצאו בו דורש גישה שמרנית וזהירה. היו חכמים ולא צודקים, הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת.
 
טיפ השבוע: אתם יוצרים קשרים רציונליים ואסוציטיביים שנובעים ממקום לא סטנדרטי. מנגד, קיים בכם, או בבן זוגכם, הצורך במרחב אישי. תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשפר יחסים ומצבים.
 
גדי 22.12־20.1

מי כמוכם יודע שהעולם מורכב בעיקר מפרטים קטנים. אתם עובדים קשה והעומס עליכם רב, אך התמורה שווה את המאמץ. אתם מודאגים ומוטרדים מהעתיד המקצועי ותימצאו בהלך רוח רציני ובבחינה עצמית. חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן אתם הולכים ולתכנן את הדרך באחריות ובזהירות.
 
טיפ השבוע: כניסת השמש לעקרב (עוד שבוע מהיום) עשויה להעיד כי במהלך השבועות הבאים כבר יהיה ברור כי התשוקה להכרה הופכת להיות משמעותית.
 
שור 21.4־20.5

בקרוב מאוד תתחיל תקופה נוחה יותר מבחינתכם, הודות למעבר השמש למזל עקרב ולפעילות של כוכבים פעלתניים וברוכים במזלכם. בחודש האחרון נאלצתם להתמודד עם מצבים של עוינות שהתישו אתכם.
 
טיפ השבוע: צפו לשדרוג החושניות והכריזמה. הכוכבים ונוס ומרס (עד תחילת נובמבר) יהפכו את התקופה לרבת הזדמנויות. יש הזדמנות להיפגש, להכיר ולהיסחף. זה הזמן המתאים לכם לפעילות חברתית ולקידום ענייני רגשות, עבודה, חברה ויצירה.

אריה 23.7־22.8

שישי–שבת: נותן לכם הזדמנות להקצין את הסטייל המוחצן שלכם. הלביאה אישה חמה, חכמה, נדיבה ואוהבת, והגברים קלילים, זורמים וחברותיים. לכו על זה.

טיפ השבוע: ראשון–שני: יש נטייה למצבי רוח משתנים וקוטביים, שעשויים להשפיע בהתנהלות היומיומית. ענייני עבודה הופכים להיות תובעניים ומתישים. רביעי־חמישי: מסמלים התרחשויות קיצוניות, שעשויות גם להיות טובות. האנשים שייכנסו לחייכם ישפיעו, ישירות או בעקיפין, על החלטותיכם לעתיד.

עקרב 24.10־21.11

מומלץ בחום להיעזר בכישרון האנליטי והאינטואיציה המדהימים שלכם. תוכלו להיכנס (בתוך שבוע) לחודש יצרי ומאתגר מאין כמוהו בכל מישור שבו תשקיעו את מרצכם. גם המישור היצרי־רגשי יואץ. יש למה לצפות.
 
טיפ השבוע: חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן אתם פונים כדי לתכנן את המהלכים הבאים שלכם בזהירות. מעבר השמש למזלכם (בתוך שבוע) יאפשר לכם לבנות דברים, להתחשל ולהתמודד עם מצבים שחששתם
מפניהם.
 
דלי 21.1־18.2

שישי–שבת: מומלץ וכדאי לטפח את המישור החברתי שלכם ולהיפתח לזולת. יש אפשרות להראות לעולם את היצירתיות האדירה שלכם, המחוברת לחדשנות ולעתידנות. רעננו את אפיקי התקשורת בארץ ובחו"ל. גישה אופטימית אך ממוקדת תשפיע לטובה על מה שיקרה בעתיד.
 
טיפ השבוע: ראשון–שני: העצבנות והאי שקט סביבכם משפיעים וגורמים לתחושה של חוסר נוחות ולחץ. הרגשתכם משתפרת לקראת המחצית השנייה של השבוע.

תאומים 21.5־20.6

שישי: הגיע הזמן להתיידד עם היקום סביבכם. נצלו את כל מישורי העשייה והמדיה שלכם. ימים ראשון־שני עשויים להיות עמוסים מנטלית. תיתכן עבודה מתישה בתנאים שלא יהיו נוחים לכם כלל ועיקר.
 
טיפ השבוע: המחצית הראשונה של השבוע עשויה להעיד כי ימים אלה מועדים לפערים בין ציפיות למציאות, ואף עשויים לשבש את תחושת הנינוחות. שימו לב למוצא פיכם, כדי שדברים לא יצאו מכלל שליטה.

בתולה 23.8־22.9

בימי סוף השבוע מתנו את הנטייה שלכם למתיחת ביקורת ולוויכוחים. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, אך כדאי למתן את הנטייה לבקר ולשפוט. מוטב שתנהגו בדיפלומטיות ותתכננו מראש את צעדיכם.
 
טיפ השבוע: השמש תיכנס לעקרב בתוך שבוע ואתם תרגישו את ההבדל היטב. הרגשתכם תשתפר מאוד, תתחזקו ותתמלאו באנרגיה. בעיות שבהן נאבקתם ייפתרו בהדרגה, ויש לקוות כי התקופה, על כל קשייה, תביא להתפכחות ולגישה רצינית של בנייה עתידית.

קשת 22.11־21.12

שישי־שבת עשויים להשפיע עליכם לטובה בעיקר בתחום התקשורתי והחברתי. התרכזו בינתיים בעבודה יצירתית שנדרשים בה מחשבה, תכנון ועבודה מכל הלב. ההזדקקות לפורקן גבוהה מתמיד עכשיו, נסו לשמור על פתיחות חברתית וגיוון בפעילות שלכם.
 
טיפ השבוע: במחצית הראשונה של השבוע: המתח הפנימי שלכם יתגבר. ענייני כספים והשקעות עשויים להדאיג אתכם, אבל עצה שתקבלו עשויה לסייע לכם.

דגים 19.2־20.3

רבים מכם חשים את אנרגיית מרס והיא גורמת למתח ולאי שקט, לקונפליקט ולחוסר טאקט של אחד האנשים הסובבים אתכם. חשוב להבין שזהו מצב זמני בלבד ומה שנחוץ לכם כרגע הוא זמן רגוע שיאפשר לכם לחשוב, לעבד חוויות ולשקול את צעדיכם בהמשך.
 
טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע עשויה להעיד כי אתם לא במיטבכם. בתוך שבוע ייפתחו בפניכם אפשרויות של התחדשות, התחזקות והשתחררות מתקופה מתישה.