טלה 21.3־20.4
ימי סוף השבוע צפויים להיות מעייפים. ראשון־שני: מיקום הירח במזלכם עשוי לחזק אתכם. ענייני כספים יעמדו במרכז תשומת הלב בימים שלישי־רביעי. יום חמישי יגביר בכם מיידית את הרצון לעסוק בענייני תקשורת ונסיעות. 
 
טיפ השבוע: אורנוס מול מרקורי עשוי לגרור למרדנות ולתחושה קיצונית. הסיבה לכך נעוצה באורנוס המצוי במזלכם וגורם לעודף גירויים סביבתיים ולתחושת חנק, מצב שמדרבן לפעולות קיצוניות. 
 

שור 21.4־20.5
בקרוב מאוד תתחיל תקופה נוחה יותר מבחינתכם בשל הימצאות של כוכבים פעלתניים במזלכם. דברים יתבהרו, אנשים יהיו ידידותיים כלפיכם וילכו לקראתכם, וגם מצב הרוח שלכם עשוי להשתפר. 
 
טיפ השבוע: צפו לשדרוג החושניות והכריזמה. ונוס ומרס במזל בתולה יהפכו את התקופה לרבת הזדמנויות. יש אפשרות להיפגש, להכיר ולהיסחף. זה הזמן המתאים לכם לפעילות חברתית ולקידום ענייני רגשות, עבודה, חברה ויצירה. 
 

תאומים 21.5־20.6
שישי־שבת: עשויים להיות חסרי יציבות ומבלבלים. ראשון־שני: נצלו את כל מישורי העשייה והמדיה שלכם. הירח המלא בשלישי־רביעי מעיד על אנרגיות נמוכות. לקראת חמישי הרגשתכם תשתפר והאנרגיות יהיו חיוביות. 
 
טיפ השבוע: שישי־שבת: מצד אחד, ימים אלה מועדים לפערים בין הציפיות לבין המציאות, ואף עלולה להשתבש תחושת הנינוחות. מצד שני, ענייני בית ומשפחה יודגשו. 
 

סרטן 22.7-21.6
תקופת חודש עקרב עשויה להעלות נושאים או עיסוקים שמעצימים תחושה חווייתית ורגישות. אפשר יהיה לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הרגשות שלכם, ויתברר לכם שתוכלו להזיז דברים בקצב ממש אחר.
טיפ השבוע: הירח מלא בשלישי ורביעי: ענייני רגשות, אהבה וסקס עשויים לקבל תפנית. עד 7 בנובמבר מומלץ להאיץ את המישור החברתי והתקשורתי שלכם.
 

אריה 23.7־22.8
אף על פי שתקופת מזל עקרב מעידה על ימים טעונים, בימים הקרובים תקבלו הזדמנות להקצין את הסטייל המוחצן שלכם. הלביאה אישה חמה, חכמה, נדיבה ואוהבת, והגברים קלילים, זורמים וחברותיים. לכו על זה. 
טיפ השבוע: שישי־שבת: תהיה נטייה למצבי רוח משתנים וקוטביים, שעשויים להשפיע בהתנהלות היומיומית. השבוע תוכלו להרחיב באופן משמעותי את מעגל ההיכרויות שלכם. האנשים שייכנסו לחייכם ישפיעו, ישירות או בעקיפין, על ההחלטות הפיננסיות שלכם. 
 
בתולה 23.8־22.9
השבוע תהיה לכם נגישות להצעות מבטיחות מהסוג שיאפשר הפקת לקחים בסוגיות בוערות ובהכנסת סדר ומשמעת לתבניות חיים מאובנות. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, אך כדאי למתן את הנטייה לבקר ולשפוט. 

טיפ השבוע: הירח המלא (בשלישי־רביעי) עשוי להדגיש ענייני תקשורת, חו"ל ונסיעות. הרגשתכם תשתפר ואתם תתחזקו ותתמלאו באנרגיה ובמוטיבציה לפעילות נמרצת.
 
מאזניים 23.10-23.9
ימי סוף השבוע עשויים לבלבל אתכם. הירח המלא (בשלישי-רביעי) מעיד על עיסוק יתר בענייני כספים והשקעות. כל מצב נתון שתימצאו בו ידרוש גישה שמרנית וזהירה. היו חכמים ולא צודקים, הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת.

טיפ השבוע: אתם יוצרים קשרים רציונליים ואסוציאטיביים שנובעים מצורך לא סטנדרטי. מנגד, קיים בכם, או בבן זוגכם, הצורך במרחב אישי. תחום מסוים בחייכ תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשםר יחסים ומצבים.
 
עקרב 24.10־21.11
הירח המלא במזלכם (בשלישי־רביעי) עשוי להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. אתם זקוקים למנוחה ולפרטיות, שכן בשעת קושי אתם מעדיפים להיות עם עצמכם. 
 
טיפ השבוע: מומלץ בחום להיעזר בכישרון האנליטי והאינטואיציה המדהימים שלכם. אך ורק בזכות הסדר, ההיגיון והיכולת לחשוב לפרטי פרטים תוכלו להיכנס לחודש יצרי ומאתגר מאין כמוהו בכל מישור שבו תשקיעו את מרצכם. עניינים במישור היצרי־רגשי יואצו. יש למה לצפות. 
 
 
קשת 22.11־21.12
ימי סוף השבוע: המתח הפנימי שלכם יגבר. שלישי־רביעי: אתם חסרי אנרגיה וצריכים לעבד ולחשוב על תוכניותיכם לעתיד. נראה שהזמן אינו מתאים להתחלות חדשות - מוטב שתיתנו לדברים להתבסס ותמתינו לרגע הנכון. עומס רב עלול להקשות עליכם מבחינה גופנית ונפשית עד כדי שחיקה. 
 
טיפ השבוע: ההזדקקות לפורקן גבוהה מתמיד עכשיו, נסו לשמור על פתיחות חברתית וגיוון בפעילות שלכם, או התרכזו בינתיים בעבודה יצירתית שנדרשים בה מחשבה, תכנון ועבודה מכל הלב. 
 
גדי 20.1-22.12
מי כמוכם יודע שהעולם מורכב בעיקר מפרטים קטנים. אתם עובדים קשה והעומס עליכם רב, אך התמורה שווה את המאמץ. הירח המלא (בשלישי-רביעי) עשוי לרמז כי תהיו מודאגים ומוטרדים מהעתיד המקצועי ותימצאו בהלך רוח ציני ובבחינה עצמית. חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן פניכם מועדות ולתכנן את הדרך באחריות ובזהירות.
טיפ השבוע: מיקום השמש בעקרב עשוי להיעד כי בהמך החודש כבר יהי ברור עי התשוקה להכרה הופכת להיות משמעותית.
 
דלי 21.1־18.2
הירח המלא בשלישי־רביעי עשוי להקשות עליכם. העצבנות והאי השקט סביבכם משפיעים וגורמים לתחושה של חוסר נוחות ולחץ. התעלמו ואל תיגררו לפרובוקציות. 
 
טיפ השבוע: ראשון, שני וחמישי: ייתכן כי אפשר וכדאי להיפתח לזולת. יש אפשרות להראות לעולם את היצירתיות האדירה שלכם, המחוברת לחדשנות ולעתידנות. רעננו את אפיקי התקשורת בארץ ובחו"ל. גישה אופטימית אך ממוקדת תשפיע לטובה על מה שיקרה בעתיד.
 
דגים 19.2־20.3
רבים מכם חשים את אנרגיית מרס על חייכם והיא גורמת למתח ולאי שקט, לקונפליקט ולחוסר טקט של אחד האנשים הסובבים אתכם. חשוב להבין שזהו מצב זמני בלבד ומה שנחוץ לכם כרגע הוא זמן רגוע שיאפשר לכם לחשוב, לעבד חוויות ולשקול את צעדיכם בהמשך. 
 
טיפ השבוע: כדאי שתיזמו ותגדירו את עמדתכם ואת גבולותיכם. בהמשך החודש ייפתחו בפניכם אפשרויות של התחדשות, התחזקות והשתחררות מתקופה מתישה.