ב אני סובלת מדיכאון ומהתקפי חרדה כבר שנים רבות, ואני לא עובדת כי איני יכולה לצאת מהבית בגלל חרדות. בעלי עובד ומפרנס אותי ואת ילדינו, אבל המשכורת שלו לא מספיקה כדי לפרנס משפחה. אני מחפשת עבודה מהבית. במקצועי אני מורה לפסנתר, אבל העלות של כלי נגינה כזה היא גבוהה, ומה גם שאין לי איפה לשים אותו בבית. מה עלי לעשות?

"כדי להעביר שיעורים בפסנתר, את יכולה לרכוש פסנתר חשמלי. הוא מספיק מקצועי ועונה על אותם צרכים, והוא גם מתקפל, כך שאת יכולה לאחסן אותו בכל מקום בבית לאחר השימוש בו. כדי למצוא לקוחות עלייך לעשות עבודה, לפרוש רשת, לפנות לגננות ולמורות ולהגיע לכל מי שאת מכירה. את יכולה לעשות את זה מהבית ולראות איך את כן מגיעה למספיק אנשים. מורה לפסנתר זה אולי מקצוע שנעלם, אבל יש לו דורשים.

"אם את מחפשת אופציות נוספות לעבודה מהבית, את יכולה לפנות למרכזי שירות ומכירה שמעסיקים אנשים שעובדים מהבית. את יכולה גם לעשות חוגים שונים לילדים ולהשתמש בידע המוזיקלי שלך, לא רק ללימוד נגינה על פסנתר. תוכלי להשתמש במוזיקה כדי לבנות מתודה לחיזוק הביטחון או לכישורים החברתיים ולהעביר שיעורים מהסוג הזה. האפשרויות הן רבות, תחשבי כל הזמן על דברים שאפשר לעשות מהבית, ותבחרי באופציה שהכי מתאימה לך". 
אני קוסמטיקאית במקצועי. אני עובדת בחדר במספרה, ומשלמת עליו שכירות. אני מתלבטת אם זה נכון ומקצועי לעבוד מהבית. יש לי בבית חדר פנוי, וברוב שעות היום בני משפחתי נמצאים מחוץ לבית. האם נכון עבורי להפסיק לעבוד מהמספרה?

"כדי להגיע להחלטה מדויקת, את צריכה לבדוק כמה מהלקוחות שלך מגיעים או הגיעו בגלל המספרה וקשורים אליה יותר מאשר אלייך או להפך. כמו כן, עלייך לבדוק עד כמה דמי השכירות שאת משלמת עבור השכרת החדר הם משמעותיים מתוך ההכנסות שלך, והאם זאת הוצאה גדולה.

"במידה שדמי השכירות גוזלים חלק גדול מהרווחים שלך, ייתכן שישתלם לך יותר לעבוד מהבית, כי אם תעבדי בבית יישאר לך יותר כסף פנוי מתוך הכנסותייך. אל דאגה, היום מקובל לחלוטין לעבוד מהבית, ויש הרבה קוסמטיקאיות שעושות את זה. אם תפתחי קליניקה יפה, טובה ומסודרת, אין שום בעיה. כאמור, אם רוב הלקוחות מגיעים בגללך וההבדל הוא משמעותי, אז כדאי לך לפעול באופן הזה". 
אני בעלת סטודיו למחול ואמא לשלושה ילדים  קטנים. אני מרגישה שמיום שהפכתי לאמא אני נמצאת במערבולת, ואני לא מצליחה להשתלט על כל הצדדים בחיי. עם השנים העסק שלי התפתח, וכמות הקבוצות גדלה. אני יודעת שאני יכולה לפתח את העסק עוד יותר, אך אני לא מגיעה לזה. אני מנהלת, מעבירה שיעורים, ויש לי אנשים שעובדים תחתי, אך אני לא מצליחה לעשות דברים שיוכלו לייעל ולשפר לי את העבודה. כמו כן מאוד קשה לי שאני לא נמצאת עם ילדי אחר הצהריים. מה דעתך?
"כדי לייעל ולשפר את העסק שבבעלותך, עלייך להשתמש בכוחות הקיימים ולפתח מערכת סביבך. כדי שתוכלי להגשים את עצמך, את צריכה לרדת מהרעיון שאת צריכה להיות בכל מקום כל הזמן. תביני, יש סביבך מדריכות ומדריכים שהיו מאוד רוצים לבוא לידי ביטוי אם רק תאפשרי להם. את יכולה לקחת את אחד המדריכים שאת סומכת עליו ולהגיד לו לעזור לך בפיתוח העסקי, תמורת העלאה בשכר. אני בטוח שרוב העובדים שלך ישמחו לקידום שכזה.

"כמו כן אני מציע שתכתבי עשרה דברים שלדעתך יפתחו את העסק שלך, החל בפנייה לגנים לשם שיתופי פעולה ועוד. לאחר מכן תושיבי את כל העובדים שלך לשיחה, ותחלקי ביניהם את היוזמות. תבקשי מכל אחד מהם לבחור דבר מסוים שאליו הוא מתחבר, ותקבעי איתם שיחזרו אלייך תוך שבוע עם תוכנית פעולה ראשונית. תלהיבי אותם ותסבירי להם שכולם יכולים ליהנות מהשגשוג העתידי, תחברי אותם לחוויית ההצלחה האפשרית ותיתני לאנשים ללכת איתך ולבנות את זה.

"בדיוק כמו ריקוד, את רק צריכה לשחרר. מעבר לכך, את לא צריכה להרגיש אשמה שאת לא נמצאת בבית בשעות אחר הצהריים. כשאת תהיי רגועה ומאושרת ותביאי את עצמך לידי ביטוי, זה יעשה לילדייך הכי טוב בעולם. אם תפזרי את העבודה בין העובדים שלך, תוכלי להיות בבית אחר הצהריים, אבל גם אם לא – זה בסדר, את אמא רוקדת ויוצרת. קחי את הילדים שלך איתך כשאת יכולה, ותהיי רגועה".