טלה:  מיקום ונוס במאזניים, בית הזוגיות והשותפויות שלכם (עד 5 בדצמבר) עשוי להדגיש מגעים קוסמופוליטיים ויכניס מעט איזון למפה הלחוצה. נשאר לכם עוד כשבוע בלבד לתחילתו של החודש הקשתי שלכם, ועד אז כדאי שתביאו את עצמכם למצב רגוע יותר.



 טיפ השבוע: יש להתייחס ברצינות לרעיון הקשור בתכנון ובהשקעה של זמן ועבודה מצדכם. חשוב לאזן בין זהירות והעזה, לתת הזדמנות לרעיונות חדשים, ובאותה נשימה גם לשמור על ראייה מעשית. 

שור: זהו השבוע האחרון של מיקום השמש במזל עקרב, בית הזוגיות והשותפויות שלכם. יש מביניכם כאלה החווים מטען של פרק חשוב בחיים. תחום מסוים בחייכם תלוי עכשיו במידה רבה ביכולת שלכם לשפר יחסים ומצבים.
 
 טיפ השבוע: השבוע האחרון של מזל עקרב, המזל שמולכם, עדיין מעודד היכרויות אינטרנטיות ושיחות קוסמופוליטיות. שימו לב למקום העבודה שלכם או למקום שאתם עשויים להגיע אליו במסגרת עבודתכם. 

תאומים: התקופה הנוכחית מתישה אתכם. אתם מרבים להתלבט, וזה לא דבר נדיר אצלכם. גם אם הדברים אינם גלויים כרגע, נסו להאמין רק למה שאתם חשים בפנים. ישנו אלמנט מקצועי משלה ומחליש שעלול לגרור חוסר ודאות ולפגום בכושר התפקוד שלכם. 
 
 טיפ השבוע: מהשבוע הבא ואילך תיראו טוב ותמשכו תשומת לב. כוכב ונוס במזל מאזניים מיטיב עמכם, וגם תקופת מזל קשת מתאימה יותר לאופייכם. קשר רומנטי עשוי להתחיל במפתיע. 

סרטן: עניינים מקצועיים גוזלים הרבה מזמנכם. אתם חשים שעליכם לבנות יסודות יציבים כדי שתוכלו להתקדם ולהתפתח. גם אם לא תזכו לשיתוף פעולה מצד הגורמים הקובעים, נראה שבהמשך הדרך תתגברו על הקושי ותצליחו. 
 
 טיפ השבוע: כדאי שתצאו ותיפגשו עם חברים ועם כל מי שיכול לפתוח בפניכם הזדמנויות להיכרויות. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם בימים שלישי ורביעי. חשוב לא להיחפז בקבלת החלטות.

אריה: זוהי תקופה של שאלות, של ספקות עצמיים ושל חוסר ודאות בנוגע להמשך. יש בכם כאלה שהם בעלי רגישות גבוהה במיוחד ונוטים למופנמות, לרצינות ולחיבוטי נפש המלווים בעיסוק בבעיות הקיומיות. מנגד, אתם נפגעים מכל דבר קטן, וכפיצוי נכונים לתקוף על הפגיעה. חשוב לשמור על מה שיש במערכות יחסים קיימות. 
 
 טיפ השבוע: הקסם האישי שלכם יקל ליצור קשרים, להתקדם ולהתיידד. קשר כלשהו עשוי לעורר בכם רגשות חזקים, לסחוף ולהסעיר. 


בתולה: יש מביניכם כאלה שעושים כמה דברים בעת ובעונה אחת, אך בהשפעת נוכחותו של סטורן על מזלכם כדאי שתתמקדו בנושאים החשובים באמת. למרות עיכובים וקשיים שאולי תחוו בשל השפעת הכוכבים השבוע, עליכם לגייס מרץ וכוחות רבים כדי ליישם אותם.
 
 טיפ השבוע: כוכב יופיטר עשוי להיטיב עמכם. יוזמה זו או אחרת מצליחה לקרום עור וגידים. אפשרויות הקידום בידיכם, וגילוי יוזמה מצדכם יהיה משמעותי. 

מאזניים: ראשון־שני: נראה שאתם קצת מדוכדכים, ייתכן שהדבר נובע מדאגה הקשורה לבית ולמשפחה. שלישי ורביעי עשויים להיטיב עם רבים מכם. התקשורת ויכולת השכנוע שלכם יהיו במיטבן. 
 
 טיפ השבוע: העדינים שבכם זקוקים מדי פעם לפסק זמן של שלווה ושקט כדי למלא את מצברי הגוף והנפש. לקראת השבוע הבא הרגשתכם עשויה להשתפר. מיקום ונוס במזלכם הוא בשורה טובה מבחינתכם. הפעילו גישה שתיטיב לקדם את האינטרסים שלכם.

עקרב: יש בכם כאלה שחשים עכשיו בהשפעתו הלא נוחה של כוכב סטורן בבית הכספים וההשקעות שלכם שמעמיד אותנו מול מציאות מתישה, ויש צורך להתמודד איתה. בזמן שסטורן משפיע עלינו, החיים הופכים קשים יותר ותובעניים וצריך להתאמץ ולעבוד קשה עבור כל הישג. 
 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס במזלכם לקראת החודש הבא עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם ולהעצים ענייני תקשורת ויצירתיות.

קשת: השמש, שתיכנס למזלכם בתוך שבוע, עשויה לחזק אתכם. בסוף השבוע צאו לבלות וליהנות. השבוע חשוב בעיקר לא להיות חשופים לתככים. אתם עלולים להיפגע מאדם שינצל את אמונכם, את נדיבותכם ואת תמימותכם. 
 
 טיפ השבוע: חודש קשת מסמל את המקומות הגבוהים שמתאפיין באופטימיות ובמחשבות פילוסופיות. הלשונות הרעות והחתרנות מאחורי גבכם ייפסקו. זה הזמן לכוון את הדברים בעצמכם. 

גדי: השבוע תיווצר אפשרות שתספק לכם גישה לאפיקים חדשניים ומאתגרים. מפגש מעניין יעורר בכם סקרנות, עם זאת, הימנעו ממגע מהסוג האובססיבי והמתיש. 
 
 טיפ השבוע: ימי סוף השבוע צפויים להיות מעייפים. ראשון־שני: עשויים לפתוח בפניכם גילויים חדשים לגבי יכולותיכם. צמידות ירח־פלוטו במזלכם מרמזת על עשייה יצירתית רבת השראה ומעידה על התמדה, על כוח רצון ועל מעורבות אישית מקסימלית. תוכלו לחשוף את עצמכם לעבודות נחשקות בעיקר בזכות פיקחות, חריפות וכריזמה. 

דלי: ראשון־שני: ימים אלה עשויים להדאיג אתכם. מיקום הירח בגדי משרה אווירה מכבידה: יש תחושה של קיפאון והרגישות גוברת, אבל בשלישי־רביעי האנרגיות הטובות מתחזקות. 
 
 טיפ השבוע: אתם מתקרבים לסיום התקופה המתישה שחוויתם. כניסת השמש למזל קשת ביום שני הבא תוכל לבשר עבור רבים מכם תקופה מכונסת פחות ותוכלו לתפקד בתנאים נוחים מאלה שהיו לכם לאחרונה. שלישי־רביעי: הירח במזלכם וונוס במזל מאזניים מלמדים כי מומלץ לכם לחשוב על נתיבי בריחה והירגעות.

דגים: גם אם הדברים אינם גלויים כרגע, נסו להאמין רק למה שאתם חשים ומרגישים בפנים. ישנו אלמנט משלה ומחליש העלול לגרור חוסר ודאות ולפגום בכושר התפקוד שלכם. לכן יש לנקוט גישה ישירה ומעשית ולפתח ציפיות בהתאם למציאות. 
 טיפ השבוע: מיקום שמש־מרקורי בעקרב עשוי להשפיע לטובה על ההתנהלות ולהאיץ מגעים שיקדמו אתכם. סגלו לעצמכם ראייה קוסמופוליטית רחבה.