יש לכם תירוץ: מחקר חדש שפורסם מצא כי גברים אוכלים יותר פיצה כאשר הם מנסים להרשים נשים. החוקרים כנראה פספסו את הכרס העצומה שתהיה פחות אטרקטיבית בעיני הנשים לאחר עודף האוכל אבל מי אנחנו שנתווכח? החוקרים מאוניברסיטת קורנל בניו יורק מצאו כי כשגברים רוצים להרשים נשים הם אוכלים יותר פיצה, כמה יותר? 93% יותר מבדרך כלל, עוד בערך 1.44 משולשי פיצה, אם תהיתם.



"כאשר מזהים את הנוכחות המכרעת של גברים בתחרויות אוכל בהן המטרה היא לצרוך כמה שיותר אוכל בפרק הזמן הקצר ביותר, אז זה הופך למובן מאליו כי זכרים מחפשים בכך את תשומת הלב של הנשים", אמר אחד מהחוקרים. המדענים הגיעו למסקנות שלהם לאחר התבוננות בהרגלי האכילה של 133 מבוגרים שאכלו במשך שבועיים מזנון איטלקי של "אכול כפי יכולתך". כן, זה מתכון בדוק לתזונה מאוזנת.



החוקרים מצאו כי לא רק שהגברים אוכלים יותר פיצה כשהם ליד נשים מאשר כשהם עם גברים אחרים, אלא הם גילו נתון מפתיע נוסף - הגברים אכלו 86% יותר סלט, מי אמר שהם לא חושבים על הגזרה?



"הממצאים אלה מראים כי גברים נוטים לאכול יותר מדי כדי להשוויץ", אמר קווין קניפין, אחד ממחברי המחקר. לנו רק נשאר לסייע לכם - אם נפתח לכם התיאבון, יש לנו אחלה מתכון לפיצה מהירה, כנסו לכאן ובתיאבון!