טלה 21.3־20.4

אתם שופעי רעיונות ושואפים להרחיב את האופקים המקצועיים שלכם. היו יצירתיים, פוריים ובעיקר חדשניים. החודש תוכלו לטפח קשרים עם חו"ל, ויודגשו ענייני תקשורת, רגשות ונסיעות. שימו לב לימים שני־שלישי. 
 
 טיפ השבוע: רביעי־חמישי: הזווית המבלבלת של השבוע היא זווית המתח בין השמש לנפטון המתעתע. זהו מצב שעשוי להעיד על מצבי רוח משתנים ועל קושי להתמקד בעיקר, תחושה שדברים אינם כפי שהם נראים ואובדן כיוון מסוים. 

שור 21.4־20.5
ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם בתחילת השבוע. רביעי־חמישי: כדאי לפעול באומץ ובביטחון למינוף עיסוקים תכליתיים. 
 
טיפ השבוע: זריקת עידוד. המישור הרגשי והסקסי יצבור תאוצה מ־6 בדצמבר, לתקופה בת כשלושה שבועות. כוכבכם ונוס מול מזלכם מייצר אצלכם צורך
חזק באהבה, צורך לחלוק ולשתף ולהזדקק לזוגיות. השוורים לא יסבלו בני זוג פלרטטנים או שאינם שמרנים, הם נאמנים, מסורים ואינם סולחים על טעויות הקשורות למוסריות. 
תאומים 21.5־20.6
הכוכבים מרס וונוס מאכלסים את בית האהבה והיצירה שלכם, וזוהי תקופה משמעותית למערכות יחסים לא שגרתיות. תרגישו צורך לצאת מהבית, לשנות את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות.
 
 טיפ השבוע: חלקים מהשבוע עשויים להוביל אתכם לתחושת בלבול. עליכם להיות ממוקדים, לא הוזים. רביעי־חמישי: עשויים להתאפיין בסוגיות מתישות בענייני בית ומשפחה. היו זהירים בדבריכם 
סרטן 21.6־22.7
אתם זקוקים לסביבה המאפשרת חופש פעולה רב יותר ויצירתיות, וקשה לכם במיוחד להתאים את עצמכם למסגרת נוקשה ולא גמישה. השבוע תידרשו לגלות בקיאות בתחום העיסוק שלכם. אלה מכם שניחנו באינטואיציה חזקה יזכו לתנופה מבורכת.
 
 טיפ השבוע: אתם רגישים יותר ונוטים להתעייף בגלל העבודה האינטנסיבית ובגלל המתחים הנובעים ממנה. חשוב שתימצאו בסביבה רגועה כדי לא לפגום באיזון האנרגטי שלכם. 
אריה 23.7־22.8
האנרגיות בשבת־ראשון עשויות להיות נמוכות. הכוכבים מרס וונוס במאזניים (הבית התקשורתי שלכם) עשויים להעיד על ימים של יצירתיות והשראה, המעניקים לבני המזל שביניכם אנרגיה של עשייה ומימוש. הרוח היצירתית שלכם והרצון להתנסות בדברים חדשים יבלטו עכשיו. 
 
 טיפ השבוע: חיי האהבה שלכם מקבלים עידוד, ובשבועות הבאים תוכלו להתקרב למישהו שאתם מעוניינים בו ותהיו מחוזרים. שימו לב לימים שני־שלישי.
בתולה 23.8־22.9
בימים הקרובים תידרשו לגיבוש עצמאות ולהפגנת יכולת אלתור ותושייה. השבוע עשוי להדגיש ענייני עבודה ומשפחה שסוחפים לכיוון רגיש ותובעני. נושאים שעוררו מחלוקות בעבר יצופו מחדש, מצב שעלול להגביר את המתח. אם יש לכם ספקות וחששות, רצוי שתביעו אותם בגלוי.
 
 טיפ השבוע: היבט מגביל בין הכוכבים שמש־נפטון משלה ומחליש ופוגע בהיגיון ובכושר השיפוט. המישור הרגשי־סקסי יספק ריגושים החל מ־6 בדצמבר ואילך. 
מאזניים 23.9־23.10
זוהי תקופה יצירתית, פעילה ודינמית, וליצירתיים שבכם צפויה עדנה. ונוס (כוכבכם) הממשיך את מהלכו במזלכם מסייע לכם ועשוי להיות מלווה בנסיעות לקידום יעדים חשובים. היו נגישים תקשורתית וחברתית. 
 
 טיפ השבוע: מיקום כוכב מרס במזלכם עשוי להחזיר אתכם אל מרכז העניינים, תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיבקשו להיות בקרבתכם. מנגד, כוכב מרס עשוי להעיד כי אתם נוטים לעתים להתבטא בישירות ותגובותיכם עשויות להיות מהירות ונוקבות מדי. 
עקרב 24.10־21.11
נושאים הקשורים לכסף ממשיכים לעמוד על הפרק, והם ימשיכו להעסיק אתכם החודש. הירח המלא שיתרחש בבית הכספים שלכם (בתוך שבוע) עשוי להיטיב עמכם. למרות האי־ודאות והקונפליקטים הנלווים צפויות התפתחויות מיטיבות. אל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע. 
 טיפ השבוע: כוכב ונוס צפוי להיכנס למזלכם לקראת 6 בדצמבר ועד סופו, מצב שיעלה את החושניות ואת הכריזמה שלכם לגבהים מרשימים. יש למה לצפות.
קשת 22.11־21.12
מיקום שבתאי בקשת בצמידות מדויקת לשבתאי במזלכם מייצג איפוק ועצירה, בבחינת "שב ואל תעשה", מצב שעשוי לגרור תסכול ומרירות ומרמז כי רגשות שליוו אתכם לאחרונה יגיעו לשיאם: בדידות ופסימיות לגבי סיכוייכם להצליח או לצאת ממצב לא נוח. 
 
 טיפ השבוע: לייחודיים שבכם יש אאורה זוהרת המסייעת לכם מקצועית ורגשית. מיקום ונוס־מרס במזל מאזניים: הפעילו את כל ערוצי הבילויים והתקשורת שלכם והעדיפו התחככות חברתית, אלה יקלו עליכם. 
גדי 22.12־20.1
בתקופה זו נראה כי קשה לכם עם מסגרות מגבילות ועם לחצים. ימים רביעי־חמישי: צפויה לכם הצלחה במבחנים ובעבודות וכן בכל הנוגע לתחום המשפטי. בשורות טובות יגיעו אליכם מרחוק. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ליצור קשרים, להתקדם או להתמודד עם סוגיה בוערת.
 טיפ השבוע: אתם עסוקים מאוד בעבודה ובמחויבויות רבות שמתישות אתכם, והעומס עשוי לפגוע בבריאותכם, שהופכת (בתוך שבוע) רגישה מתמיד. הקפידו על מנוחה ועל תזונה נכונה. 
דלי 21.1־18.2
הצורך בעוצמות ובאדרנלין מתגבר. גלו פתיחות והשקיעו אנרגיה חברתית כדי לקדם יעדים ברוכים. ליוצאי הדופן שביניכם חוזר כושר האלתור, שמלווה במקוריות והעזה. רביעי־חמישי: מעייפים ועשויים לסחוף לחוסר אמינות. 
 
 טיפ השבוע: רעננו את כל ערוצי ההיכרויות שלכם. צפויה תקופה מעניינת בזוגיות. אפשר להכיר בני זוג דרך אינטראקציה חברתית ובאמצעות מגעים חובקי עולם. הפעילו את כל אמצעי התקשורת שלכם, מישהו צפוי להקסים אתכם.
דגים 19.2־20.3
אלה הם ימים רגישים ותובעניים, לכן יש לשמור על איפוק, על רצינות, על בגרות ועל אחריות ולגלות מודעות ודריכות ולהיות קשובים לזולת. דברים רבים מתסכלים אתכם, וסף הרגישות שלכם גבוה במיוחד, במיוחד במה שקשור לענייני תדמית וקריירה.
 
 טיפ השבוע: אתם מרגישים שדוחקים בכם ונושפים בעורפכם, ולכן חשים שעליכם לעשות יותר. רביעי־חמישי: היזהרו מנטייתכם לצבוע בוורוד את מה שדורש הסתכלות אמיצה.