מי צריך מאמני כושר וקואוצ'רים, כשיש לנו סמארטפון? הכירו את האפליקציות שיהוו כשומרי ראש לדיאטה שלכם.



Pact: זה יעלה לכם!
כולנו יודעים שאין עונש גדול יותר מקנס כספי. מפתחי האפליקציה Pact לקחו את זה צעד אחד קדימה ושילבו את הדיאטה עם קנסות. התוצאה: מזינים לאפליקציה מספר אימונים רצוי, מאכלים שיש להימנע מהם וארוחות מאוזנות לאורך היום. אם אתם לא עומדים בהתחייבויות שלכם לעצמכם, אתם צריכים לשלם. אבל אם הייתם ילדים טובים וסיימתם את כל הירקות מהצלחת, משתמשי האפליקציה האחרים משלמים לכם. 
 

ניתן להורדה חינם באייפון ובאנדרואיד.
 
Chew It Well: מחשבים כל ביס
לא רק אימהות פולניות צועקות על ילדיהן לאכול לאט יותר, אלא רוב האימהות. והן צודקות. באכילה אטית קשה להגיע להאבסה והגוף יודע לאותת מתי הספיק לו. אך איך נדע כמה זה לאט מדי או מהר מדי? פשוט פתחו את האפליקציה Chew It Well בתחילת הארוחה והיא כבר תאותת לכם מתי לקחת את הביס הבא.
 
ניתן להורדה חינם באייפון.

Minute Workout Challenge 7: שבע דקות זה כל מה שצריך
מחקר אמריקני שפורסם לאחרונה פסק ששבע דקות של אנרגיה מתפרצת נחשבות לאימון. אם אתם מרגישים תשישות רק מהמחשבה על הליכה לחדר הכושר, האפליקציה הזו תספק לכם 36 אימונים של שבע דקות, שישנו את חייכם. לפחות עד לחורף הבא.
 
ניתן להורדה תמורת 1.99$ באייפון ו-1.75$ באנדרואיד.
 
Zombies, Run!: שובם של המתים המהלכים?

אם חסרה לכם המוטיבציה אבל חשוב לכם להתחיל לרוץ, עכשיו יש סיבה ממש טובה - זומבים רודפים אחריכם! האפליקציה הגאונית הזו יוצרת תרחישים עם יעד סופי לכל ריצה שלכם. לכל אורך הדרך מקריינים לכם מה קורה הלאה ומה מחכה לכם בהמשך והריצה הופכת מסע אפוקליפטי מרתק. יודעים מה, האפליקציה אפילו משלבת את הסיפורים עם המוסיקה שאתם אוהבים בזמן לשמוע בזמן ריצה. שווה כל דולר.

זמינה לאייפון ולאנדרואיד תמורת 3.99$.