טלה 21.3־20.4
ענייני קריירה, מעמד וכבוד מעסיקים אתכם עכשיו. אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם אלה מלווים בשאלות קיום בסיסיות. גלו בגרות, עשו שימוש בקסמכם והיו נגישים תקשורתית וחברתית.
טיפ השבוע: אתם חשים כי מוטלת עליכם אחריות רבה ושאין לכם ברירה אלא להפחית את מינון חוסר המנוחה התזזיתי שלכם. נטייתכם לעבור חוויות יוצאות דופן עשויה להוציא אתכם משגרה מעיקה ולהקל במקרה של דכדוך מעיק.

שור 21.4־20.5
החודש שעבר השפיע עליכם בריאותית ונפשית. צפויות בקרוב התפתחויות שישפיעו על מצב הרוח ועל הכוחות והמוטיבציה שלכם. ענייני חו"ל, נסיעות, לימודים ומגעים אלה ואחרים יצברו תאוצה מבורכת בהמשך החודש.
טיפ השבוע: החודש דברים אמורים להיכנס לפרופורציה ולהאיץ תחושת התחדשות בזכות מתח קונסטרוקטיבי שדורש מחשבה, תכנון ושיקול דעת. ונוס מול מזלכם: הגבולות הרגשיים שלכם יתרחבו, אם תשמרו על פתיחות.

תאומים 21.5־20.6
כוכב פלוטו בגדי מעניק התחדשות מקצועית ופיננסית שתאפשר גדילה בעוצמה מחודשת מהסוג שמביא את המודעות לשיא. גלו עניין וסקרנות. הפתיחות הזאת תעזור לכם לעבור את השבועות הבאים בפחות כבדות ובדידות.
טיפ השבוע: תקופת גדי לא קלה מבחינתכם. אתם עלולים להרגיש שמנסים לכפות עליכם משהו בניגוד לרצונכם או שמתנים את הקשר איתכם בתנאים אינטרסנטיים. עכשיו אתם נאלצים להתייחס לעובדות ולנתח מצבים על פי גישה מעשית, מכילה וסובלנית.

סרטן 21.6־22.7
החודש יודגש בית השותפויות והנישואים שלכם, והדבר ישפיע על חייכם המקצועיים ועל התנהלות קשרי הזוגיות ומערכות היחסים שלכם. אלה יקבלו דגש לקראת הירח המלא במזלכם בעוד כשבועיים.
טיפ השבוע: אתם מחפשים איזון פנימי ושלווה שלא מתאפשרים אולי במציאות בולמת. מיקומם של מרס ופלוטו משפיע על היחסים עם הסביבה. ייתכן שהתנאים בעבודה, או שהיחסים עם הקרובים אליכם מתוחים, או שקיים רצון לכפות רגשות ורצונות, במיוחד אלה שלהם מערכות יחסים טעונות.

אריה 23.7־22.8
לצערכם, אתם נכנסים לחודש מתיש ומעייף. מומלץ מאוד למצוא נתיבי בריחה לצד אנשים וידידים שכיף להיות בחברתם, ולא כאלה שמעמידים את הסבלנות שלכם במבחן של מציאות מתישה.
טיפ השבוע: האי־שקט סביבכם סוחף לתחושה של חוסר נוחות ולחץ. תקופת גדי שמתחילה השבוע היא חזקה וטוטאלית ונוטה לרגשות קוטביים. כדי למנוע מצב טעון תצטרכו לגלות סובלנות, לשנות גישה ולהבליג.

בתולה 23.8־22.9
כללית, ישנה אווירה של פתיחות בצד סגירות, שכן אי אפשר להתעלם מהאי־שקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה בלבד, שכן היא זמנית ועוד תשתנה. למרות יכולתכם לשפוט מצב מסוים באופן הגיוני ומציאותי, אתם נוטים להיתפס למצב הפכפך שעשוי לפגום בכושר השיפוט שלכם.
טיפ השבוע: מיקום מרס בבית הכספים שלכם מציין כי אתם נסחפים עכשיו להוציא יותר ממה שאתם זקוקים לו. חשוב להיות מחושבים, בעלי תושייה ופרקטיים.

מאזניים 23.9־23.10
אתם בחוסר שקט אנרגטי? ארגנו פעילות תקשורתית/חברתית. שימו לב: מיקום מרס במזלכם דורש התייחסות זהירה כתוצאה מקונפליקט הדורש התערבות מצדכם. הימנעו מניגוד אינטרסים לא רצוי.
טיפ השבוע: בימי תחילת השבוע אתם עלולים להרגיש מותשים ומדוכדכים עד כדי כך שתתקשו לתפקד כראוי. למעשה, מדובר רק בימים לא נוחים, ולאחריהם דברים ישתנו. גם אם תרגישו פחות טוב, אל תדאגו. לא צפוי דבר שעלול לפגוע בכם ברצינות, חוץ מהחרדות שלכם.

עקרב 24.10־21.11
אתם שאפתנים, המטרות שלכם ברורות, ואתם נחושים לממשן. ענייני כספים עשויים להיות מודגשים בשבועות הבאים. תקבלו הצעות ותשקלו אותן. מנגד, חשוב שתמתנו את התלהבותכם כדי לבחון עד כמה התוכניות מעשיות.
טיפ השבוע: ונוס בעזרת כוכבכם מרס מדגישים את תכונותיכם הממגנטות. אנשים נמשכים אליכם ומחפשים דרך להתקרב אליכם. ייתכן שיעופו ניצוצות באוויר ותהיה משיכה עזה. אולי דווקא עכשיו תחפשו יותר עומק ומשמעות ולא תסתפקו בגישה שטחית.

קשת 22.11־21.12
פרויקט מאתגר יאפשר לכם להשתמש בניסיון ובידע שלכם ותוכלו להראות מחשבה יצירתית ולא שגרתית. קחו יוזמה והפגינו רעיונות מקוריים, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע.
טיפ השבוע: שישי: היו נגישים חברתית. הקשרים הטובים שתצרו יוכלו לסייע לכם לבסס את מעמדכם. מיקום מרס בבית החברתי שלכם עשוי להעיד כי נטייתכם לעבור חוויות יוצאות דופן עשויה להוציא אתכם משגרה מעיקה ולהקל במקרה של דכדוך מעיק.

גדי 22.12־20.1
יום הולדתכם הקרב מביא לשינוי מיוחל: מיקום השמש במזל גדי עשוי להביא לשיפור ניכר במצב רוחכם. השפעתו תאיר אתכם, במיוחד את הפעלתנים שביניכם, ותספק לכם בין השאר את האנרגיה הדרושה לפעילותכם על ידי יצירת שיא של אנרגיה ומודעות, שבה האדם יכול לתרגם את הרצון שלו למעשים וליוזמות חיוביות. בהצלחה.
טיפ השבוע: הכוכבים אורנוס ומרס יחד מייצרים אנרגיה רבה עד כדי כך, שיהיה באמת נפלא אם אפשר יהיה להשתמש בה לצרכים יוצאי דופן.

דלי 21.1־18.2
מרס בבית התשיעי שלכם עשוי להיטיב עמכם. קשרים, בארץ ובחו"ל, יעוררו בכם תקווה וציפייה, שם עשויות להיפתח בפניכם במהלך החודש אופציות מבטיחות. תוכלו לתכנן נסיעה לחו"ל או ליצור קשרים מיוחדים עם ארצות אחרות.
טיפ השבוע: שבת־ראשון: האנרגיות עשויות להיות נמוכות. שלישי: מומלץ בחום להשתמש בשוני, ביוזמה וביכולת לעשות שימוש מבריק ביוזמות מאתגרות. רביעי-חמישי: השפעת נפטון עשויה לעורר בכם רגשות סותרים, במיוחד בענייני כספים והשקעות.

דגים 19.2־20.3
חלק מכוכבי השבוע עשויים להשפיע לא מעט על תחושות ותגובות שמקורן אמוציונלי. ייתכן שמדובר בתחום הפיננסים. הפרידו בין הרגש והשכל ופעלו בשיקול דעת.
טיפ השבוע: מיקום ונוס בעקרב עשוי להשפיע לטובה על ההתנהלות ולהאיץ מגעים שיקדמו אתכם. סגלו לעצמכם ראייה קוסמופוליטית רחבה.
היכרות מסקרנת ומורכבת מעוררת עניין, אך מגבירה נטייה לאסקפיזם. היזהרו ממורכבות, מאשליות ומצביעת המציאות בוורוד.