טלה 21.3־20.4
הירח המלא (בימים שישי־שבת) ממקד את כל מעייניכם וזמנכם סביב נושאים בוערים, כמו קריירה, ענייני משפחה ובכלל זה העתיד. במקום להתייחס לדברים כאל מאבקי אגו, נצלו אותם לעשייה. 
 
 טיפ השנה: כל מה שיקרה השנה יהיה בעל חשיבות ומשמעות להתקדמותכם, לא רק מבחינת האפשרויות שייפתחו בפניכם, אלא גם מבחינת גיבוש של כיוון נכון המתאים לכם. מחודש ספטמבר תתחיל שנה שהדגש בה יהיה על בית השותפויות והנישואים שלכם. 

שור 21.4־20.5
הירח המלא בימי סוף השבוע עשוי להעיד כי אתם בעיצומו של פרק שיש בו דפוסים חדשים, התפתחות אישית וכיווני חשיבה מהפכניים, בצד תהליכי בנייה טובים. 
 
 טיפ השנה: זוהי שנה שתתאים ליזום מפגשים והיכרויות עם אנשים איכותיים. יש רמזים לחיבור גורלי מופלא, כמו גם ללידות ושמחות. ינואר־פברואר: שימו לב למצב של עוינות מצד מישהו שעלול לגרור מתח ואי שקט זמני. אם תמשיכו כרגיל, תיווכחו שעמדתכם יציבה. 
תאומים 21.5־20.6
הירח המלא בימי סוף השבוע מדגיש החודש את בית הכספים שלכם. שאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם.
 
 טיפ השנה: מיקום סטורן בבית הזוגיות והשותפויות שלכם יגרום להתמודדות עם קשרים שלא ענו על הציפיות. הקונפליקט ממול יגרום לנו לעסוק בזוגיות ויעורר דילמות בתחום הכי חד וכואב. עליכם להשתדל יותר ולהיות קשובים לבני הזוג. דברים שהיו מובנים מאליהם משתנים פתאום, במיוחד אלה שמתלווית אליהם תחושת סגירות מאיימת. 
סרטן 21.6־22.7
אתם משדרים חוסר סבלנות ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה, שעוד יתגברו עקב התמודדות עם אנשים הנוטים לקיצוניות וקושי לרסן את הפוטנציאל לגוזמה. אל תיכנסו למעגל החרדה, שיש מי שדואג להכניס אתכם אליו.
 טיפ השנה: ענייני תקשורת ונסיעות עשויים לקבל דגש, ויחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו. חשוב שתסגלו לעצמכם גמישות ופתיחות ושתקדישו זמן ומקום לרחשי הלב. ייתכנו שמחות ולידות. 
אריה 23.7־22.8
הירח המלא בימי סוף השבוע עשוי להשפיע עליכם אנרגטית. אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך. 
 טיפ השנה: יופיטר המסמל גדילה, התפתחות ושפע עובר לבית הכספים שלכם וישהה שם כשנה. שיפור עתידי במצבכם הכספי קשור לפרויקט חדש שיוצע לכם, ליוזמה כלכלית, כמו גם לאפשרות לשיפור בשכר. קשרי ידידות איכותיים יצבעו את חייכם בצבעים מבטיחים. יש לכם ראש פתוח, הרבה רעיונות ולא מעט מזל, אלה יסייעו לכם. 
בתולה 23.8־22.9
הירח המלא (בשישי־שבת) מדגיש ענייני חברה, אהבה זוגיות וילדים. אתם יצירתיים מתמיד ומרגישים צורך ליישם זאת. 
 
 טיפ השנה: השנה, שבה נכנס יופיטר לבתולה (למשך שנה) צפויה להיות טובה לילידי המזל, מה שקורה רק אחת ל־12 שנה. מעכשיו תזכו ליותר הזדמנויות בתחומים המרכזיים בחייכם: זוגיות, הריון, לימודים, עבודה, חו"ל, עניינים משפטיים או מגורים. בענייני זוגיות או שותפויות תחושו מאוימים בשל מישהו סמכותי ובעייתי או בשל סוגיה רגשית ולחץ ממערכת יחסים שאתם לא חשים בטוחים בה. 
מאזניים 23.9־23.10
הירח המלא בשישי־שבת עשוי למצוא אתכם מתמודדים עם אילוצים מקצועיים או משפחתיים תובעניים, מצב שנוטה להקצין דברים. לכן חשוב שתקפידו על איזון אנרגטי ועל אווירה סימפתית ואוהדת. כדאי להתרחק מכל גורם מלחיץ. 
 
 טיפ השנה: השנה שבה נכנס יופיטר למזלכם צפויה להיות טובה לילידי המזל, מה שקורה רק אחת ל־12 שנה. הוא יימצא במזלכם החל מחודש ספטמבר לתקופה בת שנה. מעכשיו תזכו ליותר הזדמנויות בתחומים המרכזיים בחייכם: זוגיות, הריון, לימודים, עבודה, חו"ל, עניינים משפטיים או מגורים. 
עקרב 24.10־21.11
הירח המלא בסוף השבוע עשוי לקדם אתכם בזכות עבודה אחראית, מדויקת ואינטליגנטית, שהרי חוכמה, הבנה ובהירות מחשבה הן תכונות המאפיינות אתכם. 
 
 טיפ השנה: ענייניכם במישור החברתי צוברים תאוצה. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר. 
קשת 22.11־21.12
הירח המלא בשישי־שבת עשוי להעיד כי עתידכם הכלכלי דורש תושייה וזהירות. 
 
 טיפ השנה: חוש ההומור קשור הן לקשתים והן למיקום של יופיטר, שליט קשת במזל בתולה, שעשוי להדגיש השנה ענייני קריירה ומעמד. מנגד, בתחום מסוים בחייכם, זהו זמן התבוננות של עומק בחייכם מתוך בחינה וללא פשרות, מצב שדורש ראייה רציונלית, אחראית ומפוכחת. תצטרכו להיעזר בשכלכם הישר כדי להימנע ממצבים דיכוטומיים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה. 
גדי 22.12־20.1
הירח המלא במזלכם עשוי להכניס ממד מעמיק ובונה לחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. רבים מכם נכנסים או כבר נכנסו לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים לתהליך של התחדשות. 
 
 טיפ השנה: מרץ־מאי: מבחינה בריאותית מדובר בתקופה רגישה. זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש. דברים יתרחשו מתחת לפני השטח, ובניגוד לנטייתכם תצטרכו לגלות יותר חשדנות כלפי אנשים. השנה מרמזת על מהפך חשיבתי שיאפשר תהליכי בנייה טובים. צפו להיכרות גורלית.
דלי 21.1־18.2
טרום יום ההולדת תהיה נטייה להסתגרות, שימו לב לימי סוף השבוע. עומס רב מדי יקשה עליכם פיזית ונפשית ויגרום לשחיקה ולעייפות. 
 טיפ השנה: ענייני קריירה בוערים עשויים להשפיע עליכם במהלך ינואר־פברואר. סגלו לעצמכם פתיחות מחשבתית למצבים בלתי צפויים והיו נגישים תקשורתית וחברתית כדי לשחרר חוסר שקט. על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו. הקיץ עשוי להדגיש קשרים עם חו"ל.
דגים 19.2־20.3
הירח החדש בשישי־שבת עשוי להעיד כי החשיבה שלכם נכנסת להילוך מהיר וחד וכי צפויים מפגשים ונסיעות נלווים. 
 טיפ השנה: אתם חווים התחדשות של אנרגיות וכוחות. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ושתגלו עקביות. מיקומו של יופיטר בבתולה מול מזלכם ממקד אליכם תשומת לב ומחזק את הביטחון העצמי. יש סימנים לקשר עוצמתי גורלי, שבו מומלץ לסגל היגיון ומתינות. מנגד, כוכב סטורן מעמיד במבחנים מערכות יחסים רעועות.