טלה

הירח המלא (בין מזלות דלי ואריה) פותח את השבוע. כוכב התקשורת מרקורי יפסיק את נסיגתו ביום שני, מצב שיפחית מהבלבול ומהאי ודאות שחוויתם. 
 טיפ השבוע:  מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם החל מיום ראשון (עד 17 בפברואר) עשוי להעיד כי אתם מרוכזים בענייני קריירה, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים מאוד ברמה התקשורתית. מנגד, צמידות מרקורי־פלוטו עלולה לגרום לרגישויות ביחסים המקצועיים, אולי בגלל קנאה או חתרנות מתחת לפני השטח. 

שור
הירח המלא (בראשון) עשוי להדגיש טיפול בענייני הבית והקריירה. עליכם להפעיל שיקול דעת, ולהיות הגיוניים ופרקטיים, כפי שפועלים בדרך כלל בני מזל זה. דברים יתרחשו בקצב מהיר ותידרשו להפגין גמישות, להסתגל ולהגיב במהירות. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס בבית התשיעי שלכם (עד 7 במאי) ייטיב איתכם. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך שלושת השבועות הבאים. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. 

תאומים
הירח המלא (בראשון־שני) עשוי להשפיע לטובה על הלך הרוח שלכם במהלך החודש הקרוב. מגעים עם חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. 
 טיפ השבוע: הפסקת נסיגת כוכב התקשורת מרקורי ביום שני: השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, שכן ייתכנו בעיות בתקשורת ואי הבנות. שלישי־חמישי: אתם מושפעים מהמתח השורר סביבכם. כדאי שתשתדלו לפתור בעיה ביניכם לבין אדם אחר לפני שתיעשה רצינית יותר. 
סרטן
זוהי תקופה מאומצת ולא מפנקת, וכדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע, במיוחד לקראת הירח המלא בימים ראשון־שני. 
 טיפ השבוע: ענייני כספים עשויים להעסיק אתכם בימים ראשון־שני. סגלו גישה שמרנית וזהירה. מיקום ונוס מול מזלכם וכוכב מרס בעקרב עשוי להדגיש ענייני רגשות. בהשפעתם אתם כריזמטיים, מושכים ומסקרנים מתמיד, וקשרי אהבה חדשים עשויים להתהוות. 
אריה

מיקום השמש במזל דלי יעלה את מפלס האנרגיה שלכם. הירח המלא במזלכם (בראשון־שני) עשוי לחזק אתכם. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, אתם נראים מושכים ואפילו זוהרים.
 טיפ השבוע: ארגנו בילוי משחרר עם אנשים שכיף להיות איתם והפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים. המחצית השנייה של השבוע עשויה לשים דגש על ענייני כספים והשקעות. אולי כדאי לדחות השקעות גדולות לשבוע הבא. 
בתולה
הירח המלא (בראשון־שני) עשוי להשפיע על ענייני בריאות ועבודה. נסו להיות ביקורתיים פחות ולהשלים עם כך שלכל אחד יש חסרונות. 
 טיפ השבוע: במחצית השנייה של השבוע: מיקום הירח במזלכם יחזק אתכם. עם זאת, הפסקת נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם להיות שקולים ומחושבים. החדשות הטובות: מיקום ונוס בגדי (עד 17 בפברואר) עשוי להעלות את מפלס הכריזמה שלכם. 
מאזניים
מיקום השמש במזל דלי: זה הזמן להרחיב אופקים וקשרים חובקי עולם. הפסקת נסיגת מרקורי: מישהו מושך בחוטים ועליכם לשוחח איתו גלויות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים אמינים. 
 טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים במגעים עם אנשים לחוצים. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם. 
עקרב
ענייני קריירה ומעמד מודגשים השבוע. קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים ללא דיחוי. מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל לעצמו מודעות עצמית כדי לא להיגרר לעימות ולאפשר מעבר יעיל.
 טיפ השבוע: המציאות נזילה מאוד. כדאי להציב לעצמכם מטרות מדורגות ובנות השגה ולהימנע מפעולות שיש בהן חידוש או סיכון. סגלו לעצמכם מתינות. מיקום כוכב ונוס בגדי עד 17 בפברואר עשוי להגביר את הכריזמה שלכם.
קשת
לירח המלא (בראשון־שני) עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם, מצב שעשוי להגביר נסיעות (בארץ או בחו"ל) וליצור גישה פתוחה ותקשורתית - אלה יעשירו אתכם בחוויות ובידע. 
 טיפ השבוע: מומלץ לקדם יעדים מקצועיים, אך בה בעת לסגל מודעות לכך שהפסקת נסיגת מרקורי עשויה לגרור אי הבנות בקשרים זוגיים או עסקיים. מריבות קטנוניות אלה ואחרות עלולות לערער קשרים שבדרך כלל מתנהלים בצורה בריאה ויציבה.

גדי
הפסקת נסיגת מרקורי במזלכם (לקראת יום שני) עשויה להעיד כי אין זה הזמן לקבל החלטות. חכו לשבוע הבא. 
 טיפ השבוע: מיקום כוכבכם מרס במזל עקרב עשוי להעיד כי רבים מכם עסוקים בקידום תוכניות יומרניות. קחו הכל יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע. מיקום ונוס במזלכם עד 17 בפברואר עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם: תוכלו לקדם דברים חשובים, שלפני כן היו תקועים. 
דלי
מיקום השמש במזלכם מחזק אתכם. מצב הרוח עשוי להבטיח אנרגיה עצמאית, אקטיבית ואסרטיבית יותר. הירח המלא במזלכם (בראשון־שני) מדגיש ענייני זוגיות ושותפויות.
 טיפ השבוע: מיקומו של מרס בבית הקריירה שלכם מתריע מפני התרסה ואיבוד שליטה, שלכם או של אחרים כלפיכם. מסתמנת יריבות שעשויה להשפיע על קשרים מורכבים. כדי לאזן זאת, גלו גמישות ואיפוק ושמרו על פרופורציות ועל גבולות. 
דגים
הירח המלא (בראשון־שני) עשוי לגרום לעומס נפשי ולהשפיע על האנרגיות שלכם. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. שלישי־רביעי: ענייני זוגיות ורומנטיקה עשויים לקבל דגש.
 טיפ השבוע: מיקום ונוס בגדי (עד 17 בפברואר) ומיקום כוכב מרס בעקרב (עד תחילת חודש מרץ) עשויים לסייע לכם בענייני חו"ל וחברה. זאת מתוקף כוח אישיותכם ובזכות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם.