קשישה בת 89 הצליחה לרגש בית חולים שלם בצפון. רחל טואר תרמה לארון המתנות במחלקת הילדים שבמרכז הרפואי פדה-פוריה, ארגז של בובות ססגוניות אותם סרגה ותפרה בעצמה במשך תקופה ארוכה. כשהיא מלאת התרגשות הגיעה טואר הקשישה למחלקת הילדים בפוריה ובישרה שהביאה ארגז של בובות וחיות מלבד ומצמר עבור הילדים. את העבודות המרהיבות  שסרגה ותפרה במו ידיה בחודשים האחרונים, היא ביקשה לתרום לארון המתנות. היא סיפרה כי את ההשראה ליצירה המופלאה שלה היא שואבת מאחותה והן מפרות אחת את השניה: "יצאתי לפנסיה בגיל 60 ומאז אני יושבת ותופרת כל מיני בובות. אחותי התאומה גרה בקיבוץ יוטבתה וגם היא מכינה בובות ואנחנו מחליפות רעיונות בינינו".


רחל, אחות במקצועה, עברה ליישוב פוריה לפני ארבע שנים כדי לגור עם בנה. במשך שנים עבדה כאחות בבי"ס היסודי ביאליק בתל אביב. לדבריה, החליטה לבחור במקצוע זה לאחר הכרות קרובה עם שתי אחיותיו של ד"ר ברוך פדה (שהיה מנהל בית החולים בשנים 1974-1976)  וסיפרה כי "דוקטור פדה היה בשבילי כמו משפחה, שתי אחיותיו היו אחיות במקצוען . לי היה קשר קרוב מאד עם דבורה אחותו, שהיתה מודל עבורי, רציתי להיות כמוה". 

כשהגיעה צפונה פגשה רחל במועדון הברידג' את חוה ישכיל , מתנדבת במחלקה הקרדיולוגית בביה"ח ואת חנה קמינסקי שמתנדבת במשרדי קבלת חולים בביה"ח. "נפגשנו במשחק ברידג' בטבריה, הכרנו אשה מדהימה ואומנית מוכשרת, היא שמעה שפתחו חדר מתנות במחלקת ילדים בביה"ח ואני הצעתי לה שנביא אותה לכאן" סיפרה חוה. ולסיכום אמרה רחל, "אני שמחה מאד ליצור עבור הילדים, זה נותן לי סיפוק רב והנאה ואני רוצה לשמח את הילדים שמגיעים לכאן".