טלה 21.3־20.4

ראש החודש (ביום שלישי) מעיד כי האנרגיה שלכם עשויה להיות נמוכה - תהיו עייפים ותיאלצו להאט את הקצב. לקראת יום חמישי הכוחות יחזרו ועמם המוטיבציה שתטען אתכם באנרגיה. מרס בקשת עשוי להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות עד אמצע חודש אפריל. 

טיפ השבוע: קיים ניגוד שבא לידי ביטוי בקושי של ילידי המזל לקבל החלטות ובמסרים המבלבלים שהזולת מעביר להם. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי.
 

 

שור 21.4־20.5
ראש החודש (ביום שלישי) עשוי להדגיש את הבית החברתי והתקשורתי שלכם. יש לצפות למהלכים גורליים, כמו גם למינוף של שאיפה כמוסה. 

טיפ השבוע: מפגש מבורך בין השמש לפלוטו עשוי להיות משמעותי ביותר להמשך דרככם המקצועית. בני המזל שבכם עשויים לעבור תהליך מבורך. אתם מחפשים כיוון מאתגר ושוקלים אפשרויות יצירתיות. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו בהמשך החודש על פתיחות חברתית. 
 
 
תאומים 21.5־20.6
ראש החודש בדגים (ביום שלישי) עשוי להעיד על תפנית מקצועית. תקבלו הצעה שבה תידרשו להחלטה מהירה, וכדאי להחליט מראש שלא לאבד את האיזון. חמישי: רעננו מגעים חברתיים.

טיפ השבוע: מיקום ונוס בדלי סוחף להתכתבויות קוסמופוליטיות ולקשרים בעלי איכות ייחודית, ובנוסף מביא לתקשורת יצירתית, לא שגרתית וייחודית שתסחף לקשר מפתיע. מצד שני, אלה פרקי זמן הפכפכים, ויש לשמור על סטטוס קוו לגבי נושאים שנויים במחלוקת. 
 

 
סרטן 21.6־22.7
חייכם מתחילים לחזור למסלולם, ואפשרויות חדשות עשויות לעלות על הפרק. תצטרכו להיות מרוכזים ומדויקים. מקבץ כוכבים מאתגר מרמז כי האקשן בשיאו. זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות (או לרומנטיקה) פלטפורמה הולמת לביטוי. 

טיפ השבוע: המעוניינים שביניכם יוכלו להכיר מועמדים לקשר. ענייני רגשות ישפיעו על חייכם, ייתכן שתוך כדי נסיעות או מגעים עם חו"ל. מולד הירח (בשלישי) מסמל את היכולת לצמיחה רוחנית דרך הלימוד והדת. 
 

 
אריה 23.7־22.8
ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש לקראת ראש החודש ביום שלישי. הימנעו מהשקעות על בסיס מידע לא בטוח. סגלו לעצמכם אורך רוח והימנעו ממתחים נפשיים ומעיקים. 

טיפ השבוע: מיקום כוכב מרס בקשת (עד אמצע חודש אפריל) עשוי להעיד כי אתם פוריים, נחושים ותקשורתיים, והדבר יאפשר לכם להתבלט. יש הזדמנות להכיר, לפגוש, להתרגש וליהנות מהלא צפוי. המפתח להצלחה הוא גישה כריזמטית אך נועזת. 
 

 
בתולה 23.8־22.9
השבוע עשוי לרמז על שיפור מגמות הדרגתי. נראה שאנשים מוכנים לשתף איתכם פעולה ולעזור לכם. 

טיפ השבוע: כוכב סטורן, בהיבט לראש החודש (בימי אמצע השבוע) עשוי להעיד על מועקה, קוטביות מבלבלת ועומסים נלווים שעשויים להיות מתישים. ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות עשויים לקבל דגש. כדאי לראות דברים ומצבים באופן אובייקטיבי, הגיוני ומציאותי ככל שניתן, כדי לא לסטות מהמסלול שקבעתם לעצמכם.
 

 
מאזניים 23.9־23.10
ונוס המהלך בדלי, הבית היצירתי שלכם, מוסיף הקלה ורגעים מחזקים של עניין ואנרגיה, מצב המאפשר הגשמה עצמית והזדמנות להיות מעורבים בפעילות יוצרת וחברתית.

טיפ השבוע: השבוע נוטה לסחוף לדואליות ולמלוא החופן ניגודים. ראש החודש (בשלישי) עשוי להדגיש ענייני בריאות ועבודה. חשוב שתקצו זמן למנוחה ושלא תדרשו מעצמכם יותר מדי. עימות מקצועי, משבר או אכזבה ביחסים עלולים לפקוד אתכם. מבלי משים אפשר להיסחף לעימות שאיש לא רוצה בו. 
 

 
עקרב 24.10־21.11
אתם בתקופה תחרותית ויוזמת. אתם חשים עכשיו צורך להיות בתנועה, אינכם יכולים לשבת בשקט לאורך זמן, ואתם זקוקים לשינוי. שהותו של מרס בבית הכספים שלכם עלולה לגרור הוצאות מיותרות: אל תבזבזו כספים שלא לצורך.

טיפ השבוע: בשורות טובות קשורות לכישרונותיכם ולהישגים יצירתיים במיוחד. רצונכם לשתף פעולה עם אחרים עומד בניגוד לצורך שלכם לעשות דברים בדרככם. השבוע תצטרכו להחליט עד כמה אתם מוכנים להתפשר ועל אילו דברים חשוב לכם להתעקש. 
 

 
קשת 22.11־21.12
ראש החודש (בשלישי) עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. אלה עשויים לסחוף למתח ולדאגה, נסו להבליג ולעבור ימים אלה בשלום. בזכות ונוס במזל דלי יהיו לכם רגעים מאירים, ותוכלו ליהנות מקסם אישי ומיצירתיות מודגשת, גלו חברותיות ופתיחות ורעננו קשרים. 

טיפ השבוע: יש ביניכם כאלה שחשים מתח פנימי שמדרבן לעימותים. ייתכן שברקע נמצאת אי־הסכמה בסיסית שנובעת מתפיסות עולם שונות ומצדיקה אומנם תגובה חריפה, אך תזכו ליתרון אם תגיבו במתינות. 
 

 
גדי 22.12־20.1
ההיבט שבין פלוטו במזלכם למספר כוכבים במזל דגים מעיד כי יש לכם יכולת של עשייה, יוזמה וכושר ביצוע. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים ופחות מכונסים בעצמכם. שימו לב לראש החודש ביום שלישי. 

טיפ השבוע: רבים מכם נמצאים בעיצומו של מהפך ברמת התודעה. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי אין זמן לפטפוטים ולתיאוריות - המעשים הם שקובעים. מה שייעשה תוך מחשבה על העתיד הרחוק יבסס אתכם עתידית, אך הדבר ידרוש ערנות ואחריות. 
 

 
דלי 21.1־18.2
השבוע מרמז על סגירות מאיימת, הפוגמת באיזון. ראש החודש (בשלישי) עשוי להעיד כי יש לכם התלבטות וחשבון נפש מתישים לגבי סוגיה לוחצת, במיוחד פיננסית. כדאי שלא תיתנו אמון במי שאינכם מכירים היטב, שעלול להטעות אתכם ולגרום לכם הפסד. צעד לא זהיר עשוי לגבות את מחירו עכשיו. 

טיפ השבוע: מיקומו של ונוס במזל דלי יוצר תחושה ידידותית וקורצת, הפעילו את אמצעי התקשורת הייחודיים שלכם. קחו יוזמה, צאו לבלות והגיבו בחיוב על חיזורים.  
 

 
דגים 19.2־20.3
ראש החודש במזלכם (ביום שלישי) עשוי להעיד על יצירתיות מוגברת. מצד שני, צמידות שמש־נפטון במזלכם מעצימה את הרגישות ואת הבלבול. מסך הערפל שנוצר בהשפעת נפטון הוא מסוכן מאוד, שכן לא רואים את הסכנות גם כשהן קרובות. לכן כדאי לפקוח את העיניים ולהיות ערניים. 

טיפ השבוע: קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל אתכם כאחד. אל תיסחפו מדי, יש נטייה לשחק ברגשותיכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.