טלה 21.3־20.4


המאורע הדומיננטי של השבוע הוא צמידות ראש חודש לאורנוס במזלכם, שעודף רגשות סביבתי מטביע אותו. הדבר מדגיש את הצורך החזק שלכם בחופש אישי, מצב שמחייב זהירות ודיפלומטיות.


טיפ השבוע: אתם מלאי קסם אישי, וגם מחוזרים ומבוקשים. אתם יצירתיים במיוחד. ונוס במזלכם ייטיב עם אלה מכם שמחפשים גיוון, עניין ואקשן. כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על רעננות בכל סוגי מערכות היחסים שלכם. מישהו יקסים אתכם ויהיה מוקסם מכם לא פחות.



שור 21.4־20.5


בימים שני־שלישי אתם עשויים להתגלות כחברותיים וכיצירתיים מאוד. מיקום ונוס בדגים (בבית החברתי שלכם) עשוי לסייע לכם. שפע המצאות ורעיונות יצירתיים מתעוררים תחת השפעה זו. התקשורת החברתית זורמת, וכך גם ענייני אמנות ויצירה. אל תחמיצו את הפוטנציאל.


טיפ השבוע: הרגישות הבריאותית חוזרת, ועמה חוזרות אותן תופעות מוכרות לכם. הירח החדש (בימי רביעי־חמישי) ידגיש עוד יותר את התשישות ואת חוסר האנרגיה. היזהרו מקשר תלותי ושמרו על דיסקרטיות.



תאומים 21.5־20.6


אתם קורנים אנרגיה ומושכים אליכם תשומת לב והתעניינות. מנגד, צירופי מקרים ישחקו תפקיד במתרחש עכשיו. הירח החדש (ברביעי־חמישי) עשוי להעיד כי מצב רוחכם נוטה לפעלתנות והרפתקנות. במישור החברתי תרגישו בנוח: תוכלו ליצור קשרים חדשים ודרכם תתוודעו לאפשרויות מבטיחות.


טיפ השבוע: הזדמנויות חדשות שיעלו על הפרק יהיו תלויות ברמת הפתיחות שלכם ובמוכנותכם להתנסות בתחומים חדשים. חשוב לשמור על גמישות כדי לא להחמיץ את הפוטנציאל הטמון בהן.



סרטן 21.6־22.7


הירח החדש (ברביעי־חמישי) בבית הקריירה שלכם עשוי להעיד כי חשוב שתשכחו מהרגלי העבר ושתתאימו את עצמכם לרעיונות לא שגרתיים, ובתנאי שיהיו מהפכניים ולא מקובלים. שני־שלישי: הרומנטיקה מרחפת באוויר. רעננו קשרים מחו"ל.


טיפ השבוע: תידרשו להפגין כושר אלתור ותושייה. כדאי שתתוודעו לחידושים שחלו בתחום שאתם עוסקים בו או לטכנולוגיות שיסייעו לכם. לשם כך עליכם לשנות מהיסוד דפוסי התנהגות שכבר לא תואמים את הלך הרוח של התקופה.



אריה 23.7־22.8

שלי ורוד

השבוע תוכלו להראות לעולם את היצירתיות האדירה שבכם שתסייע לכם למצוא פתרונות לכל מצב שאינו שגרתי. רביעי–חמישי: אתם נמשכים לפעילות חובקת עולם ושואפים לעסוק בנושאים שיזרימו דם חדש בעורקיכם.


טיפ השבוע: התקופה דורשת גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. אתם מושכים, ממגנטים ונוטפי כריזמה. ונוס בטלה עד סוף החודש יביא עמו כמה בונוסים נעימים. כל ענייני חו"ל, התכתבויות והתקשרויות באמצעות האינטרנט עשויים להפתיע/לקבל תפנית.



בתולה 23.8־22.9


האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר בכם התנגדות שתורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. אנשים שבהם אתם תלויים אינם יציבים, כדאי שלא תיתנו לנושאים שוליים לגרור קונפליקט. נקטו זהירות ומודעות בענייני כספים והשקעות.


טיפ השבוע: נסו למצוא דרכים להסיח את דעתכם מסוגיות מטרידות. לקראת המחצית השנייה של החודש יתחילו להיווצר עבורכם תנאים אופטימליים בקשר לקריירה ולמעמד. סגלו סובלנות.



מאזניים 23.9־23.10


הירח החדש (ברביעי־חמישי) מול מזלכם משפיע על התנהלות מערכות היחסים שלכם. אל תהיו מעורבים במניפולציות. יידרשו מכם יכולת התמדה ואמון בעצמכם, גם כשיתעוררו מכשולים. גמולכם יהיה רכישת ידע שיוכל לפתוח בפניכם אפשרויות. היזהרו ביחסכם לקולגות ולבני הזוג.


טיפ השבוע: נדרש מכם מאמץ מוגבר ובעיקר הפגנת רוח לחימה ועצמאות בכל הקשור לתהליך הקשור לזוגיות, לעבודה ולשותפויות. זהו מצב שמצריך המון כוחות נפש כדי לגשר על פערים מהותיים בהשקפותיכם.



עקרב 24.10־21.11


הירח החדש (ברביעי־חמישי) עשוי להכביד עליכם. אתם עשויים לחוש קונפליקט בין הצורך שלכם בחופש ובעצמאות לבין הלחץ הרב שמופעל עליכם. אתם עובדים קשה ועסוקים מאוד, והתקופה הנוכחית בוודאי שאינה מפנקת. נסו לשלב בין הצד העצמאי־מרדני שלכם לבין הצורך לשתף פעולה. הנוסחה של גם וגם, בתמרון אלגנטי, תביא לכם את התוצאות הרצויות.


טיפ השבוע: כניסת השמש בקרוב לשור (המזל הנגדי שלכם) עשויה להעיד כי בהמשך החודש כבר תתמלאו בחיוניות שתתאים למזגכם.



קשת 22.11־21.12


בתקופה הנוכחית אתם עשויים להאיץ נסיעות וקשרים טרנס־אטלנטיים. לאמנים וליצירתיים שביניכם צפויה תקופה מפתיעה, יצירתית ומלאת תשוקה. זה הזמן לפלירטוט ולחיזור.


טיפ השבוע: אתם זקוקים לאוורור, לנשימה עמוקה ולניתוק מהשגרה הלוחצת עליכם בתקופה האחרונה. בצמידות של שמש־אורנוס השבוע יש הרבה מן המפתיע, לעתים לשלילה ולעתים קרובות יותר לחיוב. הכוכבים המאתגרים את מזלכם קשורים לסקרנות, לעצמאות ולמרדנות, שיש עמן ריגושים, חופש פעולה והרפתקנות לשמה.



גדי 22.12־20.1

ירח חדש (ברביעי–חמישי) עשוי להעיד כי נכון עכשיו לשלב בין עצמאות לבין שיתופי פעולה ולהפגין גמישות וסתגלנות למצבים משתנים בשטח. בקשרים זוגיים או מקצועיים שמרו על טקט וזהירות.


טיפ השבוע: טוב להימצא בתנועה, לנסוע ולהתאוורר. אתם מעוניינים בביטחון ובשקט על חשבון ההישגים, וזה הזמן להפעיל תושייה ויצירתיות, שייתנו פרי בהמשך החודש ולקראת החודש הבא. שימו לב: ענייני רגשות ויצירה עשויים להפתיע את אלה מכם שפתוחים לכך.



דלי 21.1־18.2


הירח החדש (ברביעי־חמישי) עשוי להעיד כי התקשורת פועלת בעוצמה, כאשר מדובר באנשים מבריקים במיוחד. התחברותה של השמש לאורנוס תעצים כל הפתעה ותגדיל כל תופעה או התרחשות. יש סיכוי שייווצר קשר ראשוני ביניכם לבין אדם שהשפעתו על חייכם תהיה מרכזית.


טיפ השבוע: אורנוס כוכבכם מכריח אותנו מדי שבע שנים לשנות את זווית ההסתכלות שלנו על החיים, ובין לבין מביא איתו הארות והברקות פתאומיות, כמו גם שבירת כלים וצורך להתנתק ולבנות הכל מחדש.



דגים 19.2־20.3


עניינים פיננסיים דורשים את מלוא תשומת הלב שלכם. ייתכנו הוצאות גדולות מדי, שחלקן בלתי צפויות. נסו לא להיות פזיזים והיצמדו לתוכניות שפויות. לאנשי העסקים שביניכם: רצוי שתאטו מעט, תלמדו את הנושא לעומק ותקבלו את המידע הדרוש כדי להחליט החלטה שתהיו שלמים עמה. בענייני יצירה ורגשות תיטו לאידיאליזציה.


טיפ השבוע: בעוד כשבוע וחצי תחל תקופה שתאפשר צמיחה והתפתחות ושיש עמה הזדמנויות עסקיות, יצירתיות ואמנותיות. הקסם האישי שלכם יקל ליצור קשרים ולהתקדם.