דרך המלח

רשת סבון מצטרפת לחגיגה ומשיקה סדרת מוצרים המבוססים על רכיבים מים המלח

אין לנו הרבה אוצרות טבע בארץ, אז לא פלא שאת הבודדים שברשותנו אנחנו מנצלים כמיטב יכולתנו. ועכשיו, גם רשת הטיפוח SABON מצטרפת לחגיגה, עם סדרת מוצרים המבוססת על רכיבים מים המלח. “הנוף המדברי, השקט, גבישי המלח והמינרלים, ההיסטוריה רבת השנים וסגולות המרפא", הם, כפי שמסבירה דוברת החברה, ההשראה לסדרה החדשה. אז מה בעצם יש לנו שם? מוצרי טיפוח לגוף ולפנים המשלבים מינרלים המגיעים ממי הים, מהמלח, מבוץ שחור ומצמחי ים המלח, כשבין המוצרים בסדרה ניתן למצוא מסכת בוץ לגוף, פילינג גוף המכיל תערובת מלחי ים להרגעת העור, סבון שמן וקרם לחות ופילינג.

ההחלטה של “סבון" להוציא מוצרים המבוססים על רכיבים מים המלח, סוג של פלא תבל שמיני, בוודאי תעזור להם בעולם. בארץ, אני מאמינה, תירשם פחות התרגשות מהעניין. עם זאת, מדובר במוצרים איכותיים, נעימים על העור ונספגים במהירות. הפילינג בסדרה הוא בין הטובים שיצא לי לנסות לאחרונה. המינוס היחיד הוא הניחוח המעט מיושן ופרחוני, שפחות נעם לאפי. טווח מחירים: 49־149 שקל.
להשיג ברשת חנויות SABON או באתר הרשת.

מריחים את השינוי

 

בוטיק בישום חדש מאתגר את בלוטות הריח, אך יוצר שקעים בכיס 
 
חנויות שמתמחות באופנה לא חסר, אך איכשהו תחום הטיפוח בארץ לא ממש מצליח לרגש. זה לפחות מה חשבתי עד שעברתי בנווה צדק וגיליתי חנות בישום מתוקה. אני יודעת שנשים וגברים רבים בארץ התרגלו לקנות את הבשמים שלהם ברשתות הפארם או מקסימום בדיוטי פרי, וכמעט שכחו מה זה בוטיק בישום, או בשמו העממי תמרוקיה - ובדיוק בגלל זה אני רוצה להאיר את תשומת לבכם: “אינדיבידואל קבינט דה פרפיום" הוא שמו של בית הבישום החדש ברחוב שבזי, שרק בחלל אחד שלו ניתן למצוא יותר מ־40 בשמי נישה. משמעות הדבר היא שכל אחד יכול לאתר לעצמו את הניחוח שלו, זה שיבדיל אותו משאר הבשמים ומהריחות המוכרים, שאליהם כבר התרגלנו כל כך.

Individual - Cabinet de perfums
Individual - Cabinet de perfums

בין מוצרי הבישום שתמצאו ב"אינדיבידואל": בשמי Frapin, מותג שנוסד בשנת 1270 על ידי משפחת פראפין. המותג הוקם בכלל כיקב ליצור משקאות קוניאק, ובשנת 2004 החל להפיק גם בשמים; Liquids Imaginaires - מותג בישום צרפתי צעיר ומיסטי, שנוסד על ידי דויד פרוסארד ופיליפ די מאו, וניחוחותיו מורכבים משלוש טרילוגיות, בהשראת עולם הנסתר; ואת Le Galion, מותג שנוסד בפריז בשנות ה־30 על ידי הנסיך מוראט, נצר למשפחת נפוליאון. החברה זכתה להכרה בזכות הבושם Sortilege, שהופיע בסרט “הכל אודות חווה" בכיכובן של מרלין מונרו ובטי דיוויס. 

בנוסף לנזכר, בבוטיק ניתן למצוא גם מותגים צעירים יותר בשנים ובניחוחות, ומיני בשמים מעוצבים ויפים שנמצאים בדרך כלל רק בבוטיקים אירופיים קטנים. וכמו באירופה, המחירים בהתאם – לא זולים, וכמובן, נעדרים מעשרות המבצעים המאפיינים את שוק הבישום הישראלי בכל רגע נתון. אבל גם אם התקציב אינו מספיק, כדאי להיכנס לחנות ולו בשביל החוויה. טווח מחירים: 390־1,125 שקל.
 
INDIVIDUAL - Cabinet de Perfums - שבזי 40, נווה צדק

חדשות טיפוח

מינוי מחודש

"לנקום" חידשה את שיתוף הפעולה עם שגרירתה המיתולוגית: החל מהחודש תכהן איזבלה רוסליני, פרזנטורית החברה בשנים 1982־1990, כדוברת החדשה של המותג. רוסליני בת ה־63 נחשבת עדיין לאייקון אופנה ולבעלת יופי אלגנטי. השחקנית/דוגמנית הוותיקה נתפסת גם כאישה בטוחה בעצמה, עצמאית ומודרנית, מה שתואם את המסר ש"לנקום" מנסה להעביר לנשים.
 
איזבלה רוסליני ל"לנקום"
איזבלה רוסליני ל"לנקום"
לארגן את השידה

עבור כל מי שחייבת ששידת האיפור שלה תיראה ייצוגית, המותג “עידית" התחיל לשווק ארגוניות איפור שקופות מאקרילי, שנועדו לתת מענה לאחסון זמין של מוצרי איפור וטיפוח ותכשיטים. למותג יש 22 ארגוניות הקרויות על שם ערים מרכזיות בעולם, בהן אמסטרדם, שנגחאי, מילאנו וכמובן תל אביב.
טווח מחירים: 30-500 שקל, להשיג באתר האינטרנט של החברה.
 
ארגונית של "עידית"
ארגונית של "עידית"
להבריש את הלכלוך

“רמינגטון" מרחיבה את הפעילות שלה, נכנסת לתחום טיפוח הפנים ומשיקה מברשת קרצוף להסרת לכלוך ועודפי שומן בשם Remington Reveal. המברשת בנויה בצורה ארגונומית הנוחה לאחיזה והיא כוללת מנגנון היוצר פעולה כפולה: פעולה סיבובית ופעולה של הפעלת לחץ, כך שאין צורך לעשות שום פעולה כדי לעזור לפעולת המברשת. עם המברשת מגיעים שלושה ראשים שונים: ראש לניקוי יומיומי, ראש לניקוי יומיומי עדין, וראש לניקוי עמוק (ברמה של פילינג).
מחיר: 499 שקל, להשיג במשביר לצרכן ובחנויות החשמל.

מברשת Remington Reveal
מברשת Remington Reveal