הרווקים כבר מזמן לא משאירים את גורלם לפאבים, היכרויות דרך חברים או סתם דרך העבודה. לקראת חג הפסח, הם "מתעוררים" משנת החורף, ומתחילים לחפש זוגיות. לקראת חג הפסח, זינק מספר הפונים לאתרי היכרויות בכמעט 50 אחוזים, במטרה ברורה למצוא זוגיות. השדכנית הראלה ישי הסבירה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": הכי עצוב זה מצב הרווקים בגיל קצת יותר מבוגר, שרוב החברים שלהם כבר נשואים ומבלים את החגים עם המשפחות שלהם, והם נשארים לבד. גם הגרושים בסיטואציה קשה, כשהילדים נמצאים אצל האקסית ואז הם מרגישים בדידות איומה ממש. בחגים אנשים מגיעים למפגשים המשפחתיים וכל רגע דודה אחרת שואלת 'מתי תתחתני? מתי תביאי בן זוג?'. ה'מתי תתחתנו' זו מבוכה ענקית. אז נכנסים לאינטרנט, שפתוח 24 שעות ביממה, להירשם לאתר היכרויות ולחפש אהבה וזוגיות".



ישי המשיכה וסיפרה: "עניין נוסף הוא גם זה שנכנסנו לאביב. יש שעון קיץ, יותר נעים בחוץ, אנשים רוצים לצאת מתרדמת החורף שלהם. הם היו תקועים הרבה זמן בבית, רוצים לצאת לבלות, למופעים, לחופש, לים, לטיולים, לטבע, אז הם מחפשים זוגיות, מישהו להעביר איתו את הזמן, שיכול להיות בן זוג או בת זוג כשהם לבד. זה עצוב, זה חור בלב".
 
"מי שלא מצא זוגיות עד פסח, דווקא עכשיו ימצא אותה?", שאל גזית, "הוא יתחיל להתפשר על אותם דברים שהוא לא היה מוכן להתפשר עליהם?". "הוא לא יתחיל להתפשר, הוא יתחיל לחפש, כי זה מעצים לו את הבדידות", ענתה ישי, "החג הזה, שהוא כל כך משפחתי והוא ארוך, הבדידות מועצמת אצל אנשים, ואני מפרגנת. כל צורה שבה אפשר למצוא אהבה - מבורכת. רק למצוא אהבה. תלכו לאתרי היכרויות, פייסבוק, אפליקציות, הכל מבורך בעיני. אפילו אם הדודה תנסה להציע לך שידוך, אל תגידי לא. תנסו, מה אכפת לכם? אולי היא יכולה להפתיע? ממילא אחוז הגירושים הוא כל כך גדול". 
 
"אם אחוז הגירושים הוא כל כך גדול, אז למה להיכנס לזה מלכתחילה?", שאל גזית. "כי הרבה יותר כיף להיות באהבה", השיבה ישי, "ואני חושבת שהאינטרנט הוא מקום טוב להכיר והוא מבורך, כי חשוב מאוד שזה יקרה". 
 
עריכת תוכן, FM103: אסף נבו