טלה 21.3־20.4

מיקום אורנוס במזלכם בצמידות לכוכב ונוס עשוי להקל עליכם ויכניס מעט איזון למפה הדחוסה והלחוצה שלכם. בהשפעתו תוכלו להתבטא בדרך מפתיעה, תלוי בכם. שימו לב: ההיבט שבין ונוס לפלוטו עשוי לערער מערכות יחסים בלתי יציבות.
 
טיפ השבוע: הירח המלא בשישי–שבת עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. שאלות על עתידכם ועל תכלית החיים יעסיקו אתכם. ההוצאות שלכם לקראת ליל הסדר יהיו כנראה גדולות.

שור 21.4־20.5
הירח המלא בפסח (בשישי–שבת) מתרחש הפעם במזלכם. מומלץ לבלות את החג באווירה חברית ושמחה, יחד עם בני משפחה וידידים שאתם אוהבים ומוקירים. 
 
 טיפ השבוע: כוכב התקשורת מרקורי בנסיגה במזלכם עד 22 במאי עשוי להשפיע על חייכם ועל ההתרחשויות. קשר עסקי, זוגי, או רגשי עשוי לעורר בכם תחושות סותרות ועלול לסחוף לדואליות ולניגודים. חשוב שלא תגיבו בקיצוניות ולא תשנו דבר מתוך דחף רגעי, זאת כדי שלא תסכנו מצבי יציבות.  
תאומים 21.5־20.6
הירח המלא (בשישי–שבת) עשוי להשפיע על בריאותכם. אתם חלשים ועייפים, והדבר משפיע על מצב רוחכם. הימנעו מעומס יתר, במיוחד אם אתם כבר נמצאים על סף תשישות. 
 
 טיפ השבוע: בעקבות נסיגת כוכבכם מרקורי (עד 21 במאי) חשוב לגלות זהירות ודיסקרטיות בשיתוף אחרים במידע רגיש ואישי. מצב רוחכם יתחיל להשתפר בהמשך השבוע, במיוחד אם תכינו תוכניות שמחות. ארגנו מפגש חברתי על מנת להפיג את המתח וגם כדי לשמור על פתיחות וגיוון בפעילות.
סרטן 21.6־22.7
אווירה חגיגית תלווה את ליל הסדר, במיוחד אם תשהו  בסביבה אוהבת, מגינה ובטוחה. אין כמו ילידי מזל זה באירוח ובמתן תחושה חמה ומלטפת. במקרה של סוגיה משפחתית: התחברו למטען רוחני גדול וחזק כדי להיטיב עם עצמכם ועם סביבתכם.  
 
 טיפ השבוע: בשל נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי עליכם להישאר עם היד על הדופק ולהיות זהירים ושקולים. תידרשו להפגין אלתור ותושייה. מה שאינו דחוף, מוטב שיידחה עד לאחר הנסיגה. 
אריה 23.7־22.8
יש ביניכם כאלה שחשים מתח פנימי שמדרבן לעימותים. בכל מקרה, הימנעו ממגע עם אנשים לחוצים, אלה הנוטים להסתכסך ולהתעקש על עקרונות. 
 טיפ השבוע: ליל הסדר בשישי–שבת עשוי לעבור בשלום, במיוחד אם תבלו בסביבה פתוחה וסובלנית. ימי תחילת השבוע עשויים להיות פוריים ומאתגרים, ובנוסף, יעלו את רמת הסקס־אפיל והחן שלכם, ואתם זקוקים לכך מאוד. בתקופה לא קלה ולחוצה ייווצר גם מצב לקשרים יוצאי דופן וחופשיים, אך גם לא יציבים.
בתולה 23.8־22.9
הירח המלא בשישי־שבת מיטיב עמכם. רבים מכם עשויים להרגיש טוב וליהנות מאירועי החג ומהאנשים שאיתם תבלו. למרות מגבלות התקופה, יתלוו לכך גם חוויות עוצמתיות. 
 
 טיפ השבוע: כוכבכם מרקורי נסוג עד 22 במאי ולכן עליכם למצוא את האיזון, להתמקד בעובדות ובעשייה. עכשיו תוכלו להבחין בין עיקר לטפל ולהקדיש זמן ומשאבים למה שמשרת אתכם. מומלץ שתבדקו את הדברים היטב, שכן עלול להגיע לידיכם מידע מוטעה, וכדאי שתשפטו זאת בעזרת האינטואיציה שלכם.
מאזניים 23.9־23.10
הירח המלא (בשישי־שבת) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. בצד החיובי, בליל הסדר חשוב להתחבר לאנרגיה מאוזנת ושמחה. רבים מביניכם עשויים ליהנות מהאירועים של החג ומהאנשים שיבלו במחיצתם. 
 
 טיפ השבוע: המעורבות הרגשית שלכם (בארץ או בחו"ל) מתחזקת. יש הזדמנות לצאת מהשגרה, להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים, במיוחד לאלה מכם שרוצים ליהנות. 
עקרב 24.10־21.11
הירח המלא בשישי–שבת במזלכם עשוי להתאפיין בהשקעה במערכות היחסים שלכם. בצד החיובי, ליל הסדר ייערך כשהירח במזלכם, לכן חשוב להתחבר לאנרגיה מאוזנת ושמחה. רבים מביניכם עשויים להרגיש טוב וליהנות מהאירועים של החג ומהאנשים שאיתם יבלו. 
 
 טיפ השבוע: חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך כדי התחשבות בסביבתכם ובמי שחולק את חייו איתכם. ענייני כספים עשויים להעיד על הוצאות גבוהות מהמקובל אצלכם.
קשת 22.11־21.12
שישי–שבת: יוגברו ספקות עצמיים וחששות. שמרו על עצמכם כדי לא להקצין מצב בריאותי רגיש. אין זה הזמן למאבקים. התרחקו מטיפוסים קפריזיים ומאנשים שאינם רגועים, ושימו לב גם להתנהלות שלכם. 
 טיפ השבוע: הנטייה להיתפס לפרטים מפריעה לכם לראות את התמונה כולה, שהיא לרוב יותר חיובית מכפי שנדמה לכם. תגלו שמילה חמה וידידותית יכולה לפתוח בפניכם דלתות, לקצר תהליכים ולהפוך את החיים לקלים יותר. רביעי–חמישי: יודגשו ענייני כספים.
גדי 22.12־20.1
כוכבכם פלוטו בהיבטים מרשימים למרקורי ויופיטר עשוי להפוך תקופה זו למאתגרת. אתם פוריים ויצירתיים במיוחד וכושר הביטוי שלכם מצוין. זה הזמן לקבוע סדר עדיפויות בחיים ולבטא את האיכויות שלכם. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי תחילת השבוע אבל אתם תתחזקו בהמשכו. 
 טיפ השבוע: אתם בתהליך של התבגרות והסתכלות יותר מפוכחת ומציאותית על החיים. דאגו להכשיר את הקרקע  לכל תוצאה שהיא, והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים. 
דלי 21.1־18.2
ענייני משפחה וקריירה יאפיינו את החודש הקרוב, אלה יגיעו לשיאם לקראת הירח המלא בשישי־שבת. מיקום ונוס במזל טלה ידגיש ענייני תקשורת ונסיעות ועשוי להעיד על ימים מאווררים ותקשורתיים. 
 
 טיפ השבוע: אתם נדרשים לאיפוק - עניין שתתקשו לעמוד בו כרגע - בשל תנאים או אילוצים שונים, לא מבחירה. היעזרו בשכלכם הישר והימנעו ממצבי מתח וחוסר בהירות שעלולים לטשטש את יכולת האבחנה שלכם, זאת כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה. 
דגים 19.2־20.3
ימי סוף השבוע מתאימים לחיבור משפחתי, לפגישות עם אנשים, ליציאה מהבית, ולשיחות קוסמופוליטיות - העיקר שלא תיסגרו בפני העולם. מעורבותכם במתרחש ומעורבותם של אחרים בחייכם יהפכו לחשובות.
 
טיפ השבוע: ילידי דגים מוכנים להקריב, לעזור ולתת ללא גבולות, אך לדבר אחד לא יסכימו - להשתלטות עליהם ולהגבלת החופש שלהם. שימו לב לימי תחילת השבוע. פעלו על פי השכל הישר והימנעו ממצבים דיכוטומיים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה.