טלה 21.3־20.4


מיקום ונוס בשור עדיין מדגיש ענייני כספים. עם זאת, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשויה להעיד כי יש לגלות אחריות ובגרות בענייני כספים והשקעות. גם כוכבכם מרס בנסיגה ועשוי לסחוף לעימות, שבמהלכו כל צד עלול לומר דברים שאחר כך הוא עלול להתחרט עליהם.


טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים השבוע עשויות להעיד כי יש למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם. כדאי לנקות את האווירה ולא לשמור כעסים.



סרטן 21.6־22.7

 
מיקום ונוס במזל שור מיטיב עמכם ומזמן ימים חברתיים, שגם טובים להתחברות לצד המשפחתי המוגן שלכם. גילויי גמישות והסתגלות מהירה יקנו לכם עמדת יתרון. 

טיפ השבוע: היו זהירים ביותר בשיתוף אחרים במידע רגיש הנוגע לענייניכם האישיים. נסיגות הכוכבים (מרקורי ומרס): תיאלצו להשקיע מאמץ נוסף כדי להשתלט על שלל המשימות והעיסוקים שעליכם לבצע. המתח עשוי להתבטא בבריאותכם ובתחושת דאגה, התחברו לאלמנטים חמים ומחזקים.


מאזניים 23.9־23.10

שבת־ראשון עשויים להיות עמוסים נפשית. מיקום הירח במזלכם לקראת יום שלישי עשוי להחזיר לכם את האנרגיה. ביקור ונוס שליטתכם בבית הכספים שלכם עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. עם זאת, בשל נסיגות הכוכבים, אולי מוטב להיות זהירים ולחכות בינתיים עם החלטות. ייתכן שמי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. ענייני נסיעות יודגשו. 


טיפ השבוע: החודש יהיה עליכם להסתגל לתנאים חדשים, לטכנולוגיה חדשה או לנקודות השקפה שונות.



גדי 22.12־20.1


הכוכבים מסמלים כיוון חזק ודרמטי, שייצור תשתית לעוצמה מחודשת ולצמיחה. אך שינוי יכול להתאפשר רק בעקבות רה־אורגניזציה, שדורשת תיאום והתחשבות. נסיגת הכוכבים עשויה להעיד כי יידרש מאמץ כדי לגשר על פערים מהותיים בנוגע להשקפותיכם, מצב שעלול להקצין מצבים פתוחים.


טיפ השבוע: כדאי להתפכח, לפקוח עיניים ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות. 



שור 21.4־20.5


נסיגת כוכב מרקורי במזלכם עד 22 במאי: הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות בולטים עכשיו, ולשם כך יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית. הימנעו מכניסה למחויבות שאיתה תתקשו להתמודד בהמשך. אל תסמכו על המזל, אלא רק על ההיגיון ועל והניסיון.


טיפ השבוע: ונוס במזלכם: מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית, שתכניס מעט אנרגיה לחיים. ונוס במזלכם עדיין מאפשר ביטוי עצמי והנאות חושיות וחיבור ליופי ולאסתטיקה. הרחבת מגעים חברתיים מומלצת בחום. 


אריה 23.7־22.8


תחושת לאות מאפיינת את השבוע, אך אתם מתחזקים ללא היכר בהמשך החודש. בינתיים נראה שיש לכם צורך רב במגע, בפירגון, בסיוע ובאופטימיות. השמש במזל תאומים בהמשך החודש תהיה גורם מסייע ומעודד. בינתיים מומלץ שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובמכלול הכישורים שלכם ותגלו עקביות. מנגד, גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם. 


עקרב 24.10־21.11


רבים מכם מאיצים הגעה ליעדים של סמכות וכוח. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות, ולכן נדרשים חשיבה מסודרת וממוקדת ושינוי סדרי עדיפויות קיימים. 

טיפ השבוע: כוכב התקשורת מרקורי בצמידות לסטורן עשוי להדגיש ענייני כספים מתסכלים. כדאי שתמתינו זמן מה לפני שתגבשו עמדה, זאת בשל מצב נסיגת הכוכבים מרקורי ומרס עד תחילת חודש יוני. גלו גמישות ושמרו על איזון. המעורבות הרגשית־סקסית מתחזקת.



דלי 21.1־18.2


בתקופה זו יש דגשים על מעבר דירה, שיפוצים או התרוצצויות הקשורות למגורים. רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים, ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות בנושאים שקודם השתדלתם להיות מאופקים לגביהם. שלישי או רביעי: בחרו לבלות עם אנשים שחברתם נעימה לכם. 

טיפ השבוע: בענייני כספים והשקעות: במחצית הראשונה של השבוע: היעזרו בשכלכם הישר והימנעו ממצבים של חוסר בהירות שעלולים לטשטש את יכולת האבחנה שלכם, זאת כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה. 



תאומים 21.5־20.6


רמת האנרגיה הפיזית אינה יציבה ואתם עלולים לסבול משינויים תכופים במצבי הרוח, ייתכן שבשל תחושת מוגבלות וקושי לפעול תחת האילוצים. הכוכבים מעידים על פתיחת ערוצי התקשורת שלכם, אבל גם מזהירים מהנטייה לוויכוחים ולעימותים על עקרונות ועמדות. 

טיפ השבוע: השמש עוברת למזלכם ביום שבת הבא, ויום הולדתכם המתקרב יביא לשיפור במצב רוחכם ובהרגשתכם. סוף–סוף תוכלו לחוש את חודש תאומים הנייד, התזזיתי והשכלתן שמעדיף לעתים ארעיות על פני קביעות. 

בתולה 23.8־22.9


השבוע עשוי לגרור אחריו תקופה של לחצים ועומסים בעבודה. הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות בולט עכשיו. מנגד, הביקורת שלכם ממשיכה להיות צינית וחריפה וכדאי להרפות ממנה. עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן. האינטואיציה הטובה שיש לכם בנוגע לאנשים ולמניעיהם תהיה חשובה. היזהרו ממהלך חלקלק.
טיפ השבוע: קשר רומנטי שיתחיל עכשיו יהיה עמוק ואינטנסיבי, אך עשוי לסבול ממהמורות לא צפויות והמבחן יהיה בוויתור ובגמישות.

קשת 22.11־21.12


בתקופה זו אתם מרגישים היטב את עולו של סטורן. מיקומו בקשת בצמידות לכוכב מרס עשוי לסחוף לכעסים ותסכול. במחצית הראשונה של השבוע: רגישותכם תהיה גבוהה מתמיד, תיטו לדאגה ולאי־שקט ותחוו קושי בהעלאת המוטיבציה. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם.  
טיפ השבוע: אפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות ולזרום עם הרגשות. בסך הכל זוהי תקופה המאופיינת בתחרותיות וביוזמות, המאפשרת ליצור קשרים למרות העומסים המתלווים לכך.  

דגים 19.2־20.3


נסיגת שני כוכבים השבוע (מרקורי ומרס) ומיקום הירח במזלכם בתחילת השבוע עשויים להעיד כי עליכם לקחת אחריות על חייכם.
טיפ השבוע:  שימו לב: מורכבות הכוכבים השבוע עשויה לערפל את כושר השיפוט ואת שיקול הדעת ועל ידי כך להעצים את תעשיית השקרים, את המידע המטעה וכמובן גם את הבלבול, והתוצאות שיגיעו לא ישקפו את המציאות. הקפידו השבוע על יחסי עבודה תקינים וגם על מערכות היחסים שלכם.  

[email protected]