טלה 21.3־20.4



יום שבת מומלץ לשינוי שגרה מבורך. לקראת יום רביעי בערב וחמישי: פעילות חברתית עשויה לשפר את הרגשתכם. 

טיפ השבוע: שני–שלישי יביטו עליכם בעין בוחנת, מבקרת ונוקשה המתריעה מפני סוגיות שדורשות טיפול. מתנו את הביקורת שלכם. מיום שלישי ואילך, לתקופה של כחודש, יודגשו ענייני הבית והמשפחה, קריירה ומעמד. הדרישות והציפיות מכם גבוהות, ואף שתרגישו שאתם מוכרחים להצטיין, השתדלו לא לשחוק את עצמכם בענייני היומיום ובעבודה




שור 21.4־20.5



השור נחשב למזל יציב המחפש שלווה, שקט, קביעות וביטחון לאורך זמן. הצורך שלכם בסביבה חברתית מכילה, פתוחה ותומכת בהחלט בולט עכשיו. החודש הקרוב עשוי להעצים בכם את הכמיהה הזאת כדי לזכות במנוחה ואיזון אנרגטיים. 
 
טיפ השבוע:  מיקום ונוס בסרטן (עד 12 ביולי) עשוי לרכז את תשומת לבכם בענייני בית ומשפחה. למעוניינים שביניכם: קשרים זוגיים עשויים להתחיל דרך אירועים חברתיים ותקשורתיים. שימו לב גם לאינטרנט. 

תאומים 21.5־20.6



הירח המלא במזלכם בשבת־ראשון מגביר את היצירתיות ומסייע למערכות היחסים וליכולת הביטוי שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים.
 
טיפ השבוע: : מרס בנסיגה: עשוי להשפיע על עבודתכם ועל היחסים עם קולגות. פזיזות וחוסר פתיחות עלולים להפריע ולגרור קונפליקט. הימנעו מחיטוט יתר ועיסוק בבעיות קיומיות.  
 

סרטן 21.6־22.7



כניסת השמש לסרטן (ביום שלישי) תחזק אתכם. נוכחותו במזלכם תאפשר התמודדות נוחה יותר. עכשיו מתחיל חודש נוח ואופטימי יותר מבחינתכם.
 
טיפ השבוע: אתם זקוקים לאוורור ולשינוי. התקופה חשובה לבניית קשרים שיש בהם פוטנציאל למימוש ולהכרה עבורכם. החודש מודגשת היצירתיות שלכם בכל התחומים, ותוכלו להתבטא ביתר קלות. מיקום ונוס במזלכם (עד 12 ביולי) עשוי להדגיש ולחזק ענייני בית ומשפחה, בילויים, פגישות והתאהבויות.  

אריה 23.7־22.8



ירח המלא בשבת–ראשון יקל על יצירת קשרים בארץ ובחו"ל. תוכלו עכשיו להתיידד ביתר קלות הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. חלקים מהמשך החודש מרמזים על פעילות תקשורתית מחמיאה ומפרגנת. אתם מרחיבים את המעגל החברתי והיצירתי, ותהיו במיטבכם - מושכים ובולטים. 
 
טיפ השבוע:  שימו לב: מיקום השמש בסרטן עד 22 ביולי מגביר קונפליקט ומצבי רפיון ותשישות. אלה עשויים לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם.

בתולה 23.8־22.9



העתיד המקצועי ושאיפותיכם למעמד תדמיתי מרכזיים בחייכם כרגע. רבים מכם עסוקים בקידום עניינים שוטפים ועסקיים, ועומדים בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. סגלו גישה רצינית ואחראית. 
 
טיפ השבוע: אתם עלולים לסבול משינויים תכופים במצבי הרוח שיגרמו לתחושת מוגבלות ולקושי לפעול במסגרת האילוצים. כדאי לדחות כל מה שלא ממש חיוני או דחוף. חבל לקלקל עכשיו דברים בשל חוסר רגישות. 

מאזניים 23.9־23.10



כוכבכם ונוס ממוקם בבית הקריירה שלכם (עד 12 ביולי) ומצופה מכם להיות חברותיים ועדכניים. בילוי בימי סוף השבוע עשוי להיטיב עם הרגשתכם. רביעי–חמישי: רעננו קשרים חברתיים. 
 
טיפ השבוע: אל תשפטו את העתיד לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. בהשפעת ונוס תהיה לכם נקודת זינוק חיובית, מציאות ידידותית ותחושת קלילות, גם כשמדובר בתהליכים לא פשוטים. בנוסף, היו זהירים בנוגע לאנשים חלקלקים ונוטפי שרמנטיות.

עקרב 24.10־21.11



ענייני יצירה ורגשות במגמה סוחפת, זה הזמן להיענות להזמנות, להיפתח אנרגטית ולא להסתגר. מיקום ונוס בסרטן עשוי להדגיש בשבועות הבאים מגעים או נסיעות בארץ ובחו"ל. 
 
טיפ השבוע: : מרס כוכבכם (עדיין בנסיגה) עשוי להעיד כי זוהי תקופה מאומצת ולא מפנקת, אך גם הישגית, לכן כדאי לפרוק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אל תמהרו לשרוף גשרים, יותר מתמיד תזדקקו למסגרת ולמשמעת, ואלה דורשות התארגנות מעשית. 

 

קשת 22.11־21.12



שבת: מומלץ לצאת, לבלות ולהתאוורר אנרגטית. עם זאת, שימו לב: מיקום מרס בעקרב (מאחורי גבכם) עשוי להשפיע עליכם. במהלך השבוע יש להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. 
 
טיפ השבוע:  בשל נסיגת מרס (מאחורי גבכם בנסיגה) חשוב שתנהגו בחשדנות כלפי אלו שאינם מעוניינים בטובתכם. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את שני–שלישי. 

גדי 22.12־20.1



שבת–ראשון: אתם דורשים מעצמכם הרבה, והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. הימנעו ממאמץ יתר, תכננו את סדר היום שלכם בזהירות, והפחיתו את הדרישות מעצמכם. אתם מתחזקים לקראת ימים שני–שלישי. כוכבים טובים ומיטיבים בהמשך החודש יעזרו לכם להשתקם. 
 
טיפ השבוע:  קשר זוגי חדש יגרום לכם לחוש בנוח כבר מהרגע הראשון. תרגישו שקיימת ביניכם קרבה טבעית ושאתם יכולים להיפתח ולהרגיש בטוחים בחברת בן או בת הזוג.   

דלי 21.1־18.2



יום שבת מומלץ בחום לבילוי ולביקורים. עד יום רביעי אתם עשויים לדרוש מעצמכם יותר מדי, והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. הימנעו ממאמץ יתר, תכננו את סדר היום שלכם בזהירות, והפחיתו את הדרישות המוגזמות מעצמכם. 
 
טיפ השבוע: יש בכם כמיהה להגשמה עצמית בסגנון חדשני והרפתקני, והשבוע עשוי לעודד שדרוג מגעים אינטראקטיביים ברוכים. הפעילו את ערוצי התקשורת שלכם בארץ ובחו"ל. פעילות מקורית שלכם מקבלת עכשיו את קדמת הבמה. 

דגים 19.2־20.3



הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים. התקופה מעודדת מגמה חברתית, וימים לא שגרתיים יעברו על מי שמחפש זוגיות. מומלץ למנף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, כמו גם קשרי חברות וידידות חובקי עולם. בשורות טובות יהפכו נושא מטריד למדאיג פחות. 
 
טיפ השבוע: שימו לב: כל מידע או אמירה עוברים מעין עיבוד המושפע ממצב הרוח ומהדמיון הפורה שלכם. כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי המפתה, ולהתייחס להבטחות בזהירות.