הישראלי היפה: אלפי גולשים ישראלים כבר התגייסו להצלת חייו של אדם זינדר בן ה־4 באמצעות קמפיין ויראלי לגיוס תרומות. התרומות ניתנו במסגרת קמפיין “שבוע פלאשבק”, המתקיים במהלך חודש יוני. זינדר, בן לעולים חדשים מרוסיה המתגוררים בירושלים, מתמודד עם מחלת כבד קשה ונדירה, וזקוק להשתלת כבד מיידית שתתרום לו אמו. עלויות הניתוח שיתבצע בבלגיה עומדות על 1.4 מיליון שקל.



הוגה הקמפיין צבי פוגל מספר: “כדי להציל את אדם חברנו יחד, כמה גופים הקשורים למשפחה כגון צוות אפליקציית Frank, בשיתוף חברת היח”צ רוח גבית וחברת WeBetter, העוסקת בדיגיטל, ויצרנו את קמפיין שבוע פלאשבק, בליווי ובפיקוח מלא של עמותת רחשי לב והמשפחה. איך מצטרפים? פשוט מאוד, מעלים לרשתות החברתיות תמונה חמודה מהילדות עם הפוסט: 'גם אני נרתמ/ת להציל את אדם זינדר ומאתגר/ת את (מתייגים שלושה חברים) להעלות תמונה מהילדות. פרטים ותרומות בעמוד שבוע פלאשבק'. בעזרת הציבור אנחנו מקווים להשיג את הסכום הנדרש ולהציל את חייו של אדם”.



עד כה גויסו כחצי מיליון שקל, ורבים נרתמו: ח”כ מיקי לוי, השחקן איתי שגב, הבדרן שלום אסייג, הזמר עידן יניב, צוות אתר “שרוטונים” ועוד. הוריו של אדם, סווטה וסרגיי זינדר, מסרו מבלגיה: “אנחנו שוב רוצים להודות לכולם על התמיכה, להגיד אלפי תודות לצוותי הגנים וההורים שארגנו ירידים למען אדם. זה מרגש עד דמעות. אנו חייבים להמשיך להילחם על חיי האוצר שלנו. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהיעד, אבל בטוחים שיחד נצליח”. 



חדר ניתוח, צילום: אינגאימג'
חדר ניתוח, צילום: אינגאימג'



לתרומות:

 

רחשי לב: טלפון: 1800-28-11-28 עבור "נותנים לאדם חיים", ובחשבון "נותנים לאדם חיים" מס' 60872, סניף 740, בנק מרכנתיל