חייב איוורור? הדלק מזגן! אבל רגע, עוד קודם – אל תשכח לנקות את המסננים שלו. ברוב המזגנים המסננים ניתנים להסרה ולניקוי בקלות. למה זה טוב? מסנן נקי חוסך מאמץ מהמזגן, מפחית את צריכת החשמל, מפחית את פליטת המזהמים ושומר על הסביבה. אז גם דאגנו לעולם, גם חסכנו כסף, יש יותר טוב וירוק מזה?



כמה חם? נלך לים! אין על ים בקיץ, טבילה צוננת במים עוזרת לשכוח לרגע כמה חם בחוץ, ואם ביציאה מהמים מחכה לכם גם אבטיח? הרווחתם בענק. אז צאו לשחייה מרעננת, תקנחו עם אבטיח קר, וכשאתם עוזבים את הים וודאו שהשארתם את הסביבה שלכם נקיה. אם כל אחד מאיתנו יקדיש 2 דקות בסך הכל כדי לנקות את הים – כולנו נרוויח חופים נקיים, וקיץ ירוק.



אז מה עושים הערב? ימי חופשת הקיץ הם ההזדמנות הטובה ביותר לבילויים ליליים ארוכים עבור בני הנוער, שרק סופרים את הימים עד לסוף חודש יוני. כשהצעירים רוצים לצאת בערב, הציעו להם להשתמש בקווי הלילה. נסיעה כזו חוסכת דלק, וגם כסף על חניונים, מפחיתה את מספר המכוניות על הכביש וגם עוזרת לשמור על הסביבה.



מים מים בששון, אבל לא בכל שעה! לא רק לנו חם, גם לצמחים חם, ולכן בימי הקיץ החמים חשוב להשקות את הגינות שלנו, אבל כמו שאתם בוודאי יודעים – timing is everything, והשקיה נכונה של גינה חייבת להיעשות בזמן המתאים. אז מתי הכי טוב להשקות את הגינה שלכם? בשעות הבוקר המוקדמות. השקיה מוקדמת מאפשרת לצמחים לנצל יותר מים לפני השעות החמות וכמובן- חוסכת במים. אם אתם אתם מנצלים את הבקרים שלכם לשינה, אז אפשר להשקות גם בשעות אחר הצהריים המוקדמות, אך לא מאוחר מדי! כנימות, פטריות שונות או מזיקים, אוהבים מאוד עלים רטובים, ואנחנו הרי רוצים לשמור על הדשא שלנו ירוק, לא?!





לטיול יצאנו!
 ימי הקיץ והחופש הגדול מושלמים לטיולים משפחתיים בחיק הטבע, יש לנו ארץ נהדרת, עם נופים נפלאים ואתרי תיירות נהדרים. אם יצאתם לטיול בטבע, אל תשכחו לקחת מראש שקיות זבל לניקוי השטח, כלי אוכל רב פעמיים, או לחילופין כלים מתכלים שלא מזהמים את הסביבה, וכמובן – אל תשכחו, אם הדלקתם אש בשטח, הקפידו על מיקום מתאים, וגם על כיבוי נכון של המנגל או המדורה שלכם. יש לנו מקומות נפלאים לטייל בהם – כבר אמרנו? גם אחרים ירצו לטייל בהם בעתיד, הקפידו על כללי הבטיחות בשטח וכולם יוכלו להנות ממנו, גם בקיץ הבא!