קריאה לעזרה: משפחה יהודית מלונדון מנסה לנצח שוב את הגורל האכזר של אם המשפחה. למשפחת ברגר יש שישה שבועות למצוא תורם מח עצם כדי להציל את חייה של שרון וכעת הם קוראים לעזרה מהקהילה היהודית העולמית. לפני שלוש שנים משפחת ברגר השיקה קמפיין מוצלח למציאת תורם לשרון, בת 65, וכעת הם נאלצים לחדש את מאמציהם, זאת לאחר שחזרה לה מחלת הלוקמיה והיא נמצאת תחת טיפולי כימותרפיה.



לצורך כך, משפחת ברגר פונה לקהילות יהודיות ברחבי העולם על מנת למצוא תורם מתאים. "אלמוני מדהים כבר נתן לאמא שלנו הזדמנות שנייה לחיות ועל כך אנו אסירי תודה לנצח. כעת אנו מחפשים זר נוסף שיתאים ויעניק לנו נס בשנית", אמר בנה ג'וני ל"ג'רוזלם פוסט", "זה עוד מירוץ נגד הזמן. פתחנו האשטג בטוויטר שנקרא spit4mum# על מנת להגדיל את הפצת הקמפיין".



"תרומת מח עצם היא הליך פשוט ונטול כאב", הדגישה עפרה אלקובי מהמרפאה להשתלת מח עצם בבית החולים הדסה. ישראל נמצאת היום במקום הראשון בעולם ומחזיקה במספר הגבוה ביותר של תורמים פוטנציאלים לנפש. "התרומה מצילת חיים וזה הדבר הגדול ביותר שאדם יכול לעשות. במקרה הזה אפילו לא צריך להזיע לטובת זה", הוסיפה אלקובי.



משפחת ברגר פועלת באנגליה עם ארגון של מאגר תורמים פוטנציאליים המקיים קשרים הדוקים עם ארגון 'עזר מציון' בישראל. "זה באמת מירוץ נגד הזמן, נשארו שישה שבועות למצוא תורם ועדיין לא נמצא תורם מתאים", הדגיש ג'וני, בנה של שרון. בתה קרוליין הוסיפה: "מציאת תורם נוסף תהיה כמו לזכות בלוטו פעמיים, כל מה שנדרש בשביל להירשם ולבדוק התאמה לתרומה הוא לתת דגימת רוק פשוטה ולהיכנס למאגר".