מכירים את ההרגשה של כאבי הרגליים שמתחילים אחרי שקרעתם את הרחבה בשביל החתן והכלה? אז הנה פתרון בשבילכם. שמרית מ'הנאות קטנות' חשבה על הרעיון המדליק הזה כשהייתה בעצמה בחתונה ורקדה שעות על עקבים. כל מה שהיא חלמה עליו באותו הרגע זה שמישהו יעשה לה עיסוי בכפות הרגליים ויגאל אותה מכאביה.

אז היא חשבה לעצמה: 'רגע, למה באמת אין דבר כזה?' וזה גם היה הרגע שבו היא החליטה לממש את הפנטזיה ולהקים עמדות Foot Massage באירועים שיעניקו לאורחים את החוויה הכי כיפית. לאט לאט התברר כי האורחים רק חיכו לאטרקציה הזו והביקוש לכך היסטרי בהחלט. כבר בזמן הקמת העמדה אנשים מסתכלים בפליאה ולפני סיום הקמתה, ממתינה בדרך כלל הבחורה הראשונה שהעקבים 'הרגו' אותה.


שמרית, גם חשבה על הרעיון, וגם יודעת להתפנק... (צילום: הנאות קטנות)
שמרית, גם חשבה על הרעיון, וגם יודעת להתפנק... (צילום: הנאות קטנות)



אז איך זה מתנהל בפועל ?

 
בכל אירוע מקימים עמדה אחת או שתיים (בהתאם לבחירת בעלי האירוע) סביב השעה 22:30-23:00 אחרי המנה העיקרית ואחרי שהאורחים כבר רקדו ויש ניצנים של עייפות.
 
העמדות, לרוב, נמצאות בסמוך לרחבת הריקודים (לא במרכז) במקום בולט שלא מפריע לאורחים לרקוד. כל אורח שמעוניין יכול להגיע לקבל Foot Massage מפנק של כ-10 דקות ולהחזיר לעצמו את האנרגיות והכוחות לרחבה ולהמשיך לרקוד.


הרחבה מלאה, ועוד מישהי נהנית מהנאה קטנה (צילום: הנאות קטנות)
הרחבה מלאה, ועוד מישהי נהנית מהנאה קטנה (צילום: הנאות קטנות)


ומה עם היגיינה ?

 
הכל הגייני, חד פעמי וריחני. הציוד הנלווה כולל מגבונים ומגבות נייר חד פעמיות, קרם עיסוי ריחני וג'ל אלכוהול לחיטוי. כאשר האורח מתיישב ומניח את רגליו על ההדום (עליו מונחת מגבת חד פעמית), מתיזים על רגליו מעט מים וסבון ומנקים באמצעות מגבונים.
 
תהליך הניקוי משחרר, נעים ומרגיע בפני עצמו; לאחר מכן מגיע שלב עיסוי כפות הרגליים בו משלבים קרם עיסוי נעים וריחני. בסוף העיסוי מנגבים את הרגליים (שלא תחלקנה חלילה) והאורח יכול לחזור לרחבה קופצני ושמח מתמיד. אגב, יש גם אפשרות לקבלת כפכפים (בתוספת תשלום סמלית מאוד) לכל אורח שירצה לחזור לרחבה בכפכפים נוחים.