טלה 21.3־20.4


ענייני כספים והשקעות, או הוצאות, עשויים לאפיין את הימים ראשון־שני, שבהם אמור להתרחש ירח מלא. בהמשך השבוע תוכלו להתחזק ולשפר את מעמדכם, אף על פי שהמצב, אצל כמה מכם, יכול גם לשקף מתח והתרחשויות פתאומיות, הדורשות תגובה מיידית.

טיפ השבוע: ונוס ופלוטו בבית הקריירה שלכם עשויים להדגיש ענייני מעמד וקריירה. המצב עשוי לסמל את סופם של תהליכים ולידתם מחדש, או מעורר את הצורך לנקות ולטהר את השטח לקראת הבאות.
 

שור 21.4־20.5


הירח המלא (בימים ראשון־שני) מתרחש הפעם במזלכם. רבים מביניכם מייחלים למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. נראה שבין שתרצו ובין שלא, תיעשו מעורבים בדברים שבדרך כלל אתם מתרחקים מהם.

טיפ השבוע: שלישי–רביעי עשויים להדגיש ענייני כספים והשקעות. ונוס ופלוטו במזל גדי: שימו לב לקשרים שעשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות.
 

תאומים 21.5־20.6


שמרו על אנרגיה מבוקרת בימים הראשונים השבוע. תקופת מזל עקרב עשויה להדגיש ענייני בריאות ועבודה. הימנעו מעומסים מיותרים, שכן אתם נוטים לעייפות החומר, ורצוי שתאטו את הקצב.

טיפ השבוע: מיקום הירח במזלכם לקראת ימים שלישי–רביעי עשוי להחזיר לכם את המרץ ואת הכוחות. חשוב שתתכננו מראש את מה שאתם רוצים ומייחלים לו, תוך התחשבות בסביבתכם ובמי שחולק את חייו איתכם.
 

סרטן 21.6־22.7


ימים שלישי–רביעי יחריפו את העייפות והעצבנות, ואלה עלולות להשפיע עליכם אנרגטית. חשוב לכן שתקפידו על שינה ועל תזונה נכונה, תתחברו לאווירה סימפתית ואוהדת, ובכלל זה תתרחקו מכל גורם מלחיץ.

טיפ השבוע: אתם עלולים להיקלע למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. לקראת יום חמישי האנרגיות הטובות יחזרו ועמם הרצון ליהנות ולחגוג.
 

אריה 23.7־22.8


הירח המלא בראשון–שני ידגיש בימים אלה את בית הזוגיות והמשפחה שלכם. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג.

טיפ השבוע: מיקום ונוס ופלוטו בבית העבודה שלכם עשוי לזמן לכם הצעות מקצועיות ועסקיות. מומלץ להיות דרוכים מקצועית, זאת כדי לקדם שאיפות רציניות הקשורות לעתידכם. היעדר כל גמישות והבנה כלפיכם ירגיז ויתסכל אתכם.
 

בתולה 23.8־22.9


הירח המלא בימים ראשון–שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, בארץ או בחו"ל. עסקים חובקי עולם והשקעות עולים על הפרק. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם.

טיפ השבוע: תוכניות לנסיעה עשויות לעלות על הפרק, וכדאי לזכור שאנשים שתכירו החודש יעשירו את עולמכם ואף ישנו את נקודת המבט שלכם. קשה לכם לפעול במסגרת לא גמישה, ומי שינסה להגביל אתכם ייתקל בתגובה תקיפה, המשקפת את הלך הרוח שלכם עכשיו.
 

מאזניים 23.9־23.10


הירח המלא בימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. ימים אלה מתאימים למשא ומתן, לפגישות עסקים ולניצול הפן החברתי. הרומנטיקה אף היא עשויה לעלות עכשיו על הפרק.

טיפ השבוע: אתם ניידים ומשתמשים בקסם האישי שלכם כדי לקדם את עצמכם, אולם אתם גם מתעייפים בקלות ונוחים לכעוס, מה שגורם לאובדן ריכוז ושליטה. היו זהירים במגעים עם אנשים לחוצים.
 

עקרב 24.10־21.11


מיקום הכוכבים ונוס ופלוטו בגדי מלמד על התחדשות בתחומים מרכזיים בחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. בקרב רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים עכשיו, הרגע. עם זאת, מתנו את התגובות שלכם.

טיפ השבוע: מיקום מרס עשוי להגביר מתחים משפחתיים ואחרים. לכן חשוב להימנע מלהיכנס לקונפליקט על רקע של פגיעות ואגו.
 

קשת 22.11־21.12


הירח המלא בראשון־שני עשוי להשפיע על מצב הרוח שלכם ועל בריאותכם. כדאי שתימנעו מפעולות מאומצות, שכן נראה שכוחותיכם והמרץ שלכם יהיו מוגבלים. אתם מותשים, בעיות בריאות אולי מציקות לכם ואתם זקוקים לפסק זמן.

טיפ השבוע: מיום שלישי ואילך אתם תתחזקו. מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עמכם. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.
 

גדי 22.12־20.1


ראשון–שני: הקסם האישי שלכם יזמן לכם הצלחות תקשורתיות ויצירתיות, פגישות וקידום פרויקטים שעומדים על הפרק. מפגש עם אדם רב השפעה עשוי להביא לשינויים מיוחלים לגבי עתידכם.

טיפ השבוע: ונוס במזלכם (עד 7 בדצמבר) מעצים את הקסם האישי שלכם ומוסיף לרבים מכם נקודות זכות. צפוי מתח בונה שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.
 

דלי 21.1־18.2


ראשון–שני עשויים להתאפיין במתן דגש על ענייני משפחה או קריירה. אף על פי שהאנרגיות לא קלות, צפויים לכם ימים זורמים ויצירתיים. שימו לב לימים שלישי ורביעי, תוכלו לפעול בהם לטובת עניינים שקצת נתקעו, אולי בענייני חו"ל ולימודים.

טיפ השבוע: כוכב האנרגיה מרס במזלכם עד 19 בדצמבר: הפעילות תצבור תאוצה, ותוכלו לרוץ קדימה עם האינטואיציות ועם הקול הפנימי שלכם גם לקראת החודש הבא.
 

דגים 19.2־20.3


הירח המלא בראשון–שני: ענייני תקשורת ונסיעות עשויים להעסיק אתכם. במהלך השבוע רעננו מגעים חברתיים. מנגד, כוכב נפטון (כוכבכם) מעיד כי ייתכן מאוד שאתם נאלצים להתמודד עם קונפליקט שיקצין מצב מבלבל או התמודדות עם אחד האנשים הסובבים אתכם.

טיפ השבוע: שימו לב: מיקום כוכב מרס (מאחורי גבכם) עד 19 בדצמבר מצריך שמירה על כוחותיכם. כדי להימנע ממצב טעון תיאלצו לשנות גישה ולהבליג. שמרו על דיסקרטיות.