ד”ש מנפאל

בספא “האלמנט החמישי” במלון קראון פלאזה בירושלים מוצע עיסוי נפאלי ייחודי. “מדובר בעיסוי נפאלי מסורתי שהכרתי ולמדתי בנפאל”, אומר יונתן, מטפל במגע שעובד במקום. “כשהגעתי לישראל שילבתי בו מכלול טכניקות של עיסוי רקמות עמוק ועבודה עם נקודות טריגר ולחיצות עמוקות שמשלבות תנועה ורטט”. בעיסוי הנפאלי, שלא כמו מעיסויים אחרים, הטיפול לא מתבצע באצבעות, אלא באמצעות המרפקים וכריות כפות הידיים. הלישה העמוקה בעיסוי הנפאלי מניעה חלקים עמוקים של השרירים ומעודדת הצפה ושחרור של דפוסים מיותרים דרך העבודה עם הגוף. חלקו השני של הטיפול מוקדש לעיסוי הראש והקרקפת, שמוביל לתחושת ריחוף נעימה. בתחילת כל טיפול המטפל מעודד את המטופל לשתף בכל דבר שצף בזמן הטיפול, ומתייחס לנקודות ולאזורים שבהם מתרכזים בעיסוי.



מחיר: 399 שקלים. ספא "האלמנט החמישי", מלון קראון פלאזה, ירושלים


טבילה נעימה


אין דבר מפנק יותר מאמבט מלא במים חמימים, שמפיץ ניחוחות פרחים. חסידי הטבילה באמבט ביתי ישמחו לשמוע על סדרת תחליבי הרחצה והאמבט החדשה של ד"ר האושקה. התחליבים מכילים שמנים ותמציות צמחים, שמשרים רוגע ומעניקים לחות. הם מתמזגים באופן מושלם עם המים, עוטפים את הגוף ונספגים בעור. כל תחליב נועד לתת ערך מוסף שונה, למשל, תחליב אמבט לימון ולמון גראס, שמאיצים את מחזור הדם ומעניקים רעננות לעור, תחליב אמבט מור־לוונדר לתחושת רוגע, תחליב אמבט ורדים שמתאים לטבילה אחרי יום עמוס ולחוץ, תחליב אמבט שקדים שמתאים גם לבעלי עור רגיש ותחליב אמבט מרווה מרענן ומחטא. התחליבים מתאימים למילוי אמבט או כתחליף סבון ברחצה רגילה.


מחירים: 119-135 שקלים



תחליפי רחצה של ד"ר האושקה. צילום: איתי בנית
תחליפי רחצה של ד"ר האושקה. צילום: איתי בנית



גוד לק


ב אחרי שמראה המאט כבש את עולם הציפורניים, הגיע זמנם של הגוונים המטאליים בגימור מבריק. בעונה הקרובה, לצד צבעי החורף (שחור, ירוק, כחול כהה), נראה לא מעט צבעים מבריקים ובוהקים. ברשת yullia מעצימים את המראה המבריק בעזרת אבקה ייחודית שנותנת אפקט מטאלי מתכתי. האבקה, שמתאימה ללק ג’ל, הנה הפתרון האידיאלי למראה זוהר, מושקע ויוקרתי שנשאר לאורך זמן.


מחיר להוספת האבקה על הלק: 40 שקלים, או עשרה שקלים לאצבע אחת


לק כסוף ב-Yullia. צילום: יח"צ
לק כסוף ב-Yullia. צילום: יח"צ



שיער נולד


1. רוסלנה רודינה מדגמנת את המראה הרטוב בתחום השיער. "מראה ‘הרגע יצאתי מהמקלחת’ הוא אחד הטרנדים החזקים שיש כיום”, אומר מעצב השיער אילן מרגלית ל”וולה פרופשיונלס". "הוא קליל לביצוע ומתאים לחורף. למעשה, המראה מצריך מינימום עבודה ומתאים לכל סוגי השיער. את המראה אפשר לקבע בעזרת ג’ל או קרם ייחודי למראה שיער רטוב".



2. ב”קרסטס פריז” מבינים שתלתלים זה הכי IN, והם משיקים את סדרת Discipline Curl Idéal, שבה יש ארבעה מוצרים לטיפוח ולעיצוב תלתלים. מוצרי הסדרה מכילים תרכובת המבוססת על פרו קרטין ואלסטין, שעוזרים לעצב את התלתלים. בסדרה תמצאו קונדישינר, מסכה, קרם לחות ומוס. מחיר המוצרים בסדרה: 153־337 שקל.



מוצרי השיער
מוצרי השיער




3. מותג עיצוב השיער האמריקאי TRESemme עשה עלייה, ומעכשיו אפשר למצוא אותו ברשתות הפארם. בארץ יושקו ארבע סדרות מוצרים לשימוש ביתי: Keratin Smooth המפחיתה קרזול, Botanique למראה שיער טבעי, Beauty Full Volume למראה שיער מלא נפח, ו־Perfectly (Un) Done המסייעת למראה שיער גלי. בכל סדרה יש שמפו ומרכך, ובחלקן מוצרים ייעודיים להשלמת המראה.



4.
נשים וגברים רבים סובלים משיער דליל. בעוד אצל חלקם זה קורה בשל סיבות גנטיות, אצל אחרים זה נובע מתהליכים סביבתיים ומאורח חיים לא מאוזן. לאחרונה מותג “וולה פרופשיונלס” השיק סדרה טיפולית לסובלים משיער דליל ונשיר. סדרת “ניוקסין” מטפלת בנשירת שיער שאינה נובעת מרקע גנטי, ובבדיקות קליניות שנערכו הוכח כי שימוש קבוע במוצרי הסדרה מסייע בהפחתת הנשירה. לפני השימוש במוצרי הסדרה מומלץ להיוועץ במעצב שיער, שיוכל להתאים את הטיפול לפי הצרכים. מחירים: 150-300 שקל.