אישה אמריקנית מנעה מבעלה סקס למשך 30 יום כיוון שהצביע לדונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית. שרית גל כהן, מומחית להעצמת ההנאה המינית, התנגדה לכך בשיחה עם גבי גזית ב"103FM". "אני מאוד מקווה שאצל רוב הזוגות הדעות הפוליטיות לא משפיעות על ההנאה המינית, לפחות לא באופן הזה", אמרה. "הסיפור הזה מזכיר לי את הסיפור על ליזיסטרטה, קהילת נשים שמנעה מהגברים שלהם מין כדי לעשות שלום וזה אכן עבד".



"באופן כללי השימוש במין ככלי נשק להשגת כל מיני מטרות בתוך מערכות יחסים הוא בעייתי בעיני", אמרה גל כהן. "צריך להתייחס למין כצ'ופר במערכות היחסים, לא כעונש. בכלל, כלי נשק בתוך מערכות יחסים, כמו 'אם אתה לא עושה את זה אנחנו נפרדים' ובסוף הם נשארים, הוא רעיון שהולך ונשחק".


"גם גברים לפעמים נוקטים בנשק המין", ציינה גל כהן.



"יש את המיתוס שגברים, מבחינה אבולוציונית וברמה המנטלית, רוצים יותר סקס מנשים, ונשים רוצות פחות, אבל זה לא בהכרח. ברמה הפיזית לנשים יש פוטנציאל לרצות סקס יותר מאשר גברים, במיוחד אם מדובר באישה שמחוברת למיניות שלה. כמו שנאמר, משביעו רעב, מרעיבו שבע. יש נשים שמגיעות אלי לקליניקה ואומרות לי שהן רוצות מין יותר מבן הזוג. זה קורה, זה קיים. אבל אין לנו איפה להניח את זה ברמה החברתית. אישה לא יכולה לבוא ולהגיד שהיא רוצה יותר מין מבעלה, כי זה לא מקובל".