מחקר חדש בדק מדוע בני אדם משמיעים קולות רמים במהלך קיום יחסי מין. על פי המחקר, מרבית הנשים הודו שהן "מזייפות אורגזמה" - כלומר צורחות בקול רם לא כי הן נהנות, אלא כדי לסייע לפרטנר להגיע לאורגזמה. 87% מהנשים שלקחו חלק במחקר, אמרו שהן משתמשות בקולות כדי "לטפח לגבר את האגו", ורובן אמרו שהם שומרות את האפקטים הקוליים לזמן האורגזמה של הגבר כדי לתת לו את התחושה שהוא הצליח לעורר בהן תענוג. שרית גל כהן, מומחית להעצמת ההנאה המינית, הסבירה בשיחה עם גבי גזית ב-"103FM" מה הגורמים לכך. 






"המטרה בלהשמיע קולות היא להראות שאני בעניין, שטוב לי, שנעים לי, אין בזה כל רע. השאלה היא מה קורה כשיש קולות מוגזמים ואפילו כאלה שגורמים לנו להזמין משטרה לשכנים". היא הוסיפה: "חלק מהנשים, כמתבגרות, ילדות ונערות, עינגו את עצמן וחוו אורגזמה. זה מבורך. הן מספרות שברגע שהתחילו לקיים יחסי מין פתאום כבר לא הצליחו להגיע לאורגזמה וליהנות כמו פעם. וזה למה? כי יש משהו אחר בעינוג העצמי, שאנחנו רגילים לעשות אותו בשקט בשקט מתחת לשמיכה מבלי שאף אחד יידע ואז כשמגיעים לאקט המיני את אמורה להראות שנעים לך ושטוב לך, אז את מתחילה לעשות דברים שהם לאו דווקא מתאימים לזה שמענג אותך - ואת חושבת שמצפים מאישה לצרוח".



היא הדגישה כי "הרבה נשים שחוות את האורגזמות הכי חזקות מספרות שהן עושות את זה בשקט, מבלי להשמיע קולות. מצד שני, יש משהו בנשימה עמוקה, בלחוות את הגוף ולהוציא אוויר, שדווקא כן מחבר לחוויית התחושות של הגוף. השאלה היא האם יש צורך להשמיע קולות רמים, שהאישה משמיעה יותר מהגבר". גל כהן טענה ש"הגבר לא משמיע קולות כמו האישה - כי היא כאילו צריכה לענג אותו, לא הוא אותה. מבחינת ההתניה התרבותית והחברתית שנחשבת ללגיטימית". לדבריה, אם גבר ישמיע קולות - הוא ייחשב לנשי. הוא גומר בשקט, כאילו מבלי להניד עפעף.