טלה 21.3־20.4



השבוע מחייב תפיסה בוגרת ורצינית במערכות היחסים שלכם בעבודה. לשם כך יש להציב מספר מטרות שלצורך השגתן כדאי להשקיע זמן ומאמץ. בעבודות שאתם מגישים בולטות יכולות הביטוי וההתמסרות הטוטאלית שלכם, והיכולת המקצועית שלכם עשויה לבוא לידי ביטוי. תיתכן משיכה לאדם מבוגר, והדרך לזוגיות מתבשלת בצורה אטית והדרגתית. 
 טיפ השבוע: שמרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן, הניחו בצד כל דבר הגורם למתח וותרו על מניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג.


שור 21.4־20.5



שישי מומלץ למפגשים חברתיים, להיכרויות ולקניות. מיקום כוכב מרס בבית הקריירה שלכם עד 19 בדצמבר עשוי להעיד כי ענייני קריירה ומעמד יעסיקו אתכם עכשיו. ענייני רגשות ישפיעו על חייכם, ייתכן שתוך כדי נסיעות או מגעים עם חו"ל. 
 טיפ השבוע: קנאה ותככנות עלולות להעסיק השבוע את האנשים סביבכם. היזהרו במיוחד מאנשים שנוהגים בצביעות ובכלל מוטב לשמור על דיסקרטיות.

תאומים 21.5־20.6


הירח החדש שיתרחש מול מזלכם ברביעי–חמישי ידגיש ענייני זוגיות ושותפויות, לטוב ולרע. אתם פעילים ונמרצים. חשוב לכם להיצמד לתוכניות קבועות מראש, אך נראה שכרגע מדובר במשימה לא קלה. מיקום מרס עשוי להעיד כי ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים.


טיפ השבוע: הדברים יתרחשו באופן בלתי צפוי בשבועיים הבאים, וככל שתהיו גמישים יותר, כך תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מההזדמנויות שייפתחו לפניכם. חמישי: התפתחות חיובית בענייני כספים. 



סרטן 21.6־22.7


בזוגיות מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. בהשפעת הצמידות בין ונוס לפלוטו, ההתקשרות עוצמתית. הכל בעל משמעות ומחייב, והיחסים אינטנסיביים עד כדי ערעור הביטחון. לביצועיסטים שבכם יש אנרגיה של קידום, שינויים, רצון, תהפוכות ויוזמות. 
 טיפ השבוע: קיימת נטייה לדריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה שיפוטית. אנרגיה של אילוצים תתקשר לפרידות ולניתוקים. עדיף לדחות קבלת החלטות גורליות ולנהוג באיפוק. 

אריה 23.7־22.8


כדאי להיות מודעים לכך שהשפעת הכוכבים השבוע עלולה לנטרל מגעים זוגיים ורגשיים. הלחצים המופעלים עליכם מגיעים עד סף רתיחה ומלווים באי־שקט שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים. הביקורתיות שלכם או של אלה הסובבים אתכם עשויה להגיע לממדים צורמים. 
 טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים בענייני כספים והשקעות. המתחים והתשישות עלולים לפגוע בכם בריאותית. הקפידו לשמור על מנוחת נפש וגוף. 

בתולה 23.8־22.9


מיקום ונוס במזל גדי בהיבט כריזמטי לפלוטו עשוי להעיד כי המעורבות הרגשית מתחזקת. ונוס עובד בעוצמה על החושים שלנו וגם על היכולת ליהנות מהדברים הקטנים של החיים. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.
 טיפ השבוע: כוכב נפטון מול מזלכם: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות. 

מאזניים 23.9־23.10


תקופת מזל קשת (עד 21 בדצמבר) עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן נשימה. 
 טיפ השבוע: מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור. שימו לב: גלו אחריות ואל תיסחפו למצבים דו–משמעיים או לא יציבים מבחינה רגשית ומקצועית כאחד.

עקרב 24.10־21.11


נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות נקודת מבחן ליחסים. מה שיגרום לכם להבין אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואילו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. 
 טיפ השבוע: ענייני כספים והשקעות מאפיינים את התקופה. האנרגיה מבטאת עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי (מחוץ או מבית) כתוצאה ממניפולציה נחושה להשיג הכל על ידי הפעלת לחצים, לעתים לא אתיים וברוטליים.  

קשת 22.11־21.12


השבוע חשוב להיות מפוכחים ומציאותיים. שימו לב בענייני כספים והשקעות: תחושת הביטחון הכלכלי מסולפת במידה מסוימת. אל תיתפסו לשאננות. רצוי שתתייעצו ותבדקו את השטח לפני שתחליטו. כדאי שלא תיתנו אמון במי שאינכם מכירים היטב, שעלול להטעות אתכם ולגרום לכם הפסד. 
 טיפ השבוע: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים

גדי 22.12־20.1


האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו, וכתוצאה מכך מתגנבת אליכם תחושה של אי־נוחות המפריעה לתפקוד. קיים אלמנט של מתח ואי–שקט, כאילו אתם פועלים בהשפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. ייתכן שאתם ממהרים, לחוצים ופחות שמים לב למה שקורה סביבכם.
 טיפ השבוע: בענייני כספים יש להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. שימו לב לימים ראשון–שני. 

דלי 21.1־18.2


מיקום השמש במזל קשת עשוי להיטיב עמכם ולהבליט ענייני תקשורת וחברה. קשר חשאי עשוי לעורר בכם רגשות עזים שילוו בקונפליקט. 
טיפ השבוע: שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות בענייני כספים והשקעות. 

דגים 19.2־20.3


שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם, והחודשים הבאים יקבעו את טיבם ואת עוצמתם. הזוגיות מרמזת על עוצמה מיוחדת, אבל בשלב זה רצוי להימנע מאידיאליזציה. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא בהמשך. 
 טיפ השבוע: הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים תפריע לכם לראות את התמונה הכוללת. כדאי להיות זהירים בהערכת היכולות שלכם לגבי אנשים ומצבים. הגנו על עצמכם מפני גחמות קרובים או אחרים הגורמים לקונפליקט. טקט וזהירות יהיו לעזר במגעים שלכם השבו