רעיית ראש הממשלה, הגב' שרה נתניהו, תגיש מחר לבית המשפט את גרסתה לערעור בתביעה שהגיש נגדה מני נפתלי. בתצהיר שהגישה נתניהו נכתב כי אין באפשרותה לשתות את כל הכמות של האלכוהול מפאת עסוקה ומשקלה. בן כספית ואריה אלדד אירחו בתוכניתם ב-103FM את פרופסור רפי קרסו, שגם כן מנחה ברדיו, ושאלו אותו על הקשר בין המשקל לבין האלכוהול. רמז, זה לא תמיד קשור אחד לשני



יש בכלל קשר בין משקל לאלכוהוליסט עצמו?

"ממש לא. אדם מבוגר ושמן צריך כמות הרבה יותר גדולה כדי להשתכר, אבל מדובר בעיקר בעניין של סבילות לאלכוהול. יש הרבה שיכורים שהם רזים. אדם שמן בפירוש יכול להיות אלכוהוליסט. מה שקשור הוא כמות השתייה וסבילות לאלכוהול. הסבילות היא אותה סבילות, אני לא מדבר על נתניהו. גם רופא, גם טייס, וגם שדרן רדיו. יש כאלה שמתחילים את כמויות השתייה שלהם בצהריים או אחר הצהריים. אלכוהוליסטים יכולים לשתות גם בבוקר. 

דון פריניון 750 מיליליטר מכיל 10 אחוז אלכוהול. יש 250 מליליטר נקי בכמות כזאת
"זה כבר אלכוהוליזם. מנת אלכוהול זה שליש של בירה, צ'ייסר וויסקי וכוס יין. אם אישה שותה יותר מ-7 או 8 משקאות בשבוע, היא תלויה באלכוהול. אצל גבר זה כמות כפולה. זאת ההגדרה של משרד הבריאות. לנשים יש פחות סבילות לאלכוהול".
"חשוב לדעת, משקה מוגז עלול לחזק את השפעת האלכוהול. ברגע שהאלכוהול מוגז, הוא עולה למוח יותר בקלות. החבר'ה הצעירים מוהלים משקאות אנרגיה עם וודקה וזה נספג הרבה יותר מהר. יש עליה בביטחון העצמי, זה יכול לגרום להפרעה בשיקול הדעת, לערפול חושים, אבל זה גם משחרר מלחצים נפשיים. אנשים חוגגים יותר. חייתי באיטליה תקופה מסוימת. שם מפרקים חצי בקבוק בארוחה, לאחר תקופה מסוימת חזרתי לאץ ושתיתי כוס יין, ופתאום הייתי שיכור. 
ולסיום, כוס יין אדום טוב לגוף פעם ביום, נכון או לא?
"נכון מאוד".