מחקר בדק 52 אלף גברים ונשים בעלי נטיות מיניות שונות, שדיווחו על תדירות האורגזמות שלהם. ד"ר צחי בן ציון, מנהל המרפאה לתפקוד מיני וזוגי במרכז הרפואי 'סורוקה', דיווח על הממצאים לגבי גזית ב-103FM: "כמו שפורנוגרפיה היא עניין של גיאוגרפיה, מסתבר שגם אורגזמה היא עניין של גיאוגרפיה. מחקר שעשינו בישראל מצא שנשים בפריפריה של המדינה נהנות יותר. מסתבר שבמרכז הארץ כנראה יש גירויים אחרים, או שבפריפריה הבעל למד שבשביל להביא את האישה לאורגזמה צריך קודם לעשות קניות בשוק, לצחצח טוב את השיניים ולדאוג שהילדים ישנו, רצוי בהשגחת רופא מרדים, לדאוג לזה שהיא תהיה רגועה כשהיא תחזור מהקניות, ואז היא יכולה להגיע בקלות לאורגזמה".





ד"ר בן ציון הצביע על הסבר אפשרי נוסף: "גלולות למניעת הריון זה פטנט נהדר, שנותן הרבה שקט, אבל זה מדמה בגוף מצב של הריון. יש נשים שבהריון נעשות יותר חרמניות, אבל הרוב נעשות פחות חרמניות. יכול להיות שבמרכז ובתל אביב משתמשים יותר בגלולות".



"הומואים ולסביות יודעים להגיע לאורגזמה ולהביא לאורגזמה יותר טוב מהטרוסקסואלים", הוסיף ד"ר בן ציון, "משום שגבר יודע לטפל בגבר ואישה יודעת לטפל באישה טוב יותר. גברים רבים לא יודעים איפה הדגדגן. אנחנו מפתחים עכשיו עם 'ווייז' תוכנה חדשה למציאת הדגדגן. והם לא מוכנים ללמוד. ההוא שהיה ב'גולני' וכבש איזו גבעה, הוא יתנו לו כיוונים? הוא יודע לבד. 'תני לי אני'. בכלל גברים רגילים לא מבקשים כיוונים".