להעביר כסף דרך הטלפון

להחזיר 20 שקל שלווית מחבר, לתת כסף למתנה שקונים לחברה מהעבודה, לקבל בחזרה את הכסף של הכרטיס להצגה שקנית לחברה – פעולות קטנות שמלוות את חיינו ובדרך כלל כרוכות בהליכה לכספומט או בנבירה וליקוט של מטבעות מהארנק.

כנראה שאנשים רבים נתקלים בסיטואציות מעין אלו, מה שמסביר את מבול האפליקציות להעברת כספים שממלא את חנויות ההורדות. Pepper (בנק לאומי), Bit (בנק הפועלים) ו- PayBox(שנקנו לאחרונה ע"י בנק דיסקונט) עושות את הפעולה הזאת לפשוטה ובאופן בטוח ומאובטח.

בקליק אחד אפשר להעביר סכומי כסף בין חברים, באופן ידידותי למשתמש וקל לתפעול. האפליקציות מחייבות או מזכות את כרטיס האשראי בשניות, חלקן כוללת מסך שמח של קונפטי בסוף. חפשו אותן בחנות האפליקציות.

להעביר כסף בין חברים בשלושה קליקים. צילום: shutterstock
להעביר כסף בין חברים בשלושה קליקים. צילום: shutterstock

 
להכניס בר מים תמי4 הביתה

מעטים מאיתנו עוד מוזגים מים לשתייה ישר מהברז. הצינורות הישנים בבתים, הכתבות על איכות המים בישראל ועוד כהנא וכהנא דחקו את מי הברז הרגילים החוצה מחיינו לטובת פתרונות אחרים. חלקנו סוחבים בקבוקי מים מהסופר, חלקנו ממלאים שוב ושוב קנקנים לסינון מים. אתם מכירים את זה, נכון?

ובכן, בר מים הוא פתרון יעיל ונוח להפסקת צריכה של בקבוקי פלסטיק מזהמים או מילוי חוזר של קנקנים. מדובר במכשיר שמקצר את הפעולות הכי פשוטות של החיים כמו למזוג מים קרים לשתייה או רותחים לקפה לכדי לחיצת כפתור.

בכל רגע ביממה מתקבלים בקליק אחד מים טעימים ובריאים, מבלי לסחוב או לאגור את כל הפלסטיק הזה בבית. לאחרונה השיקה חברת שטראוס מים בר מים תמי4 חדש ומתקדם, שעושה מים מוגזים. לא סתם מוגז, אלא כזה שאפשר לקבוע את עוצמת ההגזה והמכשיר אף לומד אוטומטית את הרגלי השימוש של בני הבית!

מדובר במוצר אחד שפותר בעיות גדולות. הוא אינו מזהם את הסביבה כמו בקבוקי פלסטיק, מאפשר מים בכל טמפרטורה וללא המתנה ופשוט גורם לכל המשפחה לשתות יותר מים – וזה הכי חשוב (על פי סקר שנערך במאי האחרון, באמצעות מכון שילוב I2R).

בר מים באבל פלוס תמי 4. צילום: יח"צ
בר מים באבל פלוס תמי 4. צילום: יח"צ


                                                  רוצים את בר המים המתקדם בעולם אצלכם במטבח? לחצו כאן >>

לאמץ רובוט

השואב הרובוטי כבש את בתי האב בישראל בסערה. אם בהתחלה חשבנו שמדובר בגימיק חולף, נראה שמדובר בחבר חדש, שהוא כאן להישאר. הוא עובד כשאנחנו לא בבית, יעיל במיוחד וכמה כיף לחזור מהעבודה לבית נקי.

הוא קטן ולא צריך מקום אחסון גדול, הוא מנקה בפינות ואם יש חיית מחמד בבית, שיערות בכל מקום הן נחלת העבר. ויותר מזה, יש לכם חתול? חכו לראות שהוא יחליט לקחת טרמפ על השואב מהמטבח לסלון וכך יכניס השואב גם רגעים של צחוק ונחת הביתה.



ללכת עם הרוח

זה ישמע לכם מוזר, זה ישמע לכם בלתי סביר, אתם תשאלו את עצמכם מי העורך שהכניס לפה פריט מיושן ובלתי טכנולוגי כל כך. ואם אתם אומרים זאת לעצמכם, כנראה שמעולם לא ניסיתם.

בקיץ הישראלי מניפת יד פשוטה היא הדבר שיכול להפוך כל יציאה מהבית מסיוט מיוזע, לחוויה לגמרי סבירה. בבית הקפה, בתחנת האוטובוס, בתור בסופרמרקט או במופע אופרה בפארק, המניפה תהפוך אתכם לאנשים היחידים היבשים באזור.

אין באמתחתנו נתונים מדעיים, אך מניסיון ארוך שנים שלנו נוכל להעיד כי מניפת יד פשוטה, מפחיתה מעומס החום בכ-30%. היא מייצרת משב אוויר משמעותי יותר מכל מאוורר נייד, שבלאו הכי מתקלקל תוך יומיים.

לגברים יהיה אולי קצת יותר קשה להתרגל לתנועה, אבל מומלץ שלא לנפנף את הרעיון, לפני שמתנסים קצת בנפנוף. המניפה מתקפלת ונכנסת לכל תיק ואפילו אל כיס המכנסיים האחורי, יש היום מניפות בשקלים בודדים כמעט בכל שוק או חנות פיצ'יפקעס, אפשר להזמין מסין מניפות בדולר ורבע ואפשר להתחיל באוסף מרשים של מניפות מכל העולם. אבל לא חייבים להגזים.

המאוורר האישי האנלוגי שלך. צילום: shutterstock
המאוורר האישי האנלוגי שלך. צילום: shutterstock


שקית-סל רב פעמית


אם כבר נסחפנו אל מחוזות הלאו-טק, החלטנו להישאר כאן עם עניין קטן, שעושה שינוי גדול. חוק השקיות כבר כאן, ומעבר לעובדה שכל שקית עולה כסף (גם אם ממש מעט), השימוש בשקיות, לשמחת כולנו, יוצא אט אט מהאופנה וכבר פשוט לא נעים להיסחב עם הדבר הקליל הזה, שהורג עשרות אלפי בעלי חיים בשנה ומטנף את הסביבה.

לתיק הבד הרב פעמי ידיות ארוכות יותר מלכל שקית ניילון ולכן יכול להיתלות על הכתף ובכך מקל באופן משמעותי על ההליכה בחזרה הביתה מהסופר או אל העבודה עם קופסת הממולאים ועוף שנשארו משישי ותחממו בצהריים.

מחלקים אותן או שניתן לקנות אותן ממש בזול כמעט בכל מקום וההמלצה שלנו: התחילו לאגור. שיהיו באוטו, עוד אחת בכניסה לבית, אחת בתוך עגלת הקניות המשובצת שלכם, אחת שתלויה במטבח ועוד אחת במגרה בעבודה. הן מעולות לכל מטרה – לסופרמרקט כמובן, לקופסת האוכל שלוקחים לעבודה, כשצריך עוד תיק קטן לבגדים להחלפה למשל, או כל דבר שעד היום הייתם משתמשים למענו בשקית ניילון. החליפו את הניילון בשקית בד, זה יקל עליכם ויהפוך אתכם לידידותיים יותר לסביבה.

 
                                        יותר קל, יותר מרענן: הכניסו תמי4 הביתה וכל המשפחה תשתה מים>>
 

*הכתבה נכתבה בשיתוף שטראוס מים