השבוע בפינת החי שוחח יניב מורוזובסקי עם גיא מור מצער בעלי חיים רמת גן והסביבה. לדבריו, בלב עונת האביב עשרות גורי חתולים ננטשים, ולכן העמותה פתחה בקמפיין "אחד מתוך 26" לאימוץ הגורים המקסימים שננטשו ונקלטו בבית המחסה בחודשים האחרונים. לדברי גיא, אם נתקלנו בגור שנראה אבוד, חשוב לא לגעת בו - בטח אם הם מייללים בקול ונראים חיוניים. "מגע עימם עלול להרחיק את האם ולחרוץ את גורלם", אמר.



מידע על טיפול בחתלתול יונק והימנעות ניתן למצוא כאן.



מחפשים לשחק ולאהוב. נאמר ונאלה
מחפשים לשחק ולאהוב. נאמר ונאלה





להאזנה לתוכנית



בנוסף לכך, בפינה דיברנו על שני גורים בשמות האקזוטיים נאמר ונאלה. "הם נס אמיתי. הגיעו בשגר של שישה, יחד עם ארבעת אחיהם לבית המחסה", סיפר, "בעודם יונקים אמרו לנו שהם לא ישרדו. כי גורים בגיל הזה ובמצב שלהם פשוט לא שורדים. אנחנו לא וויתרנו, ולמרות מצבם נלחמנו עליהם כל יום, אשפוז, נוזלים המון אהבה עד שמצבם השתפר כי ידענו שמגיע להם לחיות".



נאמר ונאלה הקטנים גדלו, התחזקו - וחיזקו זה את זה עד שמצבם השתפר והם ניצלו. וזה היה שווה כל רגע. "נאמר ונאלה הם מהגורים המקסימים האלה שרק רוצים להתלטף ולשחק ולתת נשיקות בפנים. הם גוש של אהבה ומתיקות, ומגיע להם בית שידע לתת להם את כל הטוב אחרי כל מה שהם עברו", הוסיף מור.


יום האימוץ במסגרת הפרויקט מתקיים ממש היום (שישי) וגם בשבוע הבא מ־11:00 ועד 15:00 ברחוב חפץ חיים 4 בתל אביב. לפרטים נוספים אפשר לטלפן להילה מהעמותה: 053-6209352.



הראיון שודר בתוכנית "סיכום שבוע", כל שישי בין 08:00 ל־10:00 ב־eco99fm.




 


לעוד מוזיקה מעולה