טרנד מסוכן: שחר בוסקילה בת 9 מטבריה הופנתה הבוקר (שלישי) בדחיפות למרפאת העור במרכז רפואי העמק, בעקבות דלקת קשה בעור שנוצרה בכפות ידיה, לאחר ששיחקה בסליים שיצרה בביתה מנוזל ג'ל לכביסה, דבק וחומרים נוספים.  סרטוני הדרכה מופצים ברשת בכמויות מסחררות, מה שהופך את המשחק הזה למסוכן הרבה יותר. לא תמיד השימוש בחומרים הכימיים הוא מדויק ויכול לגרום לתאונות קשות. 
סליים, למי שלא יודע, הוא למעשה סוג של פעולה מעבדתית המייצרת פלסטלינה שקופה, צבעונית וניתן ללוש אותה ולשחק איתה וליצור באמצעותה צורות שונות. הטרנד הזה התפשט בעולם וגם בישראל. אצל שחר, שניסתה להכין סליים, החלה תגובה של רגישות מקומית בעור הידיים. היא קיוותה שזה יחלוף מעצמו, אלא שמצב העור החמיר מאד ועצמת הכאב והצריבה בעור התגברו ובעקבות כך הופנתה בדחיפות אל מרפאת העור במרכז רפואי העמק.
ד"ר נאדר רחאל, ממחלקת העור במרכז רפואי העמק סיפר: "שחר הגיעה אלינו עם דלקת חריפה, פריחה צורבת וכואבת, נפיחות ושלפוחיות בעור כפות הידיים בעקבות המגע עם החומרים הכימיים שמהם הרכיבה את הסליים, בהם נוזלי הכביסה ודבק. היא אובחנה כסובלת מדלקת עור שנוצרת כתוצאה ממגע עם חומרים. מדובר בחומרים כימיים העלולים לגרום לבעיות עור מסוג זה ואנו שבים ומזהירים את ההורים שלא לאפשר לילדים לבוא במגע עם חומרי ניקיון, דבקים  וחומרים כימיים מכל הסוגים".

הרופא הוסיף כי "הטיפול במקרה זה כולל חבישות של כפות הידיים עם משחה אנטיביוטית כדי למנוע זיהום בעור וכן טיפול המשלב אנטיביוטיקה עם סטרואידים, ובתקופה הקרובה היא תהיה במעקב רפואי שלנו כדי לוודא שהדלקת חולפת ושלא מתפתח זיהום בפצעים ובשלפוחיות שנוצרו".