רבות נכתב כבר על חשיבותה של פעילות גופנית ועל תרומתה הן לבריאותינו הפיזית והן לבריאותנו הנפשית. נעשו אינספור מחקרים על היתרונות הללו, וכן על התמורות של סוגים שונים של פעילות. בין היתר נמצא שעיסוק בפעילות גופנית באופן קבוע מחזק את הגוף ותורם לירידה במשקל, משפר את הריכוז שלנו ומעלה את רמת האנרגיה שלנו. השאלה היא מהי הפעילות הגופנית המועדפת? תלוי את מי שואלים. יש מי שיגידו שצריך לבחור בפעילות שאוהבים ונהנים ממנה, דבר שנעשה תוך כדי ניסוי וטעייה. אחרים יומרו שיש לבחור בפעילות ששורפת הכי הרבה קלוריות ותורמת לחיטוב הגוף.

אך התשובה לכך היא כנראה הרבה יותר מורכבת מזה, וכוללת שילוב כל הגורמים הללו. על מנת לעזור למתלבטים לבחור חברת  Forza Supplements פרסמה לאחרונה רשימה של 50 הפעילויות הגופניות ששורפות הכי הרבה קלוריות, תוך התבססות על הפעילויות הפופולריות ביותר. אומנם לא חייבים לבחור בתחום ששורף הכי הרבה קלוריות, אך זה שיקול שאפשר לקחת בבחירת הפעילות המועדפת עלינו.
 
 forzasupplements. הפעילויות ששורפות הכי הרבה קלוריות
forzasupplements. הפעילויות ששורפות הכי הרבה קלוריות

הרשימה הארוכה מכילה תחומים מגוונים מאוד של פעילויות, ביניהן אפילו פעילויות יומיומיות כמו טיול עם הכלב (פעילות השורפת 136 קלוריות לשעה), דרך ניקיון הבית (102 קלוריות לשעה) ואפילו צפייה בטלוויזיה (0 קלוריות בישיבה 20 בעמידה). אלו תחומים מאוד שגרתיים, שאומנם לא שורפים הכי הרבה קלוריות, אך בהחלט קלים לביצוע והתמדה.

לצד פעילות אלו, נמצא שהפעילות ששורפת הכי הרבה קלוריות היא איגרוף, ובשעה של אימון מסוג זה תשרפו בממוצע כ-800 קלוריות. במקום השני נמצא משחק הסקווש (758 קלוריות בשעה), ומעט אחריו חתירה (740 קלוריות בשעה), אך רק אם זה נעשה בטבע. חתירה במכשיר חתירה בחדר כושר תשרוף לכם רק 440 קלוריות בשעה. במקום הרביעי נמצא ספורט שהפך פופולרי בשנים האחרונות, ריצה, במהלכה שורפים כ-700 קלוריות בשעה, תלוי בקצב. גם בתחום זה, הודגש כי הוא יעיל יותר כשהוא נעשה בחיק הטבע, מבחינת שרפת קלוריות. 
 
forzasupplements. הפעילויות ששורפות הכי הרבה קלוריות
forzasupplements. הפעילויות ששורפות הכי הרבה קלוריות


חובבי הסקס ישמחו לדעת כי אומנם הוא לא נמצא בראש הרשימה, אך הוא שורף כמות מכובדת של קלוריות. במהלך שעה של סקס גברים שורפים 200 קלוריות בממוצע, ונשים כ-138 קלוריות. עדיין מתלבטים באיזו פעילות לבחור? נסו מספר תחומים, תוך שמירה על ראש פתוח, עד שתרגישו "קליק" עם פעילות מסוימת. בהצלחה.