סיבוכים בכניסה להיריון הם דבר שכיח בימינו, אך נדמה כי הסיפור של סיגלית ונתן דרסינובר, פשוט שילב בתוכו נס גדול מאוד, לאחר שכבר ויתרו על החלום לילד משלהם בעקבות בעיה גניקולוגית כרונית.

לאחר שהרופאים הציעו לסיגלית לעבור כריתת רחם, היא כבר קבעה מועד לניתוח, אך שמונה ימים לפני מועד הניתוח, גילתה שהיא בהריון. בשבוע שעבר נולד בנם הראשון ירין, כשהאינטואיציה של סיגלית שיחקה תפקיד מרכזי. בראיון ב-103FM היא סיפרה בהתרגשות על המאורע המאושר. 
 
ירין וההורים הטריים. שיהיה במזל. צילום עצמי


"אחרי שכבר כמעט הרמנו ידיים לאחר אין ספור בדיקות וביקורים אצל רופאים מומחים כשכולם אמרו לנו שאין עוד סיכוי שאוכל ללדת. בתוכי החלטתי שאני לא מוותרת אך בלב כבד הסכמתי לעבור ניתוח כריתת רחם. שמונה ימים לפני הניתוח ביצעתי בדיקת הריון לאחר שלא הרגשתי טוב במשך שבועיים וגיליתי שאני נושאת ברחם ילד. משהו בתוכי גרם לי לחשוד שאני בהריון וברגע שגיליתי שזה אכן נכון, כמעט וחטפתי התקף לב.

"הרופא שלי ברמב"ם אמר לנו שהוא כבר 30 שנה במקצוע וזו פעם ראשונה שהוא נתקל במקרה שכזה, הוא היה בהלם. למזלנו נולד בננו הראשון ירין באושר גדול, אנחנו מאושרים מאוד מהמתנה שקיבלנו ולא משנה כמה הוא יבכה ולא ייתן לנו לישון בלילה אנחנו לעולם לא נפסיק להודות על המתנה שקיבלנו. אסור לוותר, גם כשכולם אומרים שאין סיכוי ישנם דברים גדולים מאיתנו שיכולים לשנות הכל. משהו בתוכי לא נתן לי לוותר וזה הצליח לנו, ממש מתנה לחג הפסח, מתנה גדולה ויקרה מפז שממלאת אותנו כל יום מחדש".