בשורה טובה לחולי אי־ספיקת כליות המטופלים בדיאליזה: חברת פרזניוס מדיקל קר תאפשר למטופליה היוצאים לחופשה בארץ או בחו"ל להמשיך את הטיפולים היומיים שלהם הם זקוקים בכל מקום ואתר שאליו הם נוסעים, באמצעות 3,800 מכונים ברחבי העולם ו־30 מכונים בישראל. המשכיות הטיפול בחולי דיאליזה היא קריטית, ולכן שירות זה יאפשר לחולים לנצל את תקופת החגים לחופשה בחו"ל או בארץ בראש שקט. מגוון מרכזי הדיאליזה ברשת של פרזניוס בעולם מצוידים במכשור זהה ומציעים את אותן רמות השירות שאליהן רגילים המטופלים בארץ, כך שהטיפול לא ייפגע.



לימור ברגר, סמנכ"ל תפעול פריזניוס־ישראל: “הצורך לעבור דיאליזה שלוש פעמים בשבוע לא צריך להפריע לחולים לצאת לחופשות ברחבי העולם. שירות 'דיאליזה בחופשה' מתאפשר הודות לרשת המכונים הנרחבת של פרזניוס ברחבי העולם, המעניקה לחולים את האפשרות להמשיך את הטיפול כרגיל". פרזניוס מדיקל קר, הספקית הגדולה בעולם של מוצרים ושירותים לאנשים הסובלים ממחלת כליה, פעילה בישראל משנת 2016. החברה מוכרת מוצרי דיאליזה ומספקת טיפול דיאליזה במרכזיה הרפואיים.



בעולם כ־3.3 מיליון בני אדם הזקוקים לטיפולי דיאליזה סדירים. באמצעות רשת של 3,790 מרכזי דיאליזה, פרזניוס מדיקל קר מספקת טיפולים ל־322,253 איש בעולם. במקביל לעסקי הליבה שלה, החברה מספקת שירותים רפואיים קשורים בתחום תיאום טיפולים בכל הקשור לתיירות פנים וחוץ. פרזניוס מדיקל קר נסחרת בבורסה של פרנקפורט (FME) ובבורסה של ניו יורק (FMS).



למידע נוסף, בקרו באתר החברה