1. ספיישל מהים


בערב הוולנטיינ׳ס מציעה מסעדת aria, בניצוחו של השף גיא גמזו, חגיגת אהבה קולינרית עם ספיישלים אורגינל מהים, לצד התפריט הקבוע + מסיבה שבה יתקלט די. ג'יי ישראל אהרוני.



aria ממוקמת במבנה דו־קומתי ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. המסעדה נמצאת בקומה העליונה, ובקומת הכניסה ממוקם בר הלאונג' שמציע חווית בילוי קלאסית־מודר־ נית. בין מנות הספיישלים: טורטליני שרימ־ פס, קרפצ'יו תמנונים עם צזיקי עזים, קלמטה ואורגנו. מומלץ להזמין מקום מראש.



מסעדת aria, נחלת בנימין 66, תל אביב



2. אהבה ויין


מלון "אמירי הגליל" הממוקם על הכביש המתפתל בין עכו לצפת, ליד מושב אמירים, משקיף על נוף עוצר נשימה מול הכנרת ורמת הגולן, ומזמין לסופשבוע של "אהבה ויין". האירוח כולל לינה לשני לילות על בסיס חצי פנסיון, ארוחת ערב עשירה, ארוחת בוקר גלילית, הרצאה בנושא זוגיות בראי הקבלה: "כולם רוצים אהבה... מהי אהבה?"; וטיול יין מודרך, כולל טעימות וכניסה ליקבים. להזמנות: 6989815־04



3. 50 גוונים של אהבה


מתחמי הסינמה סיטי גאים להציג בערב הוולנטיינ'ס, בהקרנת בכורה עולמית וחגי־ גית, את הסרט המדובר "50 גוונים של אפור" בכיכובם של ג'יימי דורנן ודקוטה ג'ונסון. הסרט יוקרן במתחמי ^vip של הסינמה סיטי בפי גלילות, ראשון לציון וירושלים.



בנוסף, מתחמי ה-vip יקושטו במיוחד עבור הזוגות האוהבים, וחוץ מהמאכלים והשתייה שמציעים המתחמים הנ"ל, תימזג לזוגות שמפניה בלי הגבלה.



4. אבל את רוצה לנסוע לטבריה


בספא חמת קיסר שבמלון קיסר בטבריה מציעים בילוי רומנטי ביותר: אירוח בליל הוולנטיינ'ס דיי. בתפריט: קבלת פנים במתחם בריכת התרמו־מינרליים החמים, עם נרות ריחניים, שמפניה, פטיפורים ומוזיקה רומנטית מסרטים ידועים. בריכת המים הת-רמו-מינרליים החמים מוארת בתאורה פנימית מיוחדת בצבעי אדום, ורוד, כתום וטורקיז. במהלך הרחצה יוגש לכל אישה ורד, ועל שפת הבריכה יגיש ברמן לבני הזוג יינות, שמפניה, משקאות קלים, גבינות ופירות אקזוטיים. לאחר מכן יוזמן הזוג למסז' זוגי, בשילוב גרגירי מלח ארומטיים וקרמים ריחניים. אחרי המסז' יוזמנו בני הזוג לסאונה רטובה או יבשה + מיצים טבעיים סחוטים.



5. מיטה זוגית מפוארת



צילום: יח"צ

מלון "דיויד ים המלח ריזורט וספא", מציע בסוף השבוע של הוולנטיינ'ס דיי את הסוויטה המפוארת ביותר, סוויטת מצדה, למי שרוצה לחגוג את חג האהבה בפאר. בסוויטה יחכו לזוג מיטה זוגית מפוארת, מקושטת בעלי שושנים, בקבוק שמפניה, שוקולדים, מסז' לשניים בספא עם בקבוק יין וג'קוזי פרטי, ארוחת בוקר שמוגשת בחדר עם פינוקים ומנות מיוחדות, מרפסת גדולה המשקיפה לים המלח, עם הפתעות מתוקות בערב ההגעה, חדר אמבטיה מעוצב וסלון מרווח. הצוות ידאג לפינוקים לכל אורך השהות. 6. אהבה תלת־ממדית






6. אהבה תלת מימדית


מסעדת שגב בהרצליה, שעברה לאחרונה מתיחת פנים עם השפה הקולינרית החדשה שהשיק השף שגב משה - segevart#. המנות החדשות של השף מוגשות על בסיסים עם תמונות תלת־ממדיות שונות, שעליהן מורכבות המנות באופן יצירתי, המשתלב עם ההדפסה בפרופורציות מדויקות, כך שהמנה המתקבלת על הצלחת, חלקה אמיתית ואכילה, וחלקה רק אשליה אופטית - המשלימה את המנה לחוויה עיצובית מרגשת.



החוויה הקונספטואלית החדשה מתורגמת גם בעיצוב החדש של החלל, פרי יצירתו של מעצב הפנים ירון טל. עיצוב המבוסס על וידיאו־ארט דיגיטלי של אמן הווידיאו רן סל-בין, המוקרן על הקיר המרכזי, ומציג מחול של חומרי גלם קולינריים, שעוברים טרנספורמציה בהילוך איטי, וגורמים ללקוח להישאב לתוך חוויה אמנותית וקולינרית כאחד.



7. אהבה מתוקה


אומרים שאין חיבור חזק יותר מהחיבור בין אהבה ושוקולד. חג האהבה הבינלאומי משמש מזה שנים גם כחג השוקולד, שהפך לאחת המתנות הפופולריות לביטוי אהבה. בחג האהבה הקרוב מזמינה רשת "מקס ברנר״ לחקור את יחסי הגומלין ארוכי השנים בין השוקולד לאהבה, עם תפריט זוגי מתקתק ומעורר חושים + מארזי אהבה רומנטיים מתמיד.



בסוף שבוע האהבה יוצע גם תפריט שרינג זוגי, שכולל, בין היתר: פונדו לב־ חירתכם, סיגר שוקולד, מיני מילקי עם כדורי ופל ועוד.



8. אמבטיית קצף


אמרלד ספא במלון דן פנורמה בתל אביב מציע חבילה זוגית אטרקטיבית: אמבטיית קצף עם שמנים ארומתרפיים בחדר זוגי לאור נרות; פילינג גוף לכל אחד במגוון עשיר של ניחוחות לבחירה - יסמין, פצ׳ולי, ילנג ילנג ועוד; ועי־ סוי אבנים חמות או ארומטי עם שמנים, על בסיס בחירה אישית. משך הטיפול: 90 דקות.



מלון דן פנורמה, קויפמן 10, תל אביב



9. אהבה במרומי הצוק


צוק מנרה. צילום: דרור ארצי 

לודג' מנרה, מתחם האירוח המחודש של צוק מנרה, מציע לרגל הוולנטיינ׳ס דיי ״סופ״ש של אהבה״. הקונספט: רע־ נון אווירה לזוגות שמאסו בשגרה. התסריט: הלב והנפש יתמלאו אנרגיה לנוכח נוף עוצר נשימה הנפרש ממרומי הצוק. הוסיפו לזה פעילויות אקסטרים של צוק מנרה, סלסלת פיקניק מפנקת שתכלול גבינות ויין, וטיול ריינג׳רים לאורך הב־ ניאס - או טיול רכוב בקלאב קאר באגמון החולה - והרי לכם בילוי זוגי מושלם.



הלודג' מונה 55 חדרים הפזורים על פני חמישה מבנים, חדר אוכל, לובי, אולם כנסים ובית כנסת. הנוף הנשקף מכל פינה במתחם, כמוהו כציור כפרי - הרי הגולן, החרמון ועמק החולה ממול.



צוק מנרה. כביש 90, בין ראש פינה לקריית שמונה.



טל': 6908198־04. 10.




10. ערב חושני באחד העם


במסעדת ״טאפאס אחד העם״ יחגגו את ערב הוולנטיינ'ס דיי בערב ספרדי לוהט, עם תפריט מיוחד שקורץ מחומרי גלם יצריים וחושניים, שאותו הרכיב שף תום פישר. במהלך כל היום והלילה ירוצו מה־ מטבח מבחר מנות הטאפאס הקלאסיות, במעטפת מאוהבת חדשה, לצד ספיישלים ברוח יום האהבה, שאותם ניתן לאכול יח־ דיו. מומלץ בחום לחלוק עם הידיים בחו־ שניות. בין המנות: טארט טאטן בצל וטו־ לום, סקאלופס פטריות שחורות, ניוקי מריקוטה דלעת ומרווה, ניוקי בורגיניון ועוד.



בנוסף יגיע צלם מ־19:30 עד 23:00 ויצלם את האורחים חוגגים את החג הרו־ מנטי בשנה. התמונות יעובדו לכדי מגנ־ טים ממותגים של הטאפס, והלקוחות יק־ בלום אישית ביד.



"טאפאס אחד העם". אחד העם 27, תל אביב



11. צל עץ תמר ואור ירח


״מעיין האהבה״, הממוקם במועצה האזורית תמר, הוא מעיין עין פלוטית (על שם אחת מבנותיו של לוט, אחי אברהם המקראי), או בכינויו: מעיין האהבה, הממוקם ליד המושבים נאות הכיכר ועין תמר. מדובר במעיין קטן, פינת חמד טבעית ויפהפייה, החבויה בין סבך עצי דקל הגדלים בתפזורת, מסתירים את המעיין מהכביש ויוצרים פינה אינטימית ושקטה המהווה מפלט צונן ורטוב.



מי המעיין, הנובעים תחת עצי הדקל, הנם מים צלולים, נעימים ומליחים מעט, ותענוג לטבול בהם בימים חמימים. ניתן לשלב גם מסלול הליכה בסביבת המעיין, וללכת בשביל טבעתי היוצא ממנו אל מלחת סדום, החושף עולם עשיר של החי והצומח באזור מיעלים המתרוצצים סביב, שלווה תהומית של המדבר, ומזג אוויר נעים ואביבי. תחילת המסלול בכביש הכניסה לנאות הכיכר שבמועצה האזורית תמר, משם נסיעה של כ־5 קילומטרים עד שמגיעים לקבוצת עצי תמר והמעיין שבמקום (יש לשים לב לשילוט). המסלול קל מאוד להליכה ומתאים לפיקניק רומנטי. כמובן שניתן לשלב עם לילה רומנטי בים המלח.



12. אימפריית החושים


Sheva Spa מזמין לחגוג את הוולנטיינ'ס על פי מיטב המסו־ רת התאילנדית. מתברר שבתאילנד, וולנטיינ'ס דיי הוא חגיגה אמיתית לעי־ ניים. הרחובות מקושטים בוורוד ובאדום, ורדים, בובות ושוקולדים בצורת love מפוזרים בכל מקום, ובבתי הקולנוע והמ־ סעדות רצים מבצעי מכירות לוהטים. אפילו במועדון הוויסקי הכל פור פרי.



ספא sheva מזמין אתכם לפינוק חושי בסגנון תאילנדי: אווירה אותנטית המשלבת את הריחות, העיצוב והמנטליות. עוד ברפרטואר: ״שבעה פינוקים בסגנון תאילנדי בחבילה זוגית אחת״ - הרגשה של פינוק השמור לבני מלוכה בלבד.



Sheva Spa, הירקון 205, מלון הילטון, קומה 11, תל אביב



13. בירה ומצב רוח


עם כל הכבוד לוולנטיינ'ס, לא חייבים להעמיק את האובר ולגמור עם הנג אובר. בירה טובורג דאגה לבני התמותה, אלה שמסתפקים בכוס בירה צוננת על הספה בבית. התוצאה: rich love - מהדורה חגיגית של טובורג עם מגוון עשיר של מסרים אקסצנטריים שאפשר להקדיש למי שאוהבים. rich love נועדה להביא לביטוי את כל עושר הגוונים האותנטיים, העוצמתיים ומלאי החיים של האהבה. לפי טובורג, אהבה זה לא רק לבן/ בת זוג. אהבה זה גם לבוס, לכלב, לשכנה, למשפחה, לחבר טוב, ולאחת שהיופי שלה יישאר כאן לתמיד. וגם לכל אלה שכל הוולנטיינ'ס הזה לא ממש בראש שלהם. המארז כולל שישה בקבוקים שעליהם מס־ רים, טעמים וסיבות לשתות את הטובורג שלכם גם בוולנטיינ'ס. בנוסף, מארז פח מהודר הכולל תחתיות בעיצוב מרהיב. •