שבת בבוקר, יום לא כל כך יפה. אבל חייבים לצאת קצת עם הילדים, וחברים טובים הגיעו לביקור מולדת, אז מתארגנות ביחד כמה משפחות ונוסעים למתחם "שחק אותה" בפארק התעשייה עמק חפר. הדבר הראשון שנתקלנו בו היה המחירון בכניסה, 85 שקלים לילד, 65 שקלים למבוגר. משפחה ממוצעת כמונו, עם שני ילדים שכבר מתים להיכנס, צריכה להיפרד מ-300 שקלים עבור הבילוי. משפחות עם יותר ילדים או עם נספחים כמו סבים וסבתות יכולות לגרד את ה-500 שקל בכיף אם לא יותר מזה.



רגע לפני ששברנו את קופת החיסכון של הילדים, קיבלנו גלגל הצלה בזכות מבצע 1 1 של לאומי קארד. מיד שלפתי את הסמארטפון, הזנתי מספרי כרטיס ותעודת זהות וקיבלתי קוד מבצע. שמחה וטובת לב ניגשתי לקופה רק כדי לשמוע שללא הכרטיס הפיזי אי אפשר לקבל את ההנחה. ניסינו לדבר על ליבם, הסברנו להם שגם על כרטיסי קולנוע ופיצה אפשר לשלם בטלפון – אבל נתקלנו בחומה בצורה, שלא לדבר תוקפנית וממש לא נחמדה. עשינו את ה1 1 שלנו, והחלטנו להיכנס בכל זאת. הקטנים נלהבים, כולנו הגענו במיוחד, אז לא נורא, הילדים יצטרכו לממן את האוניברסיטה בעצמם.



הלאה, נכנסנו. את פנינו קידמה משחקייה לא מאד גדולה, אבל מוזנחת למדיי. הילד הקטן (3) כמובן נהנה מהמכוניות המתנגשות, הרכבת, הקרוסלה והטרמפולינות. הילד הקצת פחות קטן (4.5) התרשם גם ממשחקי המחשב. אבל היי, הם נהנים גם בגן שעשועים ממוצע ללא כרטיס כניסה בעלות מוגזמת. חוץ מהמשחקים הבטיחו לנו גם תערוכת דינוזאורים. הגענו לחדר נוסף שבו היו כמה בובות של דינוזאורים גדולים אבל לא מאד אמינות, חלקן זזות. בתור בוגרים של תערוכת הדינוזאורים בעזריאלי, הספיקו לנו פחות מחמש דקות כדי לסמן וי ולחזור לאולם הגדול.



הבטיחו לנו גם שלהורים יש פינות ישיבה נוחות, ובמקום אמנם פזורים לא מעט ספסלים, אבל למרות ההצהרה שהמקום מחומם רובנו העדפנו להישאר עם המעילים, שלא לדבר על נזילות רבות מהתקרה שאילצו אותנו לשנע את עצמנו מספסל לספסל. חברים עם תינוקת שביקרו בשירותים ובפינת ההחתלה דיווחו על טמפרטורה נמוכה במיוחד ועל הזנחה לא נעימה בכלל.




קר ולא מתוחזק. השירותים של "שחק אותה"



אמנם ציפינו לבלות במקום שלוש ארבע שעות, אבל בפועל תוך שעתיים כולנו הגיעו למסקנה שמיצינו, והמשכנו לתחנה הבאה – ארוחת צהריים. בדרך חזרה הילדים אמרו שהיה כיף, אבל אנחנו חושבים שאפשר למצוא דרכים הרבה יותר זולות ונעימות עבור ההורים כדי להעביר שעתיים של יום שבת גשום. אין ספק שמישהו פה אכן שיחק אותה, אבל כנראה שאלה הבעלים של המקום, שיודעים לנצל היטב את מצוקת הבילויים של ימי החורף כדי לעשות קופה על חשבוננו.



שחק אותה, פארק התעשייה עמק חפר


פתוח בשבתות בין השעות 10:00-17:00.


טלפון: 058-4009808 , 09-8847270