אם עד היום הזמנתם את הנופש שלכם בחו"ל באמצעות סוכנות נסיעות, היום ניתן לחסוך בזמן יקר ולהזמין במהירות ובקלות את הנופש או הטיול בו מעוניינים באמצעות אפליקציה מיוחדת אותה מורידים לסמארטפון. מה היתרונות של אפליקציית סוכנות נסיעות לעומת נסיעה אל סוכנות הנסיעות.
סוכנות נסיעות- על מה מדובר?

סוכנות נסיעות היא אותו מקום אליו הגענו כאשר החלטנו שאנו מעוניינים להתחיל ולטייל בעולם או כאשר החלטנו לקחת חופשה של כמה ימים ממקום העבודה על מנת ליהנות מנופש בארצות הברית, אחת ממדינות אירופה ומדינות נוספות במזרח וברחבי הגלובוס.

סוכנות הנסיעות נבנתה על מנת לתת לנו את המענה הטוב ביותר לנסיעה. כאן קובצו להם יחדיו סוכני נסיעות שהוכשרו בתחום ומאגר נתונים ענק של טיסות, בתי מלון, חברות השכרת רכב, חברות ביטוח שהציעו ביטוח נסיעות לחו"ל ואילו הסוכן הוא שזה שתיווך בין הלקוח לבין כל הדברים שצוינו ובנה לו את חבילת חלומותיו לאותו נופש או טיול. כיום, הדברים השתנו.

למה סוכנות הנסיעות OUT?

הסיבה שסוכנויות הנסיעות נזנחות בשנים האחרונות אינה משום שהן לא תפקדו בצורה טובה והצליחו להשיג ללקוחותיהם את אותו נופש או טיול בו הם חשקו אלא משום שהעולם משתנה ואיתו גם כללי המשחק.

כלומר, בעשור האחרון האינטרנט התפתח בצעדי ענק וכיום הוא מציע אפשרויות של חנויות ווירטואליות וסוכנויות נסיעות ווירטואליות, כך שבמקום להתחיל ולנסוע לסוכנות הנסיעות בשעות הפעילות שלה ולהיתקע בפקקים ופעמים רבות אף לבקש ממקום העבודה לצאת קצת יותר מוקדם, ניתן להחליט לרכוש את חבילת הנופש המתאימה לכם באתר אינטרנט של סוכנות הנסיעות או באפליקציה בסמארטפון שלכם.

כאן מאגר המידע מתעדכן בזמן אמת, יש מבצעים רבים והנחות שלא קיימות ישירות בסוכנויות הנסיעות ואפשרות לרכוש את אותה חבילה שמתאימה לכם בכל שעה משעות היממה. 
אפליקציה או אתר

בשנים האחרונות, אפשר להגיד "בעדינות" כי הסמארטפונים השתלטו על חיינו.

לרוב האנשים יש כיום פלאפונים חכמים דרכם הם גולשים באינטרנט ומבצעים כל מיני פעולות הקשורות אל מידע ורכישה. כיוון שהסמארטפונים נמצאים איתנו כל היום, אנחנו יכולים לבצע כל פעולה בה אנו מעוניינים באמצעותם.

מסיבה זו, רוב החברות החליטו לבנות אתרים מותאמים לסלולריים וחברות רבות החליטו להקל על המשתמש ולהציע לו כל מיני אפליקציות אותן הוא יוכל להוריד ישירות אל הפלאפון באמצעות חנות האפליקציות שממוקמת בסמארטפון, דבר שיאפשר לו לצפות בכל זמן נתון בכל הדילים המשתלמים ביותר שמוצעים במסגרת אותה חברת נסיעות שאחראית על האפליקציה.

כאן לא צריך להתחיל ולהמתין עד שהאתר של סוכנות הנסיעות ייטען ולא צריך לקוות שמא השדות יהיו קריאים וכל הנתונים בהם אתם בוחרים יועברו לשרת וממנו לסוכנות עצמה בצורה מהירה, שכן האפליקציה נבנתה במיוחד בשביל הגולשים והיא מאפשרת מהירות, מאגר נתונים עדכני בזמן אמת, רכישה בטוחה, קישורים של רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד כל מיני יתרונות שאינם קיימים בסוכנות הנסיעות הרגילה כפי שכולנו מכירים אותה.
לסיכום, האפליקציות אין, הסוכנויות אאוט, כי היום כל אחד יכול לבצע כל פעולה בה הוא מעוניין ובכל שעה מהסמארטפון שלו.

*תוכן שיווקי