יותר ויותר אנשים מגלים בשנים האחרונות את הקסם של אתרי הקמפינג. מצד שני, לא בכל אתרי הקמפינג המפוזרים ברחבי הארץ יש תנאים בסיסיים שיכולים להבטיח נוחות. אספנו עבורכם את המקומות המושלמים מדן ועד אילת:

1. רמת הגולן: קמפינג דגי דפנה
המקום נמצא למרגלות החרמון ועל גדות נחל הדן. יש בו מדשאות מטופחות, מי נחל זורמים ונוף מרהיב. באתר שולחנות פיקניק לשימוש המבקרים ופינת מתנפחים לילדים. עוד באתר תמצאו שירותים, מקלחות עם מים חמים, תאורת לילה, בריכת שחייה לפעוטות, תאי קירור ומזרונים להשכרה ומזנון פתוח כל יום עד חצות. 

הכניסה לאתר בתשלום של 65 ש"ח ללילה והלינה היא באוהלים אישיים, אך לא ניתן להשכיר אותם. אסור להדליק מדורות ומותר להדליק מנגלים.
2. הגליל העליון: הכפר האינדיאני במירון
מי שרוצה לשלב את הלינה בקמפינג עם פעילויות מיוחדות לכל המשפחה ייהנה ב"כפר האינדיאני" במושב מירון. הכפר נמצא במרכזם של מסלולי הליכה לטיולים, לכל אוהל אינדיאני יש שירותים ומקלחות פרטיים ובמקום קיים גם חדר אוכל ומטבח מאובזר. פעוטות וילדים יכולים לבלות בגן שעשועים קרוב ולהורים יש מכולת צמודה להשלמת חוסרים. 
בכפר האינדיאני שירותים ומקלחות עם מים חמים, תאורה בלילה ונקודת חשמל. המחירים הם 65-85 ש"ח ללילה כולל כלי מיטה. 
3. מרכז: חוף פלמחים
גם באיזור המרכז יש מקומות מושלמים לקמפינג, כמו לדוגמא חוף פלמחים. הכניסה לחוף ללא תשלום אך החניה עולה כמה עשרות שקלים ללילה. החוף הוכרז כגן לאומי ובמרכזו צוק כורכר המגיע עד הים. 
מבחינת אוכל, החורשה בכניסה לחוף משמשת לפיקניק וכדאי לנצל את שעות הבוקר הנעימות לפעילויות עם הילדים. אפשר להדליק גזיה ולהכין נס קפה או לטגן חביתה קלילה כדי לפתוח את היום. בחלק הדרומי של החוף יש חניון לילה להקמת אוהלים ושם ניתן גם להדליק מנגל. החוף נקי והתחזוקה מתבצעת על ידי פקחי שמורות הטבע. 
4. מצפה רמון: האוהל של עיד
אתר הקמפינג "האוהל של עיד" מבוסס על טהרת האירוח הבדואי. יש בו 5 אוהלי אירוח משפחתיים וכל אחד מהם מכיל עד 6 נפשות. בנוסף, במתחם האירוח יש אוהל מרכזי שיכול להכיל עד 20 אנשים. הכניסה בתשלום, יש ברז מים לשימוש חופשי, השירותים מתוחזקים ברמה גבוהה ויש חיבור לחשמל.  
האוהל של עיד הוא מקום טוב לקמפינג של משפחות. ניתן לצאת ממנו לטיולי רגל וירח מלאים, להגיע לאתרים ארכיאולוגיים ולהתיישב תחת כיפת השמיים כדי לצפות בכוכבים. המסעדות המומלצות באיזור הם חוות קורנמל במרחק של 19 ק"מ, מסעדת צוקים במרחק של 22 ק"מ והמסעדה הבשרית "החבית" במרחק 23 ק"מ.
5. אילת: חאן שירת הערבה
חאן שירת הערבה נמצא בהרי אילת. הוא כולל אוהלים בגדלים שונים, הכניסה אליו בתשלום והוא מתאים למשפחות וקבוצות גדולות או לבודדים. בחאן חדרי מקלחות ושירותים נקיים, מים חמים 24 שעות ומתחם קמפינג למי שמעדיף ללון באוהל אישי. 
חאן שירת הערבה מתאים ללינה עם ילדים בכל הגילאים. בחאן טיולי ג'יפים ושטח וניתן לשלב את הלינה עם ארוחות גורמה בשטח, או להגיע למסעדות שנמצאות באיזור: לה פריג'טה במרחק 6 ק"מ, גמליה במרחק 7 ק"מ ובר במדבר במרחק 25 ק"מ.