הרחק מעבר לאורותיה הבוהקים של לאס וגאס, וההרים המושלגים של אגם טאהו, נבאדה היא ביתה של עשרות עיירות רפאים מרתקות, המספרות פרק בהיסטוריה של תקופת ה"בהלה לזהב".



העיירה רֶיְיולייט, צמחה במהירות לאחר שמחפשי מחצבים גילו כמויות גבוהות של עַפְרָה, (או בצר היא סלע המכיל מחצבים בריכוז המתאים לכרייה) בשנת 1905. שנתיים לאחר מכן, רושתה העיר בתשתיות מים, חשמל ומרכזיית טלפונים, כמו כן, נבנה בית ספר, בית חולים, בית אופרה ואפילו בית מסחר לשווי סחורות (בורסה).

בשנת 1908, הפכה העיר לשלישית בגודלה בנבאדה, אך בשנת 1916 ננטשה בכמעט אותה המהירות שבה אוכלסה, בעקבות כרייה עד תום של המחצבים באזור. היום לרייולייט היא עיירת רפאים של חלומות. 
 
לרייולייט היא ביתם של מוזיאונים מוזרים כדוגמת המוזיאון הפתוח גולדוול (Goldwell), הכולל קומץ של פסלים גדולים שנבנו על ידי אמנים בשנות ה -80. אחת מהיצירות הפופולריות היא "הסעודה האחרונה" של אלברט  ס'זוקלסקי, מיצב פסלים הכולל 13 דמויות רפאים קפואות בזמן על טיילת ישנה.


בית הספר הראשון היה מבנה עץ קטן שהושלם בשנת 1906, ובו למדו 28 תלמידים בלבד. בשנה שלאחר מכן גדלה אוכלוסיית התלמידים ל-250 וחלק מתלמידים שהגיעו לבית הספר נשלחו הביתה. ב-1909 הושלם בנייתו של בית הספר השני העומד על תילו עד עצם היום הזה.

מר קוק הגיע לרייולייט מגולדפילד שבנבאדה בתקווה לפתוח סניף מקומי של הבנק שלו (The Cook Bank). הבנק שב-1905 שכן בבניין קטן ברחוב גולדן צמח עד מהרה לבניין רחב ממדים בן שלוש קומות שבנייתו הושלם ב-1908. הבניין רוצף בשיש שיובא במיוחד מאיטליה, עץ מהגוני, מרכזיית טלפונים ואפילו מערכת אינסטלציה בתוך הבניין. בנק קוק הוא אחד מהחורבות המצולמות ביותר במדינת נבאדה היום.