התחרות בין חברות התעופה על נוסעי המחלקה הראשונה מחריפה. חברת אל על השיקה אתמול תפריט קולינרי בטרקלין המלך דוד בנתב"ג, המיועד לטסים במחלקות היוקרה. התפריט החדש גובש בחודשים האחרונים עם הייעוץ הקולינרי של חברת הקייטרינג "מזל טלה", שבנה את התוכן החדש בטרקלין והוא כולל מאפיה פעילה במקום, אספרסו בר מקצועי, בר וויסקי אלגנטי ובר יין איכותי. בין המותגים המשתתפים בתפריט ניתן למצוא את יקב רמת הגולן, קפה גורמה מבית קפה ג'ו וסינגל מאלט וויסקי של טמפו אלכוהול.



"בכדי לתת מענה הולם וחווית טעמים מיוחדת ואיכותית לנוסעינו טרם העלייה למטוס", אמרה בטקס ההשקה סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, יהודית גריסרו. היא הוסיפה: "קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצוינות שירותית, על מנת להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, המגיעים ויוצאים מישראל".



"השהות בטרקלין הופכת את זמן ההמתנה לטיסה לשעת בילוי ומפגש, וכעת משודרגת החוויה לבילוי במועדון עסקי יוקרתי", ציין מנכ"ל אל על, דוד מימון, "השקענו מחשבה רבה בשדרוג".



"בקולינריה של היום כבר לא ממציאים אוכל חדש, אלא מעצבים חוויה סביבו", הסבירה הבעלים של "מזל טלה", רונית ברונפמן, "את הקיים והמוכר אורזים באריזה חדשה תוך שימוש בכל החושים ולא רק באלו של הטעם. אנו מאמינים בפרטים הקטנים המרכיבים חוויה של טעמים ריחות ואסתטיקה ביחד לכדי הנאה צרופה".



התפריט של אל על. צילום: אנטולי מיכאל



תפריט אל על. צילום: אנטולי מיכאל