חברת הלואו-קוסט Wizz Air הודיעה היום (שני) שבשיתוף משרד התיירות בישראל, ייפתח בחורף קו תעופה ישיר בין לונדון לאילת. הקו החדש יחל לפעול ב-28 באוקטובר 2018 וזאת בנוסף לשלושת קווי החורף האחרים של החברה לאילת - מבוקרשט, ריגה וורשה. מ- Wizz Air נמסר כי ניתן לבצע הזמנות לקו החדש כבר מהיום באמצעות אתר החברה, או דרך האפליקציה.
 
בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: "Wizz Air, כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 22 קווים ל-9 מדינות. בשנת 2018 Wizz Air מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה". עוד נכתב בהודעת החברה, כי בארבעת החודשים הראשונים של 2018, למעלה מ-338 אלף נוסעים טסו באמצעותה לישראל וממנה - כפול ממספר הנוסעים בתקופה המקבילה אשתקד.
 
 לנוכח הגידול במספר הטיסות, החברה הרחיבה את פעילותה בישראל והיא העסיקה אשתקד 530 משרות עקיפות בתחומי התעופה והתיירות. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ועובדה ונוחתות ביעדים שונים הכוללים בין היתר את הקו החדש תל אביב-וינה, שהחל לפעול בשבוע שעבר.
 
 ״אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קו חדש מלונדון לאילת, ושמח ששיתוף הפעולה בינה ובין משרד התיירות עולה מדרגה נוספת. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה שנוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות", ציין שר התיירות, יריב לוין.

לדבריו, "ענף התיירות עובר בימים אלה מהפכה גדולה ופתיחת הקו החדש מלונדון לאילת, בנוסף לקווים חדשים נוספים מציריך ומאמסטרדם, היא הוכחה נוספת לשיפור הניכר באטרקטיביות של אילת כיעד תיירותי. פתיחת הקווים תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״.
 
סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר ציינה בהכרזה על פתיחת הקו לונדון-אילת: "מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל מדובר בהמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".