הנה זה מתחיל – חודש אוגוסט מתקרב אל קיצו וכולם שואלים את כולם: "איפה אתם בחגים?". לפני שתשלפו את התשובה הקבועה באיזה צד של המשפחה תחגגו את ראש השנה וסוכות, תנו לנו להציע לכם הצעה מפתה: חופשת חג במלונות רימונים. בלי בישולים, בלי אורחים, בלי קניות ובלי שיגועים.
וכדי לחסוך לכם זמן יקר, הכנו לכם מראש את כל הסיבות הטובות לעשות את זה כבר השנה:
למי יש כוח לעמוד ולבשל כל כך הרבה?
הגיע הזמן שגם הגוף שלכם ייצא לחופשת חג. חשבו על זה רגע: במקום לחרוש את הסופר עם קניות ועגלות, לעמוד שעות במטבח ולהכין ארוחה ל-20 אורחים, חופשה בבית מלון הרבה יותר כיפית והגיונית. שף המלון כבר ידאג לפנק אתכם בארוחה מושלמת עם כל המנות השוות ומטעמי החג, והעיקר – לא צריך לריב מי יפנה את השולחן, ואתם לא צריכים לשטוף כלים.
אפשר לשכוח מהפקקים בכבישים
כל חג והפקק שלו. לא משנה אם אתם בדרך לגיסה, לדודה או לאבא, פקקי התנועה הארוכים והמייגעים מחכים לכם בהמוניהם. רק המחשבה על עמידה מתישה בפקק למשך שעה וחצי עם סירים מהבילים ברכב יכולה לעשות צמרמורת, אז למה לכם בכלל להיכנס לזה? פשוט נוסעים למלון, שוכחים מהפקקים, ואתם נחים בחופשה.

חופשה להורים, כיף להורים
חופשה להורים, כיף להורים

חופשה להורים, כיף לילדים
גם לחופשת ראש השנה או סוכות תצטרכו להכין תכניות תעסוקה לילדים: בריכה, טיולים, אטרקציות ועוד המון פתרונות ורעיונות. אז בעצם איפה כאן החופש? בשביל מה חיכיתם שייגמר חום יולי-אוגוסט? במלונות רימונים תוכלו ליהנות מכל העולמות – גם חופשה מפנקת לראש השנה וסוכות, וגם מגוון רחב של פעילות לכל הגילים: החל ממועדוני ילדים עם משחקים והפעלות נפלאות, ועד חוויות משפחתיות משותפות כמו מסלולי טיול, סיור עששיות, פעילויות ספורט, סדנת ציור מול נופים מרהיבים, בריכות שחייה וחופי ים, חדרי בריחה ועוד.
חופשת חג במלון עם חברים
איזה כיף לפתוח את השנה החדשה עם חברים טובים! אם התכוונתם השנה להזמין את החברים והילדים לארוחת חג מפנקת, אנחנו ממליצים לחשב מסלול מחדש ולתכנן איתם יחד חופשה משותפת. מזג האוויר בעונה פשוט מושלם, הילדים יכולים לשחק יחד שעות ארוכות במועדון המשחקים, ואתם נהנים מנופש באווירה נפלאה של ראש השנה עם מי שאתם הכי אוהבים.
זמן איכות לבילויים וטיולים
אם חושבים רגע על חיי היום יום שלנו, אפשר להסיק מסקנה פשוטה אחת: אנחנו שקועים במסכים. כן, גם בחגים. דווקא חופשה בבית מלון, בזוג או עם המשפחה, היא הזדמנות מצוינת לבלות בכיף ביחד כמו פעם. מלונות רימונים בפריסה ארצית מהגולן שבצפון ועד אילת שבדרום. ליד כל אחד מהם תמצאו שפע של מוקדי בילוי, אפשרויות טיול וחוויות המתאימות גם להורים וגם לילדים.
מלון רימונים אילת
מלון רימונים אילת

אילת
– בירת הנופש הרשמית של ישראל מציעה המון חוויות להורים ולילדים. מלבד חדר הבריחה  שתמצאו במלון רימונים אילת, תוכלו ליהנות מספורט ימי, לטייל בפארק הצפרות ולהזמין טיול ג'יפים עם הרבה אקשן. מבלים את החג בחופשה זוגית? הזמינו הפלגה רומנטית בים האדום, או בקרו בחוף הדולפין ריף ושם תכלו ליהנות מאטרקציה "סתלבט על המים" – פנינה של שקט ושלווה ליד הים עם מוזיקה מרגיעה ואווירה אינטימית.
טבריה –הכנרת התברכה באנרגיות מרגיעות משל עצמה וחופשה במלון קלאסי כמו רימונים גלי כנרת יכולה בהחלט לעשות את העבודה. אבל לא רחוק מכם ממתינות מבחר אטרקציות כמו פארק המים חמת גדר, מעיינות חמי טבריה הכוללים מרחצאות חמים תרמו מינרליים ובריכות לכל הגילים, רחצה בסחנה (גן השלושה) וכמובן פארק המים לונה גל. אם מתחשקת לכם חוויה בסגנון קולינרי, הזמינו סיור במרכז המבקרים של גליתא חוות שוקולד, שם תלמדו איך מכינים שוקולד שלב אחרי שלב, תוכלו לראות את תהליכי הייצור במפעל, לרכוש את התוצרת המקומית וכמובן להתנסות בעצמכם בהכנת שוקולד.
ירושלים – אף אחד לא נשאר אדיש מול המראות של עיר הקודש. אם למשל אתם נופשים ברימונים שלום ירושלים, תשמחו לדעת שיש בה המון מה לעשות ולראות במרחק נסיעה קצרצרה מהמלון: מוזיאונים חשובים  (יד ושם, היכל הספר, מוזיאון ישראל, מוזיאון המוזיקה העברי), אתרים קדושים דוגמת הכותל המערבי וכנסיית הקבר, וכמובן – סיורים קולינריים מיוחדים בשוק מחנה יהודה וברובע היהודי המציעים פסיפס משגע של ריחות, טעמים, צבעים ובתים מיוחדים.

עכו – רחוב השוק בעכו שימש את תושבי העיר עוד בתקופה הצלבנית. סיור בו יחשוף אתכם למאכלים המיוחדים של תושבי המקום, כאשר לא רחוק משם וממלון רימונים חוף התמרים עכו תוכלו לבקר בבזאר הטורקי אשר נבנה בסוף המאה ה-18 כשוק מקומי. אל תוותרו גם על ביקור במרתפים, אולמות המתחם הצלבני ומנהרת הטמפלרים, וסיימו בארוחה טובה באחת ממסעדות המקום.
צפת – הדרך הטובה ביותר להכיר את צפת היא לבלות את החופשה במלון רות רימונים צפת. מבנה המלון הוקם לפני 800 שנה כחאן טורקי, ונשמר במצב מעורר התפעלות. ליהנות מביקור ביקבים  , אצל גבינות המאירי ולצאת לסיור לילי מודרך בסמטאותיה הקסומות של  העיר העתיקה. מומלץ מאוד.
מלון רות רימונים צפת
מלון רות רימונים צפת
נווה אטי"ב – שוויצריה של ישראל, כך נקרא הצפון שלנו. אומנם החורף עוד רחוק אבל כבר עכשיו תוכלו ליהנות מטיולים במסלולים כיפיים ולסייר ברמת הגולן ובאזור החרמון וכל זה במרחק נגיעה מכפר הנופש רימונים נווה אטי"ב. טיפ: מומלץ לעלות על הרכבל גם כשאין שלג. בנוסף כדאי לטייל במבצר נמרוד וביער אודם ולצאת לטיולי רפטינג, ג'יפים ורכיבה על סוסים.