סרטון הליכוד המכונה "סרטון דעאש",  לא יוסר מרשת האינטרנט, כך החליט היום (שני) יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, שדחה עתירה שקיבל בעניין מאזרח.

האיש עתר בבקשה להורות למפלגת הליכוד להסיר את הסרטון בו מצולמים מספר שחקנים המתחזים לפעילים של ארגון הטרור "המדינה האיסלמית" עליו מונפים דגלי הארגון.  הרכב נראה עוצר ליד רכב נוסף ואחד השחקנים הנחזים לפעילים בארגון שואל, במבטא ערבי "איך מגיעים לירושלים אח שלי?" והנהג ברכב הנוסף עונה לו "קחו שמאלה". מיד לאחר מכן נכתב על המסך: "השמאל ייכנע לטרור". בסוף הסרטון מופיע הסלוגן של רשימת הליכוד בבחירות.

 העותר טען כי מדובר בפרסום גזעני, המסית לאלימות או טרור. מפלגת הליכוד טענה בתגובה כי "דין העתירה להידחות על הסף ולגופו...." עוד טוענת מפלגת הליכוד כי לשיטתה, מדובר "בסרטון סטירי שביקש להעביר מסרים באמצעים קומיים. צופה סביר שמתבונן בסרטו יודע כי מדובר בסיטואציה דמיונית לחלוטין."

 השופט ג'ובראן החליט לקבל את עמדת הליכוד. הוא ציין בין היתר כי "סמכותו אינה כוללת גניזת תעמולה שהדעת אינה נוחה ממנה. הסרטון מוגן מכוח חופש הביטוי הפוליטי, שניתן להגבילו רק אם קיימת ודאות קרובה כי הוא יביא לפגיעה קשה וחמורה באינטרס".

"אני מקבל את עמדת הליכוד, על פיה המוטיב הדומיננטי בסרטון הוא מסר הפוליטי הגלום בו ביחס לתפיסה הביטחונית של המפלגה והעומד בראשה", הוסיף.