חוקרי יחידת הסייבר הארצית במשטרה חושדים כי תושב נתניה בן 33 עומד מאחורי יותר מ־200 מקרים של עבירות מין חמורות באינטרנט, בקטינות בנות 12-15. ״מדובר, על פי החשד, באחת מפרשות הפדופיליה באינטרנט הגדולות והחמורות ביותר שנתקלנו בהן״, אמר אתמול גורם בכיר במשטרה המעורה בפרטי החקירה.
 
החשוד נעצר על ידי חוקרי יחידת הסייבר ביום שני לפנות בוקר, בעקבות חקירה סמויה שנמשכה כמה שבועות. במהלך החקירה עלה כי הוא מנהל קשר בעל אופי מיני עם קטינה בת 12. על פי החשד, הגבר אף ניסה לקבוע איתה מפגש פיזי - כל זאת בזמן שהיה מודע לגילה.
 
במהלך החיפוש שערכו החוקרים בביתו בשעת המעצר, נתפסו חומרי מחשב וחומרי מדיה שונים שבהם תיעד את שיחותיו האינטימיות עם הנערות.

על פי החשד, במהלך השיחות הוא ביצע בהן עבירות מין ואף שידל אותן לבצע פעולות מסוימות בניגוד לחוק.
 
החוקרים העידו כי הזדעזעו מהחומר שאליו נחשפו. ״ככל שנוברים יותר במחשבים שלו - מספר הנערות הולך וגדל באופן חריג ובלתי נורמלי. מדובר בנערות רבות מאוד שאיתן ניהל קשר בעל אופי מיני חולני. זה פשוט מזוויע לצפות בחומרים שנתפסו״, אמר אחד המעורבים בחקירה.
 
הערכה: נערות נוספות נפלו קורבן במשטרה מעריכים כי חשיפת הפרשה תוביל אל נערות נוספות שייתכן כי נפלו קורבן למעשיו המתועבים של החשוד. הבוקר יובא החשוד לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצר שנייה, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בשנית, לנוכח התפתחות מהותית בחקירה.