ח"כ משה פייגלין שלח פנייה אישית לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לאשר לו לעלות הבוקר (שלישי) להר הבית ביחד עם בנו שצפוי להינשא הערב. לדבריו, הוא פנה אליו לאחר שקיבל תשובה שלילית מהמשטרה לעלות למקום, בפניה דיסקרטית לאחרונה.



במכתב שהוא מפנה ישירות אל ראש הממשלה מציין ח"כ פייגלין, כי מדובר בנישואיו של בנו דוד, שנפצע באורח קשה ביותר בתאונת דרכים, עמד על סף מוות, הצליח לשקם את עצמו ועתה עומד להינשא. "אין מילים בפי לתאר את תחושת ההתרגשות וההודאה שהלב מלא בה על הנס לו אנו זוכים בחזרתו של דוד ממצב שעל סף מוות להקמת בית בישראל".
 
ח"כ פייגלין מבקש מנתניהו לשים בצד את המחלוקות ביניהם על רקע הביקורים בהר הבית ולהתייחס לבקשה שמגיעה מאזרח במכתב גלוי אל ראש הממשלה. "המחלוקת בינינו ביחס להתנהלותך בהר הבית והשלכותיה על ריבונות ישראל בירושלים – ידועה. האיסור שגזרת דווקא על חברי הכנסת - נציגי הריבון -  שלא לעלות להר, מקומם, ואינו מקובל עלי. יחד עם זאת ציפיתי שפנייתי הדיסקרטית למשטרת ישראל, במקרה מיוחד זה, תענה בחיוב. מן התשובה שקיבלתי והזמן הקצר שנותר, הבנתי שאין לי ברירה ולכן אני פונה אליך באופן ישיר וגלוי כאזרח לראש ממשלתו".
 

אלא, שח"כ פייגלין עושה את הפנייה בנייר רשמי של ממשלת ישראל, שלא ככל אזרח כפי שהוא מנסה להציג בפנייתו. יחד עם זאת הוא הסביר את פנייתו: "אני מבקש ודורש שתאפשר לי לממש את זכותי לעלות יחד עם בני להר הבית ביום חתונתו כפי שזכאי לכך כל אזרח בישראל. מדובר באירוע חד פעמי שאין אפשרות להשלים אותו בזמן אחר".